torstai 12. heinäkuuta 2012

mökkihöperö

Heei! Nyt mä pääasen piitkästä aikaa postailemaan. Meikäpoika oli nimittäin Bulgarian Albenassa, tästä reissusta tulee sitten myöhemmin lisää juttua :) Vieläkään mä en pysty pariin viikkoon postata kunnolla, tai ainakin mä luulen niin, mut yritetään ;) Ájattelin et voisin laitella muutaman kuvan siitä kun olin soffen mökillä.
Mä en muista millon mulla olis ollu yhtä hauska ja niin rentouttava viikko!

Mä siis matkustin junalla tampereelle ja sieltä lähti bussi porin keskustaan. :) Siellä sofia oli perheineen vastassa ja käytiin syömässä minkä jälkeen saavuttiin soffen mökille missä sitten ekana päivänä ei oikein tehty muuta kun kalastettiin ja löhöiltiin. Mä en muista mitä me tehtiin minäkin päivänä, joten mä kerron pääpiirteisesti :) me kalastettiin, tehtiin ruokaa, leivottiin, oltiin serkkubileissä, 2krt yyterissä, shoppailemassa, kuvailemassa, tehtiin videoita, uitiin, saunottiin ja tehtiin muuta hauskaa! Reissu meni muuten hyvin paitsi et torstaina tuli niin huono olo et meni jalat alta :(
Ostokset te ootte nähny ja kuvaussession kuvia, joten mä laitan nyt vähäsen muita kuvia, jotkut saattaa olla jo julkastu mut eipä se haittaa :) nii ja mä laitan nää pienenä ku näit on niin paljon :)






















                                                    huom me ei ostettu noita!































































































                                               päivän asut :P






































                                         

35 kommenttia:

  1. Ihana tää uus ulkoasu + kiva postaus c:

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Ja on jo pitkää pitäny kysyy et mistä on toi sun ihana harmaa paita? :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia, ja tosi ihana toi uus banneri! Ja mun on jo pitkään pitäny kysyy että mistä on toi sun ihana harmaa paita? Kiitti jos vastaat :)

    VastaaPoista
  4. siis pyörryiksä ?? : DD Mite ja minne ?

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia yyteristä!!!

    VastaaPoista
  6. Kyllähän noi kuvat voi laittaa isoiks vaikka niitä onki paljon? :) Olis ainaki mun mielestä kivempi kattoo niitä, ku tommosia pieniä :D !

    VastaaPoista
  7. Oot kaunis! :) Ja ihana banneri, nyt fonttiki on selkeetä (:

    VastaaPoista
  8. Haha oot niin söpö näis kuvis :-D <3

    VastaaPoista
  9. ihana banneri! ja kivoi kuvii :)

    VastaaPoista
  10. hahha hyvä toi "päivän asut" :DD

    VastaaPoista
  11. Olipa söpöjä kuvia!

    VastaaPoista
  12. http://demi.fi/keskustelut/1338422/onko-tama-bloggaaja-teista-kaunis

    susta keskustelua :/

    VastaaPoista
  13. noi hyppy kuvat on ihania sellatteita lisää <3 :)))

    VastaaPoista
  14. miks laitoit pienet kuvat :/

    VastaaPoista
  15. aa en ehtinylukee tekstii :DD

    VastaaPoista
  16. Voi että ku ootte hupsuja ja ihania! Oot laihtunu mun mielestä tosi paljo! :) stemppiä jatkoon Emmi!

    VastaaPoista
  17. tuo kuva on aivan ihana jossa sä (?) oot tuos pelastusrenkaan vieressä:) ja muutenki oot nätti ja liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
  18. Ihaniii kuvii !! :) Ja minkä rotunen toi koira on ? :D

    VastaaPoista
  19. Ihaniaaa kuviaaa!!:D♥ tosi kivoja varsinkin noi hyppy kuvat:) Ja ihana toi uus banneri!:D♥

    VastaaPoista
  20. Oliko hauska reissu??..?

    VastaaPoista
  21. Sun blogis on tosi hyvä, sitä on kiva lukee:)!

    VastaaPoista
  22. Mistä toi ihana neule on? <3

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com