keskiviikko 23. toukokuuta 2012

mitä kuuluu?

Nii, multa kysytään aina et mitä mulle kuuluu mut nyt mä haluan et avaudutte mulle.- :)) Tällä postauksella ei oo aihetta, kunhan kirjottelen. Oon muute nyt tosi ylpee itestäni koska maanantaina meikäpoika oli rääkkäämässä itteensä yleiurheilukentällä ja eilen mä pyöräilin 17km. :)) Tänään mä menen eka soffen kanssa lenkille, nii ha ziton kanssa tietty! Lopuks mulla zlla on sitte vielä näyttelytreenit. :)) Oon myös onnistunu polttaan itteni ja kaikki paikat ihan kipeena tosta urheilusta. Ja sit mä oon vielä iha sekasin ku koulu OIKEESTI loppuu kohta! Äh! Mulle tulee niin ikävä kaikkia noita 9e:n kingejä ♥  mut nyt loppuu turhuudet! hejjsan! ♥


22 kommenttia:

  1. kivat kirjotusvirheet hermanni:):) eivaa. kiva et postasit! :)

    VastaaPoista
  2. hyvää kuuluu paitsi et yritän saaha yhtä poikaa tykkää musta mut se ei oikee lämpee nii surettaa..:( en haluu ketää muuta ku sen.. Ihana postaus ja söpö kuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) pojat on oikeesti ikunen mysteeri... ja tiiän tunteen :(

      Poista
  3. Sulle on haaste mun blogissa! :)
    http://terveissitoispualtjokkee.blogspot.com/2012/05/versatile-blogger-award.html

    VastaaPoista
  4. Tulin iloseks täst postauksest. En kyl tiä miks :D ja hyvää kuuluu :) koska siskopostaus?

    VastaaPoista
  5. Juuri blogia aloittanut julkisesti, kirjotin ittelleni piilotettuna parit kuukaudet ja nyt päätin että alan kirjoittamaan julkisesti. Olis kiva jos sulla riittäis aika käydä vilkasemassa ja liittyy vaikka lukijaks jos kiinnostaa ja kommenttia saa laittaa :) Oisin enemmän kun ilonen!

    ♥ http://yksi-pala-minusta.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mää tykkäsin siitä taustasta :) ja joku uus banneri mikä sopis tohon taustaan paremmin ni ois kiva :) mutta siis ei paha ollenkaa! :))

      Poista
  6. joskus kurkkasin sun blogia ja tää on parantunu hyvään suuntaan! :) liityn sun lukijaksi :)

    http://johkiss.blogspot.com kurkkaa ja kommentoi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hyvä ja kiitoksia1 :) sunki blogi näytti kivalta :) mikäö nikon toi sun kameras on ? :)

      Poista
  7. hienoa et oot jaksanu reeneilla:) tänne kuuluu huippuhyvääää kesäloma alkaa hihii ja lähen viikon päästä portugaliin perheen kaa <3 :-) mitä kaikkee sä teet kesällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ah kesäloma ♥ minne päi portugalii lähet? :) mä meen bulgariaan ja sit oon kavereitten kanssa rannalla ja uin ja otan aurinkoo tms ja sit tietty laihdutan! :D

      Poista
  8. mun poikaystävä asuu turussa ja meijä välillä on 4 tunnin junamatka.... kauhee ikävä ja entiiä onko tää tän arvosta ku tioän kyllä et aijon nähä sitä nyt kesällä enemmän ku voin käyä siellä ja se täällä mut ei me nyt koko kesää silti voija olla yhessä, ehkä joka toinen vklp nyt lomalla jos sitäkää ku ei kerkee:( mitä tekisit mun asemassa? Ku mää kuitenki välitän siitä iha hirveesti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos oikeesti välittää toisesta ni pitää varmaan vaa yrittää kestää ♥ ja mitä sitä turhaa eromaan jos sit joskus voitte asuu lähekkäin :))

      Poista
  9. vau ootpa urheillu, pitäs munki ku oon vaa völläilly koko viikon.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun on vähä pakko... :( ja hei ei ny aina tarvi rehkiä ;)

      Poista
  10. Mihin postaukseen sai jättää kysymyksiä Sannille susta? Oon ettiny enkä millään löydä. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan mihin tahansa :) siinä huonepostauksessa mä kerroin siitä siinä videolla :) kai...

      Poista
  11. Emmi sulla on ihanin blogi jota mä oon koskaa lukenu noi jotka sua haukkuu on ihan väärässä sä oot ihana <3!!! <3<3<3 jaja voitsä liittyy mun lukiaks ?((: www.sarkkuslife.blogspot.com

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com