keskiviikko 3. lokakuuta 2012

I'm alive! I think....

Iltaa lukijoille! Mä en tiedä tarviiko mun edes sanoa että mitä mä olen viimepäivinä hommaillut... Noh, lukiessa, tai siis yrittäessä... Täytyy myöntää että motivaatio lukemiseen oli aika olematon. Pitkänmatikan koe oli TOSI vaiker! Mä ehdin tehdä vain 5 tehtävää kahdeksasta, ja niissä on varmasti paljon virheitä... Ja tein koetta siis maksimiajan eli 3h:( toivon vaan että pääsen kurssista läpi... Se riitää mulle... Enkun koe oli sitten jo aika helppo ja kemian koe ihan ok.
Matikka tuntui siksi ehkä vaikeelta että mä en päässy valmistavalle, ainakin muissa aineissa niistä oli suuri apu. Niin ja espanjankokeen mähän tein ennen Kroatian matkaa ja se meni kai ihan semisti, siinäkään en päässyt valmistavalle koska tein sen etuajassa ja matikassa ja Espanjassa mä jouduin opettelemaan asioita yksin niin se vaikeutti asioita. Kemiasta vielä sen verran että kokeen lisäksi jouduin tekemään laskutestin, minkä muut olivat tehneet jo aikaisemmin, eli meinasi totaalisesti aika loppua!
Mulle kokeet on aina ollut tosi vaikeita koska mä jännitän niitä ihan hirvittästi etukäteen ja stressitaso nousee ja näkyy taas ihossa... Nyt onneks alko meikäläisellä viikonloppu koska ei ole muita kokeita eli ei tarvitse mennä kouluun jes!! :D Äikänkokokeen mä joudun vielä tekemään koska olin siis matkoilla silloin, mutta ei olla vielä sovittu päivää opettajan kanssa. Mut nyt mä yritän unohtaa kaikki kouluasiat ja rentoutua!:)
Huomenna mä alotan päiväni lähtemällä seitsemältä Zn kanssa lenkille, koska zlle rutiinit on tosi tärkeitä, niin ja lenkkeily tyhjällä vatsalla polttaa enemmän kaloreita ;)  huomenna pitäisi myös siivota taloa. Niin ja ajattelin käydä h&mssä katselemassa jotakin ja meikkejäkin pitäisi ostaa... Ainakin tekemistä piisaa!

Perjantaina sitten on vielä kiireisempi päivä! Ensin. Mä menen pitämään työpajaa vaikuttamisesta, sen jälkeen mä menen moikkaamaan yhtä tuttua Tampereelta semmotteeseen lukiotapahtumaan, ja sitten illalla olisi vielä illanviettoa vähän isommalla porukalla, ei siis mikään ISO ryhmä mutta muitakin kuin vain me tytöt. :)

Lauantaina olisi sitten Sofian synttäreiden viettoa syömisen ja pelin merkeissä! Pitkästä aikaa päästään viettämään aikaa nelisteen! Can't wait<3  nii ja toivottavasti kerho syö Kärpät suihinsa! Toivottavasti mä muistan kertoo kaiken oleellisen! Nyt mulla ajatus katkes ja mä en muista mitä mun piti kirjottaa! Hitsi oikeesti!   Noh... Tuli muuten viikolla huomattua että en mä vois elää ilman tätä blogia ja teitä<3 jos mä joskus unohdan teiän kiittämisen pitkäks aikaa niin muistuttakaa!

Nii ja on mulla muitakin suunnitelmia teiän iloksi mutta enpä paljasta niitä vielä! ;)

Nyt mä en usko että on mitään kerrottavaa joten hastá luego!<3

PAITSI ETTÄ VIELÄ: Kävin tänään viimesen kerran yrittämässä ostaa soffelle spearsin hajuvettä, mutta ei löytynyt ja sit mulle sanottiin että Hämeenlinnassa ei myydä... No ei kyl myydä missään lentokentilläkään... Joten lahjaideat meni kyllä ihan uusiksi, mutta onneksi sitten löysin jotakin! :)

JA VIELÄ OOOIKEIN ISOT SYNTTÄRI ONNITTELUT MAAILMAN PARHAALLE YSTÄVÄLLÄ<3<3<3<3 LET'S PARTYYYY!!!:D

PS. Kun mä puhun illanvietosta tai juhlimisesta, niin muistakaa että mä olen absolutisti, eli kieltäytynyt kaikista päihteistä, niin mä en tykkää noista kännikonmenteista, tää asia on mulle tärkee! Ja se vaikken mä juo niin ei tarkota sitä ettenkö mä osais pitää hauskaa ;)      

Ottakaa muuten noissa kuvissa huomioon et mun koeviikko lookkiin ei kuuluu hirveesti toi meikkaaminen tai laittaytuminen ylipäätänsä... 



60 kommenttia:

  1. onko siskosi ja muukin perheesi ihan absolutisteja??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ne ny mitään juoppoja ole mutta ei absolutistejakaan :)

      Poista
  2. Voitko sitte näyttää sun ostokset mitä oot ostellu? :)

    VastaaPoista
  3. miski olet absolutisti!? siis onko siihen jotain syytä esim. huonoja/ikäviä kokemuksia mihin alkoholi liittyy vai onko se vain sun päätös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se vaan tuntu parhaalta päätökseltä vaikken ikinä oo edes maistanu mutta silti. :)

      Poista
    2. Hihih.. mullaki oli kaks kaveria, jotka oli alaikäsenä henkeen ja vereen absolutisteja, ja vannoivat etteivät ikinä juo ja kun täysi-ikäisyys koitti ja pääsivät baariin niin asenne muttui :D En siis sano, et sulle käy näin, mut asenne muuttuu monesti, kun vähän ikää tulee lisää. :)

      Poista
  4. oiii kvia toi rusettinutturajuttu!! paljon tekstii xd

    VastaaPoista
  5. hei tee joku postaus sun perheestä tai kodista yms :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne mä pidän poissa julkisuudesta :)

      Poista
    2. julkisuudesta?? ooksä nyt tosi julkkis, kun pidät blogia??

      Poista
    3. luuletko et oot julkkis xd ??

      Poista
    4. kerrataas nyt muutama perusasia! :D ei en ole julkkis, mutta se mitä sä kerran laitat nettiin, ni se pysyy siellä ikuisesti, tarkotan julkisuudella sitä että ne ei haluu niinkun näkyä täällä. Jos sä kävelet kadulla, niin niin sähän kävelet julkisella paikalla, tarkotin niinkun tämmöstä "julkisuutta"

      KOROSTAN NYT VIELÄ ERIKSEEN ETTÄ EN PIDÄ ITTEENI FAMOSO BLOGGAAJANA, KOSKA EN SEMMOINEN OLE! :D

      Poista
  6. kiva postaus ! :)

    tulisko muute mahdollisesti syyslomal taas jotai videopostausta?

    VastaaPoista
  7. toi eka kuva on just nätti mut huhhu toi toine ja tee ostosten esittely videoo!

    VastaaPoista
  8. mä meen lauantain kerhon peliin !! (:

    VastaaPoista
  9. aika paljon tekstiä :D luulin että laitat enemmän kuvii jostain muusta kun itestäs ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vittuako sä oot aina valittamassa kaikesta?????

      Poista
    2. ei mulla oo oikein ollu aikaa ollu ottaa mistään kuvia :)

      Poista
    3. anonyymi nimenomaa... mitä vittua sä jenna oikeesti joka paikassa valitat? kuten oot sanonu, että mielipiteet kaikilla, mutta kun sulla ne mielipiteet on AINA negatiivisia. pidä ne negatiivisuudet ihan vaan omana tietonas kun ketään ei ne kiinnosta. koita joskus sanoa jotain hyvääkin.

      anteeks emmi, yks voimasana, tiedän ettet tykkää blogissasi kiroiltavan. :)

      Poista
    4. ok emmi (: anot, antakaa mun elää oikeesti

      Poista
    5. :D no siinähän elät, kukaan sua oo estänyt

      Poista
    6. calm down! mä oon iha sika varma et teillä on jotaki henkilökohtasta toisianne vastaa :DDD

      Poista
  10. Oletteko hirveen köyhiä ? Ikinä sulla ei rahaa ole, ja se on todella epähygieenistä käyttää jonkun toisen vanhaa meikkivoidetta, ja jos se kerran on väärän sävynen niin miksi et osta sellaista joka sopii sinun ihoosi ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D ei olla köyhiä, mutta ei sitä rahaa kai kellään roskaksi asti ole! :) ja siis mä ite saa rahaa mistään :)

      Poista
    2. käytätsä jonkun vanhaa meikkivoidetta?

      Poista
    3. Jenna se ei kuulu sulle, niinkuin ei kellekkään muulle..

      Poista
    4. soffe anto mulle meikkivoiteensa mitä se ei ollu ite käyttäny :)

      Poista
  11. tee ostosten esittely videoo!:)

    VastaaPoista
  12. ihana postaus emmiii !(O:

    VastaaPoista
  13. aika lyhyt aika tehä pitkänmatikan koetta ku vaan kolme tuntia ! :o mullaki on myös pitkämatikka ja meillä on neljä tuntia aikaa tehä sitä ja siltikään jossaki kurssikokees ei toi neljä tuntia riittäny vaan jäi ainaki yks tehtävä laskematta :D onneks oon saanu pidettyä matikan siinä 7, paitsi että logiikka kurssi ei ollu se mun juttu ja sain 6 :D (toi logiikka kurssi on syventävä kurssi ykkösellä. en tiiä onko teijän koulus millane syventävien kurssien valikoima mut veikkaan että paljon suurempi kuin täällä pohjanmaalla!! :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on se valikoima kyl aika laaja mun mielstä! sais jooo olla kyl enemmän aikaa :)

      Poista
  14. hei niit spearsin hajuvesiä myydään kickissä ! en kyl tiiä onko niitä hämeenlinnassa :). ja oot luonnonkaunis Emmi <333

    VastaaPoista
  15. Huooooh. Tommonen on niin ärsyttävää, et esität et kokeet meni paskasti ja kuitenki kaseja ja ysejä. Vitun perfektionisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no jos on hyvä koulussa niin ne voi tuntua huonoilta numeroilta?

      T. kokemusta on

      Poista
    2. miksi kysymysmerkki, mitä tohon vois vastata :D:D:D:D:D

      Poista
    3. ei vaan siis oikeesti.. mä sain espanjan kurssista 6... eli meni oikeesti huonosti...

      Poista
    4. espnaja ei sit varmaa oo sun juttus.

      Poista
  16. ehaaana finni keskellä naamaa!?! :DD

    VastaaPoista
  17. Ei millään pahalla mutta jos sait matikan ensimmäisen kurssin kokeesta viisi tehtävää tehtyä kahdeksasta, niin sun kannattaa vaihtaa nyt hyvissä ajoin lyhyeeseen.. Et tule pärjäämään muilla kursseilla, ensimmäinen kurssi on aivan helppo kakku muihin verrattuna.

    Ja miksi sun pitää koko ajan jankata että "pitkänmatikan koe meni huonosti" ja "huomenna pitkänmatikan koe"? Kyllä kaikki tietää että sulla on pitkä matikka ja sitä voi kutsua myös ihan matikka nimellä. Ei kukaan sua pidä mitenkään erityisenä vaikka sulla on pitkä matikka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haahaha no ei se eka kurssi mitenkään kauheesti helpompi ole kun muut... monet kaverini jatkanu vaikka on tuli 6 ja kirjotti silti ihan c:n tai m:n arvosesti! :D

      Poista
    2. mä sanoin miks se koe meni huonosti, ja ooksä sitä mieltä et heti ku kaikkee ei mee ihan niinku on suunnitellu ni pitäis luovuttaa!? bitch please! :D

      Poista
    3. Luovuttaminen on eri asia kuin totuuden hyväksyminen, bitch please!:-D
      Enkä sanonut että sun pitäisi vaihtaa, suosittelen sua vaihtamaan. Jos vaihdat matikan vasta toisena tai kolmantena vuonna, tulee paljon työtä koska sun pitää käydä kaikki lyhyen matikan kurssitkin. Ja sinä toinen anonyymi, et taida tietää itsekkään mistä puhut :D

      Poista
    4. nyt toinen kurssi on alkanut itseasiassa ihan hyvin1 :) mutta arvostan huolehtimista, apua miten toi sana kirjotetaan XD

      Poista
  18. ihana zito! se on niin söpö!!! :D <3 !!

    VastaaPoista
  19. Näitä kommentteja lukies rupes miettimään et kyllä jokku voi olla lapsellisii ku pitää tulla valittaa siitäki et jos käytät meikkivoidetta jota et ite oo ostanu ja tosta matikasta, ei kaikesta aina tarvii valittaa!, Kauheesti tsemppii sulle kouluun :) ps. oot aivan yli nätti vaikka sulla ei oo meikkiä:):)

    VastaaPoista
  20. Sulle olis haaaste :)

    http://mariataigatuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  21. ihanat noi sut hiukset :) ! ja muutenki oot tosi nätti ja sulla on hyvä blogi (:

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com