torstai 28. maaliskuuta 2013

loman aloitus ja blogihuolia

Heijjsan!

Nyt on selvitty kolmesta kokeesta neljästä, ja on lupa hengähtää. Kaikki muut on jo nukkumassa, joten mä saan rauhassa postailla kännykällä .
Suunnitelmissa ei ole oikein mitään erikoista, kokeisiin lukemista ja blogihommia. Ja nyt kuunnelkaa tarkkaan! Seuraavat viikot tulee olemaan täynnä varmaankin ulkoasukokeiluja, mä olen ottanut huomioon teidän kommentit, mutta nyt viikolla en vain ole koneelle ehtinyt. Ulkoasusta eniten huolia tuottaa sivupalkit... Mä haluan että ainakin Facebook pysyy reaaliaikaisena, mutta muuten pitää miettiä että mitä mä teen.

Kuvia on tullut otettua taas ihan reippaasti. Niitä tulee sitten julkaistua jossain vaiheessa. Nyt kyllä asiaa piisaisi, mutta aivot alkaa sammua ja luomet painaa kuin synti, joten ehkä mun on nyt parasta luovuttaa ja vaipua koomaan!  Mutta sitä ennen muutama iänikuinen kännykkäkuva, niitä täällä ei ole vähään aikaan näkynytkään.

Adiós! :)





6 kommenttia:

  1. mikä puhelin sulla on ?

    VastaaPoista
  2. Sun blogi on ihana<3 ;)... ja kyllä ihmisten pitäisi ymmärtää että sä et varmastikaan tee tätä ainoastaan lukijoille vaan myös itseäsi varten,joten mun mielipide on että postaat kuinka usein tahansa ja mitä niin se tekee tästä juuri sun blogin! :)...
    jos jotakuta ei kiinnosta niin olkoon sitten lukematta.en sanois ettei rakentavaa kritiikkiä sais antaa!

    VastaaPoista
  3. MiTä sovellusta käytät ku pystyt postaa ja lisää kuvia lumialla O_O ?

    VastaaPoista
  4. Voisitko tehdä aamuvideon ja ole tosi kaunis<33 Ja ihana <33

    VastaaPoista
  5. tää fontti on järkky, vois olla ees pienempi. ota tää rakentavana kommenttina, en haluu loukata mut sanon suoraan :)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com