sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Lomo-juhannus

Heido! Nyt olen saanut osan juhannuskuvista... Lisää on tulossa... Nämä kuvat ovat lintsinreissultamme, missä löysin uuden lempilaitteen. UKKO. Mulle sanottiin että suomen hurjin vuoristorata... Nääh ;) kävin siinä 2 krt, ja minä jos joku olen nössö...  Nojoo, kyllä lintsi on kuitenkin enemmän mun juttu!

Lintsin jälkeen grillattiin, ja sit muut meni kavereidensa luo naapuriin, mutta mä tulin katsomaan lastenohjelmia :D haha Mutta sitten mä lähdin pyöräilemään ja kuvailemaan pariksitunniksi... Pyöräilin yhteensä 23 km, joten well done me! Kuviin en ole tyytyväinen, sillä oli pimeää, ja mun putkella ei saa hyviä kuvia pimeessä. Katsotaan jos mä pystyn pelastamaan muutaman niistä.

Pyöräretkellä mä keräsin myöskin 7 kukkaa eripaikoista, ja sitten kun puolineljältä pääsin nukkumaan, laitoin ne tyynyn alle. Sillon pitäs nähdä kenen kanssa pääse naimisiin. Ja arvatkaas mitä :P



mä en muista kenestä mä näin unta...   -.-


Nyt mä lätkäsen teille nuo kuvat, ja menen nukkumaan (kellohan on jo sunnuntain puolella) , sillä tänään pitäisi vielä pakata riparille, mitä isosen pitää pakata?! :D eivaan., enköhän mä tiedä mitä pakata. Vasara, millä voi sitten lyödä niitä varpaaseen jos menee hermo, jeesusteippi, noh, samaan tarkoitukseen.Niin ja sitten  tietysti bilevaatteet ja korkokengät ja kilo meikkiä, niin voi karata Virtojen yöhön etsimään seuraavaa juhannusta varten heilaa. Eivaan, leikkiopas. Kyllä, se on isosen tärkein väline. Kai...

Ennen pakkausta ja lähtöä vietetään kuitenkin karvakasan 3v synttäreitä ♥♥♥

Niin ja lomo - sana tulee picasan muokkausasetuksesta, jonka nimi on siis lomo, eli kuvista sen näköinen, että se on otettu muovikameralla.

Niin ja toivottavasti teilläkin oli hauska juhannus!

































20 kommenttia:

  1. liikaa muokattu ... :/ ja ei kannattais kuvaa toisia ihmisiä ja laittaa niitä vielä nettiin? tuskin ton pikku lapsen äiti riemastuu JOS näkee oman lapsensa kuvan jonkun tuiki tuntemattoman blogissa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän siinä näy sen naamaa, niin ihan sama?

      Poista
    2. Tostahan niin hyvin tunnistaa ton lapsen kasvot.. Hei haloo se on selkä kuva ja vaikka joku pedari siitäki sais mielihyvää ni kukaa ei koskaa saa silti tietää kuka toi lapsi on'

      Poista
    3. Jennna, todella ikävää että ainakun nään SINUN kommenttisi jossain, on se hyvin usein negatiivinen.. Joten lopeta kaikesta negatiivisen kaivelu ja iloitse pienemmistäkin asioista!

      Poista
    4. Selästähän tunnistaaki ihmisen parhaiten....(sarcasm) herää jenni........

      Poista
    5. joo mäki tunnistin ton lapsen! eikse oo Arttu! nohei herää...

      Poista
    6. oon kyllä vähän samoilla linjoilla Jennan kanssa... entäs tuo viimeinen kuva? kuva tuntemattomasta miehestä lenkillä. öhm

      Poista
    7. Ja ylipäätään julkisilla paikoilla kuvaaminen on ihan sallittua :)

      Poista
    8. Julkisilla paikoilla kuvaaminen on täysin sallittua. Näissä kuvissa ei ole mitään laitonta, sillä ihmisten kasvoja ei voi tunnistaa.

      Poista
    9. Ensinnäkin se on selkäkuva ja toisena google mapskin laittaa nettiin ihmisten kuvia ja jos on edestäpäin ne sumennetaa. Miksi jenni lietsoa negatiivisuudellaan?

      Poista
    10. no oisko teistä kiva jos teistä on otettu takaapäi kuva ja laitettu jonnekki blogii ?

      Poista
    11. Jennan kommentti on ihan totta! julkisillapaikoilla kuvaaminen on sallittu mutta ei niiden ihmisten joita siellä on!

      Poista
    12. No kun menee esimerkiks youtubeen ja kattoo linnanmäen videoita nii siel näkyy monta ihmistä eikä ne haluis olla siinä!

      Poista
    13. No tunnistaisitko edes itse jos sinun selkääsi olisi kuvattu ja laitettu blogiin niin tunnistaisitko ja antakaapa esimerkkejä miten nuo ihmiset voi tunnistaa!!-_-

      Poista
    14. ella, öö tunnistaisin? Miks ihminen ei tunnistais itseensä xd?

      Poista
  2. ei oo nii vakavaa..

    VastaaPoista
  3. kun muokkaat kuvia niin varo sen kontrastin kanssa :S

    VastaaPoista
  4. Ihan parannusehdotuksena vaan, niin kuvia olisi kivempi katsella jos niitä ei olisi muokattu näin paljon. :) Tai jos kontrastia olisi vähemmän ja värit olisivat luonnollisemmat! Ei millään pahalla siis, sinunhan blogisi tämä kuitenkin on ja teet miten itse tykkäät tottakai! :)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com