tiistai 9. heinäkuuta 2013

Kerran sähläri, aina sähläri!

Heido!

Olen hengissä. Mutta hiustutot ja day with me ei ole. Miettikää sitä ärsytyksen määrää! Mä en vaan löydä niitä mistään! Lisäksi mua ahdistaa kaikki loput 1000  riparikuvaa, sekä sunnuntaina otetut konffiskuvat. Mä välttelin koko viimeviikon koneen avaamista. Ja onnistuinkin siinä täydellisesti. Tänään sitten raahasin tän maaiman hitaimman ja huonoimman koneen ulos, sillä en halua tuhlata lomaani sisällä koneella istuskeluun.

Olen siis nauttinut ulkoilmasta oikein kunnolla! Tänään muunmuassa kävin "pienellä 30km pyörälenkillä". Eli fiugetin fiugella (:D kiitos Riina tästä sanahirviöstä). Kirjoja olen myöskin ahminut oikein kunnolla! Se kun on koulua, niin silloin ei ehdi lukea muuta kuin koulukirjoja, joten nyt täytyy sitten lukea niitä oikein kyllästymiseen asti! Ongelmana vaan on se, että mä rakastan lukemista, eli mä en kyllästy...




Niin... Ja sitten tämmönen... Kompastuin omiin jalkoihini, ja kaatuessa otin sitten ranteella vastaan. Muuten ei olis varmaankaan käynyt mitään, mutta tuossa ranteessa on nyt ollut 2v semmoinen luinen patti, ja se sitten osui maahan, ja voin sanoa että tuntuu... Mulla nämä accidentit on sen verran tuttuja (viikko sitten meni varvas), että ei vaivauduttu edes mennä näyttämään tätä mihinkää. Side tukee kivasti ja vähentää kipua. Eiköhän se siitä itsekseen ala parantua...


Hiukset myöskin värjäsin loppuviikosta. Ilman kenenkään apua, oli siis ensimmäinen kerta ikinä kun värjään itse omat hiukseni... Mutta näistä tuli ihanat ♥ (vaikka itse sanonkin)

Jaahas... Mitäs muuta... Viimeviikolla näin soffee reilun kahdenviikon tauon jälkeen, ja nyt se ketale lähti Kroatiaan, eli kolmeen viikkoon ei olla kunnolla nähty. Tuolloin vain pikasesti kävin soffen terassilla vaihtamassa kuulumiset. Viimeviikolla kävin myöskin Riinan luona, joka oli siis yksi isosista, näkyi yhdessä webbikuvassa viimeviikolla... Siinä oli siis Anna, sekä Riina ja Riina. Meillä oli tämmönen riinojen tehokaksikko ;D Ja kaikki siis ihan huipputyyppejä! ♥ Mutta nyt nekin ketaleet on lähtenyt matkoille... Joten vietän laatuaikaa kirjojen ja Ziton kanssa ;)

Tulipas himo kirjoittaa! Nooh... nyt mä alan purkaa tota kuvasaldoo... Juhannuksen yöpyörälenkiltä löytyyn 200 kuvaa (25km) :D, sitten riparikuvia jo julkaistujen lisäksi n. 1000, jaaaa sitten vielä konffiskuvat n.200... Siinä se ilta sitten meneekin...


Jaaa sitten vielä yksi asia. Kommenteista. Joka päivä tulee kymmeniä kommentteja, kaikki eri postauksiin, ja koska en ole koneella ollut, en ole voinut niihin vastata. Kaikki kommentit luen, mutta siinä aina kestää että hyväksymisen jälkeen ehdin vastaamaan. Mä kyllä poden hieman huonoa omaatuntoa, mutta kännykkä on jo muutenkin hajoamispisteessä, niin en aio edes yrittää vastata sillä. Kännykkäni on siis seonnut. Kirjoittaminen ei onnistu, ja tänään akku kesti 2h... enkä ollut edes viestitellyt sillä... Nooh... Kaippa se siitä tokenee... Jos nyt saan sen vielä joskus päälle... Empä mä kännykkää nyt hirveesti ole edes käyttänyt...









7 kommenttia:

  1. Oot tosi nätti:) ja paranemisia!:)

    http://veerahenriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. http://vintagewhitme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti löydät ne videot vielä jostain,nimittäin tiedän miltä tuntuu kun hävittää jotain koneelle,ja pikaista paranemista<3 <3 <3

    VastaaPoista
  4. ookko värjänny takas mustaks :o

    VastaaPoista
  5. oot niin söpö ja nätti (: ja paranemisia <3

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com