lauantai 25. elokuuta 2012

Perjantai-ilta

Nonni... Te olettekin huomannut että postauksissa on ollut pitkä tauko, mutta se ei ole johtunut jaksamisesta, mä jaksan aina postata, eli nyt oli kysymys ehtimisestä. Mä olen tosiaan ollut kokouksissa ja tehnyt läksyjä ihan hulluna... Ikinä ei ole ollut näin kiire... Nyt mä olen istumassa iltaa kavereiden kanssa työpäivän,  pelissä käymisen ja shoppailun päätteeksi (kerho voitti 5-2<3) nyt pari kuvaa tästä illasta , jotka on kännykällä otettu koska mä vielä istun nuotion ääressä :)



26 kommenttia:

  1. sofia se tutkiskelee siinä vaa kameraansa :D karo sentäs katto kameraa :P hehe btw sul on ihana banneri ! :)


    http://thekeytomadness.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl soffeki katto mut mä olin hidaas ja kiitos :)

      Poista
  2. oot niin kaunis! ja ihania kuvia. :-)

    VastaaPoista
  3. koskas tulee my day :))))

    VastaaPoista
  4. voisikko tehä my dayn ja sitten karon kaa jotain videoo? :)

    VastaaPoista
  5. Missä oot töissä?

    VastaaPoista
  6. Missä kokouksissa käyt ?:)

    VastaaPoista
  7. Hehe ootko ruvennu juomaan? Kolmannessa kuvassa on lonkerotölkki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ! :D meitä oli siellä ehkä joku 10 henkee :) se on ehkä semmonen asia missä mä en jousta :)

      Poista
  8. olitteko juomas ku tos on tollanen lonkero tölkki :o

    VastaaPoista
  9. ai ai ai tytöt, ei tainnu olla ihan selvä ilta kun toi sun kaveris oli ihan seipäissä keskustassa, ei meinannu pysyä ees pystyssä ja silmät sojotti aivan eri suuntiin :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1) mä olen absolutisti, en ole ikinä edes maistanut ja me ei kyllä oltu keskustassa vaan rautatiesillan läöhellä... :)

      Poista
    2. en sanonutkaan että sä olisit sielä mylvännnyt, vaan tuo kaverisi, karoko ton nimi on?:D

      Poista
  10. Sellasta ehottaisin että ny ku et ehi välttist viikolla postailee yhtää nii postailisit ees viikonloppun molempina päivinä ;)

    VastaaPoista
  11. missä olit töissä?:) ja onko tullu paljo niit työpyyntöi (lastehoito yms)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vapaa ehtoistöissä unicefilla :) ei yhtäkään :(

      Poista
  12. mikä on absolutisti??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. henkilö, joka kieltäytyy nauttimasta päihteitä.

      Poista
    2. ettei juo alkoholii ollenkaa

      Poista
  13. Heei toi sun kaveris on ihan Anna Abreun näköne :D

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com