keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Bulgarian ostokset

Huomenta!
Kuten mä olen jo aiemmin kertonut, mä pääsin lomareissulle Bulgariaan. Se oli tosiaan ensimmäinen kerta mulla missään ulkomailla, ja jo pelkkä lentokenttä oli jännittävä paikka!


Mä lisäilen niitä itse matkan kuvia sitte myöhemmin ja mä olen myös ottanut hieman videoo sieltä allasosastolta.
Mutta nyt ne ostokset! Mulla oli kaikke ne hinnat ylhäällä, mut hukkasin sen lapun kuusamon mökillä, missä mä olin nyt 2 viikkoa, ja kotiuduin eilen. ''


Ja on muuten ihana olla kotona kuukauden reissailun jälkeen! Tosiaan mä oon ollu reissussa siitä lähtien kun menin soffen mökille. 

Ja nyt ne ostokset

                                                            Mango
New Yorker
joku kauppa basaarissa
New Yorker (noi sortsit siis, kuva Rukalta)

Noiden lisäks mä ostin sandaalit jotka mä esittelen myöhemmin koska kuvat epäonnistu ja sit tyttöjen tuliaiset eli karkkia, ruusunöljy käsivoiteet ja virkistävä ruusuvesi suihke :)

Ja nyt sit metsästämään työpaikkaa jotta saisi rahaa kameraan ♥



40 kommenttia:

  1. onks tuol New Yorker liikkeessä kalliita vaatteita? Et paljo suunnillee 1 paita maksaa siel?+

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooh.. bulgariassa on levoja, ja siellä 1 paita vois olla vaikka 13 levaa, ja arvoltaan se olis joku 7 e, mut euroissa siellä luki jotai 15e, ehkä vähän halvempaa, en sit tiiä et minkähinbtasta siellä hyvinkään liikkeessä tulee maksaan :)

      Poista
  2. älyttömän kaunis tuo viimenen kuva! ♥

    VastaaPoista
  3. älä vaan sano et olit sunny beachilla.. se on iha kauhee paikka :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha en ollu :D oltiin albenassa, sunny beachin vastakohta mutntosi kiva paikka :) :)

      Poista
  4. voi mite IHANA tuo eka vaaleenpunanen toppi !! Kävin kans lomalla kesällä ulkomailla ja tuolta new yorkerssista löyty ainaki 5 paitaa, oli nii halpaa ja kivoja vaatteita!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki oisin ostanu varmaan 1000000000 enemmän mut en saanu :(

      Poista
  5. Ihanat noi shortsit <3 Odotan niitä matkakuvia innolla ;)

    VastaaPoista
  6. Ihanat shortsit! Pakko kattoo jos löytäisin samallaiset NewYorkerista, ku mennää huomen Viroon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siellä oli iha sika paljon kaikkee amerikka vaatteita :D hyvää reissua! :)

      Poista
  7. Missäpäin bulgariaa olit? (:

    VastaaPoista
  8. Ihana toi punanen paita ja noi shortsit ♥ ja oot nätti & hieno toi vika kuva :3

    VastaaPoista
  9. Missäs päin Bulgariaa olit :--)? ite kävin tänä vuonna siel Varnas. p.s. noi shortsit on ihanat♥

    VastaaPoista
  10. Hienoja ja kivoja vaatteita :)
    Aika kauan olet ollu lomalla :-0

    VastaaPoista
  11. tosi kivoja vaatteita!:)

    VastaaPoista
  12. Toi vika kuva!! Kuka sen on ottanu!? Et sä ainkaa... ja millä kameralla oot kuvannu noi ostokset?

    VastaaPoista
  13. Mistä toi "Esta Es Una Vida" tulee, tai mitä se tarkottaa? :)

    VastaaPoista
  14. Mistä noi sun aurinkolasit muuten on? Ihanii ostoksii ja kaunis oot :)

    VastaaPoista
  15. Kivat ostokset! Toi sivuletti sopii sulle tosi hyvi. ja oot muutenki tosi kaunis:)

    VastaaPoista
  16. eis sua koskaa ahista sun iso maha?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii pitäähän itteensä olla tyytyväinen! kuitenkin elät tossa ruumiissa koko elämäs.

      Poista
    2. no mähän oon hoitanu sitte asiani hyvin! :D

      Poista
  17. Pistäppäs kuvia siitä sun uudesta laukusta minkä sait lahjaks!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä teen sitten myöhemmin ku oon saanu kaikki lahjani niin postauksen niistä :)

      Poista
  18. mä olin kans albenassa kesäkuun alussa(: missä hotellissa sä olit?(:

    VastaaPoista
  19. Ihania kuteita :) oot tosi kaunis ♥

    VastaaPoista
  20. Ihania vaatteita! Mulla on tollanen samanlainen paita, kans ostettu mangosta. (se eka beige) Oot muuten tosi kaunis & ihana Emmi :) Ja Zito on kans ihana :) (jos se kirjotetaan tollee...?)

    VastaaPoista
  21. Voiii oot kaunis :) Awww Zito on sulonen myös!
    Tykkään ihan hirveen noist sun vaatteista .

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com