keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

ilmoitusasiaa!

Eli niin... Kuten ootte varmaankin jo huomannu, ni näitä postauksia ei oo oikein tullu... Ja kyllä... taas mä selittelen... Mutta siis oon nyt täällä soffen mökillä toista päivää, ja täällä tää kone toimii tai ei toimi... Joten en oo voínu kirjottaa, ja ´toi sunnuntai ku olin vielä kotona ni en voinu kirjottaa koska mun piti pakata ja mulla oli koko sen päivän, yön ja vielä maanantai aamunakin ihan HIRVEE päänsärky! Joten siinä mä en oikein sitte ruvennu mitään postausta väsäileen...

Mutta siis maanántaina tulin tänne poriin junalla ja bussilla, ja illalla sitte täällä vaan heiteltiin frisbiitä, webitettiin meiän lukijoiden kanssa <3 JA ja´kalastettiin! JA MÄ SAIN ISON LAHNAN! ja sofia ison áhvenen ;)

Tänään sitte oltiin Porin keskustassa shoppailemassa isossa karhussa. Já tuli kyl aika huono saalis :( mut ostin mä tuubitopin, bikinit, ja shaalin :) johon mä olen erityisesti rakastunu <3 Näistä ostoksis´ta tulee vielä video, joka tehtiin tänään päivällä, en tiiä millon julkastaan :) Nii juu! käytiin mé yyterissäkin! AH se on kaunis paikka <3 otettiin siellä pikkasen mun pokkarillá kuvia koska soffe ei ottanu järkkäriä mukaan.

Ja mun mielestä niistä tuli ihan hauskoja :) Mennään vielä toisena päivänä sinne järkkärin kanssa ja otetaan ainakin mulle uudet bannerikuvat ;) oli muuten lämmintä vettä siellä yyterissä! ihan näin by the way ;)

Mutta yyterin jälkeen syötiin ja mentiin saunaan ja uimaan mereen :D oli kyl aika kylmää vettä :( ja nyt mä siis istun tässä koneella hiukset märkänä ja valmiina nukkumaan!

Teen sit vielä tarkemmat postaukset tästä viikosta kuvineen päivineen, mut HUOM! ens viikolla mä olen ite matkoilla, joten en voi tehä postauksia. Yritän ajastaa, mut en sit tiiä et millon teen ne koska täällä tää sofian äidin työkone ei oikein toimi :( ja mä en ehi olla kotona ku muutaman tunnin :(

Huomasin ´just et nyt ollaan jo´keskiviikon puolella.. hups :p

6 kommenttia:

  1. millon sie lisäät ne sun ja karon loputki kyssärivideot tänne????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sitte ku mä pääsen edes sille koneelle... ja mun pitää laittaa niitä aika harvoin ettei kaikki data mee :(

      Poista
  2. et sä muutenkaan postaile paljoo mitään järkevää :DD

    VastaaPoista
  3. hauskaa lukee tätä ku asun ite porissa :D

    VastaaPoista
  4. se sun siniriadallinen kuviollinen ''maksimekko'' on oikeesti hame. 'kato vaikka h&m nettisivuilta.

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com