sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

päläti päläti

Jep jep, aattelin ny kirjotella postauksen milla ei oo mitään aihetta, koska nyt viime aikoina on tullu niin öö voiks sanoo sisällöllistä ?

 Mut joo, aattelin perustaa semmotteen ku protestipäivä, eli sama juttu ku nrj kanavalla, tai ainakin sama idea. Lähetätte kommentteina mulle et mikä teitä ärsyttää, saate avautua nyt oikein kunnolla ;) ja sitte mää pölisen siitä aiheesta jotakin, ja varsinkin jos se sama asia ärsyttää muakin :D Ja sit mä toivoisin et laittaisitte kommenttia tästä blogista et mikä tässä on HUONOA, nii mun on sitte helpompi parantaa, kehuja tulee ihan hirveesti, ja kiitos siitä ♥ mut ne ei hirveesti kasvata mua bloggaajana :)) Nii juu ja vois itekkin laittaa muutaman jutun tohon protestipäivän aiheeks.... MURR!

Pitäs tässä muute pikkuhiljaa lähtee viemään Basilia, Kaisan ja Karon koiraa ulos ku ne on etelässä ja niitten mumma ei jaksa mennä hirveen pitkiä lenkkejä :)) basse on ♥ Huomasin just muuten et en oo hirveesti ottanu kuvia nytte paitsi kännykällä jotakin... nooh... teille protestipäivään aihetta ;)

Ja muuten! Mulla alkaa kokonaan loma maanantaina ku on viimenen työjuttu, eli maanantaina olis sitte nuorten vaikuttajien kokous, eli nuva kokous ja sitte samana päivänä olis sitte valtuuston kokous lapsiystävällinen kunat hankkeen tiimoilta jossa mä olen nuorena edustajana, eli kuuluun siihen ohjausryhmään :))


Mutta nyt saatte nähä musta kuvan et miltä mä näytän oikeesti ennen ku oon tehny mitään ulkonäköni eteen ;) älkää naurako...

HAAAA! MUT SITÄ ENNEN KIITOS KAIKILLE MUN LUKIJOILLE♥ TEITÄ ON JO YLI 300!!!♥♥♥

ihana pehko♥

37 kommenttia:

  1. Voisinpa vaikka alottaa sun blogin huonoista ja hyvistä puolista ! :--)

    +Ulkoasu on tarpeeks selkeä.
    +Postaustahti on just sopivaa.
    +Sun iloisuutes suorastaan paistaa videoistas !

    -Kun teet noita "day with me" videoita niin voisit hiukan lyhentää niitä.
    -On ärsyttävää toi sun kirjoittamistapas, tai mun mielestä kannattas jättää tollaset puhekielen sanat pois.

    Sitten valituspuoli !

    Mä en vaan ymmärrä ja tuskin tuun koskaan ymmärtämään mikä siinä kaksnaamasuudessa niin helvetisti kiehtoo. Mikä tekee siitä niin ihanaa että saa esittää parasta ystävää ja sitten haukkua kuitenkin muille ihmisille pystyyn? Minkä takia pitää kaveerata ihmisen kanssa jota todellisuudessa vihaa? Siis mitä helvettiä oikeesti.

    Tuleeks siitä jotenki kova- ja suosittu olo kun saa antaa ihmisille kuvan että on niin helvetisti "ystäviä" ? Ja eniten muo myös ärsyttää ystävän pompottaminen "tuu tänne, tee sitä ja tätä, sun on pakko tulla sinne minne mäkin" ja jos kieltäytyy niin vedetään helvetinmoiset herneet nenään.

    Inhoon myös sitä helvetin tekonaurun vetämistä. Jos joku asia ei oikeesti naurata niin minkä helvetin takia pitää esittää että joo vittu toi juttu oli niin hauska ?

    VastaaPoista
  2. ärsyttää ainaki ihmistyypeistä:
    - ihmiset jotka luokittelevat toisia ulkonäön perusteella. on vaikeeta saada kavereita ku kaikilla on jo valmiiksi käsitys minkälaine oot.
    - turhista asioista valittavat ihmiset. melkee jokasesta pikku asiasta ne löytävät jotai valittamista.
    - ne ihmiset jotka haukkuvat muide ulkonäköä.
    -"oon niin läski enkä saa ikinä ketään" ihmiset, jotka todellisuudessa on aivan liian alipainoisia.
    -Liian positiiviset ja liian negatiiviset ihmiset.

    VastaaPoista
  3. vaihda tekstin fontti vähän yksinkertaisemmaksi, tommonen fontti ei sovi luettavaksi.

    VastaaPoista
  4. mua ärsyttää yli kaiken se, että ihmiset ei osaa olla oma itsensä ja sit esittää ihan jotain muuta mitä oikeesti on! ja sit kaksmielisyys on jotain niiin inhottavaaa ! argh ! :D JA sit se viel että ihmiset esittää hirveen kovaa netissä ja haluu nähä face to face ja uhkaa hakkaavansa, se on jotain niin .. no voiks sanoo noloo tai säälittävää tjn :D mut kumminki jotain nii inhottavaa ;s
    sun blogissa on huonoa: FONTTI! ikuinen ongelma.. hah :D ja sit ku kirjotat jotenki ihmeelisen sekalaisesti :DD ;;o

    p.s en ihan ymmärtäny tota protesti juttuu ^ koska et 'osaa' selittää kunnolla tai jotai, mut sul on silti ihana blogi ja aw ootte nii sulosii sofiankaa <3

    VastaaPoista
  5. Fontin voisit vaihtaa :) Muuten tää on ihan täydellinen blogi!! :D

    VastaaPoista
  6. Sul on ihanaihana blogi! :)

    Oot nii ihanan positiivinen ja pirteä! Sun kirjotukset on sopivan pitusia, mutta fontti on ärsyttävä... Sen vois muuttaa ;)

    Sitte, ärsyttää sellane huomion hakeminen, ku väittää itteään läskiks, jut oikeesti on ihan liian laiha! Mun entisellä luokalla oli muutamia sellasia tyyppejä, jotka jatkuvasti hoki tota samaa: "Voi ei, kattokaa nyt mua! Mä oon niin läski!!"
    Argh... Ärsyttää tuollaset, ku oikeesti se tyttö oli alipainonen..
    Ja toiseks ärsyttää kaikki ennakkoluuloset ihmiset, siis silleen, et on ennakkoluuloinen jotain toista ihmistä kohtaan. Tai sellaset, jotka tuijottaa oudosti, ku vaikka kaupungilla kävelet ohi. Itse saatan olla jotain ruokaa kohtaan ennakkoluulonen, mutta en ihmisiä. Oon sitä mieltä, että kaikki ihmiset pitäis hyväksyä sellasina ku ne on.. :)

    Ja sori, jos täst tuli kauheen pitkä... :D

    VastaaPoista
  7. mikä sen sun siskon blogi osote on, jonne se kirjottaa zitosta?

    VastaaPoista
  8. Ärsyttää se kuinka ihmiset muuttuu porukoissa. Ok, kyl kaikki nyt vähän, mut tarkotan semmosii joista tulee feikkei ja jotka rupee vetää roolii.

    Huono puoli on ehkä fontti. Ja joskus kuvien laatu ei oo mitään parasta, mut ymmärrän jos ne on otettu esim. web-kameralla tai kännykameralla :))

    Mut joo sulla on aivan ihana blogi ja vaikutat ihanalta ihmiseltä. Sun videot piristää aina! :)

    VastaaPoista
  9. Aika monella tuli jo toi fontti ja sä puhut videoillas joku liian lujaa tai liian hiljaa. Mutta toi kuva missä sä et ollu laittanu ittees niin oot siinäkin kaunis :)

    VastaaPoista
  10. haluaisin keksii jotai rakentavaa kritiikkii mut en tiiä mitä sanoisin koska mun mielestä täs blogis ei vaan oo niiku mitään mikä ei voiis olla niiku se on.:))
    jos nyt jotain nii vaikka fonttii vois vaihtaa mut ei sil oikeesti oo musta kauheesti mitään välii.

    muuten mistä tollasii shortsei saa mitä on tossa sun fashiolistassa noiden ruskeeharmaiden kiilakorkojen yläpuolella?:))

    VastaaPoista
  11. mua ärsyttää kun kaikki valittaa nykyään niin paljon joka asiasta
    et eiks vois välillä yrittää ees olla valittamatta

    mut sulla on tosi kiva blogi ku oot niin pirtee :)

    VastaaPoista
  12. Pistää nii usein vituttaa ihmiset jotka kuvuttelee itestä iha liikoja, ja jotka kuvittelee olevansa kauniimpia ku ne oikeesti on. Se on niin ärsyttävää fbssäki ku jotku tytöt vaikka laittaa semmossii "olen niin seksikäs katsokaa minua" kuvia. Onhan se tietysti hyvä jos on itseluottamusta mut liika on aina liikaa!! Varsinki sit ku alkaa ne puheet et "kaikki jätkät haluu mut saisin kenet vaa".......

    Tokaks ottaa pattii se et miks kaikista ihanimmat pojat ei ikinä kiinnostu musta......vaa tietty just ne kiinnostuu jotka mua ei kiinnosta !! Miks pitää olla nii vaikeeta miksei asiat vois vaa mennä välillä ees vähä helpommin? Miks poikii pitää nii useesti pettyy?

    VastaaPoista
  13. Vaihda tätä fonttii yksinkertasemmaks, muuten on ihan kiva :)

    VastaaPoista
  14. ärsyttää myös se et miehet pääsee paljo helpommalla; ne ei kärsi menkoista, synnytyksestä/raskaudesta, niin pahoista ulkonäköpaineista, ne saa olla lihavii eikä kukaa hauku niitä läskeiks(ellei oo iha selvästi lihava), niillä on yleensä parempi palkka koska ne on miehii(WHO CARES?), ne voi käyttää samoja vaatteita monia päiviä eikä kukaa edes välttämättä huomais sitä.
    Mut toki onha se vastapainoo sille et; miesten pitää käyä armeija, maksaa elatusmaksuja jos ne pamauttaa jonku paksuks, ois myös aika noloo jos niille tulis stondis jossai julkisella paikalla(mut tieytty pahempiha ois jos jollai ois tullu menkat läpi, joten toi ei nyt oo nii merkittävä juttu)... mut siis miehillä on niin paljo helpompaa! eihä tossa ollu mitää verrattuna meijän ongelmiin:D olen nyt puhunut..

    VastaaPoista
  15. - fontti
    - kuvien laatu
    - sekavat tekstit (löytyy lauseiden välistä ihme sanoja, merkkejä, pisteitä jne)
    - videot lyhyemmiksi! (ei sulla tarvii olla, kun sofialla on pitkiä)

    VastaaPoista
  16. Mua ärsyttää ylikaiken se että ihmiset on ilkeitä toisille, ja koulukiusaamien. Ja ennenkaikkea ennakkoluulot toista ihmistä kohtaan.
    On vaikka mitä muita juttuja mitkä mua arsyttää mut en jaksa luetella niitä tähän.

    Sun blogi ei suoraan sanottuna ole mikään kummonen, mutta annas kun autan.

    (eli alhaalla ohjeia miten voit parantaa blogiasi)
    - älä ota ikinä kuvia kännykällä tai webillä sillä niistä ei saa mitään selvää
    - valitit kerran sofian blogissa että sulla on vähemmän lukijoita kun sofialla, siihen voit vaikuttaa vain sinä itse, sofian blogi on vaa yksinkertasesti parempi.
    - puhu selkeämmin videoissa
    - älä tee videoitasi liian pitkiä. 5 minuuttia on aika sopiva määrä höpöttely videossa, kun taa 10 minuuttia on hyvä aika : meikki, hius, huone videoon.
    -Tee useammin pelkkiä kuva-postauksia.

    Toivottavasti noi autto blogin parantamiseen. MUISTA että noi oli vaan ohjeita blogisi parantamiseen, en tahtonu sua millään tavalla loukata(;;

    VastaaPoista
  17. sulla on iha mukava blogi en oikee keksi kauheesti mitää kritiikkiä muutaku toi fontti on ehkä vähä epäselvä. Ja vois enemmä sellasia laadukkaita kuvia eikä niinkää näitä web-kameralla otettuja.
    Mut sit toho sun aiheesees.. Mua ärsyttää iha hirveesti tää uudistunu summeri, se vanha oli paljo parempi en tykkää yhtää kahtoo tätä uutta :(

    tässä vielä mun blogi voit käydä tsekkaa ;)tosiaan tosi tuore bloggaaja oon nii ei oo vielä mitenkää kovi erityine :D

    http://suklaasuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. huonoihin puoliin kuuluu mun mielestä:
    -videojen huonolaatuisuus, kun teet esim. webillä. (karon kysymysvideot on hyvä laatuisii, niitä viittii kattoo! :))
    -kuvien huonolaatuisuus (webillä)
    -videojen pituus (liika pitkiä)
    MUUTEN TOSI KIVA BLOGI, SÄ SAAT AINA HYVÄLLE TUULELLE SUN NAURULLAS JA ELOISUUDELLAS!!! :)♥♥♥

    VastaaPoista
  19. Mua ärsyttää se että ihmisten pitää välillä olla NIIIN ilkeitä vaan koska ne ei ajattele mitä sanoo tai ajattelee olevansa muiden yläpuolella. Lisäks mua ärsyttää ku jotkut just 14 tai 15 täyttäneet haukkuu esim 10 -vuotiaita noloiks kaiken perusteella mitä ne tekee, eikö tajuu ettei viis vuotta nuoremmat voi olla samalla tasolla ku ne. Sitte ärsyttää myöskin ne jotka ajattelee ettei esim alle 16 vuotias oo kykeneväinen rakastumaan tai seurustelemaan. Mun mielestä kaikilla on oikeus olla ihmisen kanssa josta ne pitää, ei mitään järkee arvostella mitään ala-aste suhteuta vaikkei ne ookkaan välttämättä niin vakavia. Ihan hyvin voi kakkosluokkalaisten kädestä pitäminen olla rakkautta siinä missä aikuisten naimisiinmeneminen tai teinien pussailu?

    VastaaPoista
  20. tee säki sellane postaus lähipäivinä et missä kerrto miten kasvattaa hiuksia ja hoitaa niitä!(:

    VastaaPoista
  21. negatiivisia asioita blogistasi:
    - web kuvat
    - web videot
    - kännykkäkuvat
    - puhu selkeämmin videoissa
    - videossa aihe ja poikkeat aiheesta useita kertoja, tee vaikka lappu ja etene sen kanssa
    - fontti
    - selvempiä postauksia
    - turhat postaukset pois, mutta silti enemmän postauksia blogisi kaipaa, ei kumminkaan niitä turhia postauksia
    - sekavat videot
    -

    VastaaPoista
  22. oot tosi sulosen olonen tyttö!
    huonoi puolia sun blogissa on ehkä se että tää värimaailma on vähä liian "villi" mun mieleen, mut toisaalta makuasioita! voisit postata useemmin, vaikka postaat tosi tiheeseen muutenki:D

    http://longroad-toruin.blogspot.com/

    VastaaPoista
  23. läski :d no oot ainaki laihuttamassa joten hyyvä :D

    VastaaPoista
  24. ANTEEKS NOI AIJEMMAT KOMMAT!!! NOI LÄSKI JUTUT, MUN SISKO JA SEN KAVERI KÄVI KIRJOTTAA :( MÄÄ OON SUN SUURI FANIS! SUN BLOGI ON AIVAN TÄYDELLINEN JA OON KATEELLINEN SULLE!

    VastaaPoista
  25. Ärsyttää just kaksnaamaset ja valehtelevat ihmiset.
    Ja sellaset kaverit tai ihmiset yleensäki jotka valittaa et 'voi ei, oon niin läski ja ruma!!!' vaiks on oikeesti sellasii tikkuja.
    Ja yks kaveri just esim. pari päivää sitte eronnu 12354. poikaystävästään ja sit valittaa kaikille et : oon forever alone kukaa ei haluu mua!!
    Oikeesti raaaaah. Ja sit ärsyttää semmoset ihmiset kenelle se oma napa on maailman tärkein ja ei ajattele ketään muuta ku itteänsä. Ja sit semmoset arvostelevat teinit jotka kuiskii kavereilleen nenän edessä jotain kato tota, hyi kamala miten läski yms... :S Ja sit tietty ärsyttää kaikki eläinrääkkääjät, murhaajat, hyväksikäyttäjät yms..

    Ja näit asioita ois miljoona lisää, mut en ehkä luettele ku tää on muutenki jo tämmönen latina.

    VastaaPoista
  26. Eka sun blogista

    + tulee ihan hyvin ajoin postauksii
    + ulko asu on selvä


    - en tykkää ku teet webillä noita joitaki videoita
    - laitat joskus sun kuvista huonoja puolia. Siis esim. Käsi heilahti, sori hiukset on huonosti.
    - joskus on liian pitkii videoita.

    VastaaPoista
  27. tee jokupäivä postaus jossa kerrot sun laihuttamisesta ja näi? kuin usein syöt herkkuja?

    VastaaPoista
  28. Mä en kyl ymmärrä mikä tos fontis on ihmisten mielest vikana D:
    Mut nii, noitte video postausten pituus vois olla lyhempi nii ei kyllästy puolessa välissä:)

    speakbutdontpretend.blogspot.com

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com