tiistai 16. heinäkuuta 2013

LINNA JAZZ

Heido!

Nyt vuorossa kuvia sunnuntaisesta Linna Jazzista, missä oltiin koko perheen voimin piknikillä. Musiikki oli hyvää, ruoka oli hyvä, ja sää-suurimmalta osin. Kesken kaiken taivas kirjaimellisesti repesi-tai siis pilvi. Iiiiso pilvi. Aurinko kuitenkin paistoi koko konsertin ajan, ja pieni ukkosen poikanenkaan ei haitannut.

Nauttikaa te näistä kuvista, mä nautin mun synttäreistä! Mulla on siis huomenna (17.7) synttärit, ja ikää mulla sitten 17 - vuotta. Ei kyllä tunnu siltä, että tässä jotain pitäisi juhlia... Nooh ehkä huomenna sitten...

Synttärilahja on kyllä mitä mahtavin! En kerro mikä, mutta sen verran ihana, että hyvällä omalla tunnolla en voi antaa vanhempien maksaa sitä kokonaan! Nooh... Laatu maksaa... ;D

Synttäreitä en varmaankaan hirveämmin vietä, aluksi olin ajatellut, että Wanajassa juhlisi niitä, mutta koska en halua maksaa maltaita sisälle pääsystä, niin anti olla. Kyllä mä sinne aitojen  ulkopuolelle aion kuitenkin mennä, mä en ole nimittäin ikinä ollut millään festareilla, ja tuleva viikonloppu on ainut aika vuodesta kun Hämeenlinnassa tapahtuu. Mutta sehän sopii mulle! :D Edelliset virkkeet on kyllä niin huonosti rakennettu, mutta aivot ei tällä hetkellä pysty parempaan.

Tänään olin lääkärissä näyttämässä tätä rannetta, ja muita juttuja hoitamassa, niin tässä ranteessa on joku rakkula, mikä on täynnä kudosnestettä. Joskus ne tyhjennetään, mutta mulla tää on niin pieni, ja liian lähellä hermoja, ja vähän huonolla puolellakin. Kipuun lääkäri ei oikein osannut sanoa mitään, jotenkin vain nyt rasittunut. Pyöräilin tänään kaverille toiselle puolelle kaupunkia, eli yhteensä vähän  yli 30 km, ja siitä nojailusta ranne ei ainakaan tykännyt... Nytkin sattuu IHAN HIRVEÄSTI. Nooh... Voltaren auttaa -NAAT...

Postauksen otsikko oli siis Linna Jazz...Taisin hieman karata aiheesta... Ei se haittaa...

Nyt ne kuvat:












14 kommenttia:

  1. Oot todella ihana ja viehettävä tyttö ja oon seuraillut suo jo jonkin aikaa. Ensin sofian blogin kautta ja sitten täällä sinun omalla "puolellasi" aluksihan mä kovasti tykkäsin tästä blogista. Tuli paljon videoita ja selvästi panostit bloggaamiseen, mutta nykyään tuntuu, ettet jaksa oikein paneutua tähän tekemiseen..
    Videoissa mustat heiluvat reunat ja teksti kovin epäselvää.

    Tietysti ymmärrän, että sinulla on muutankin elämää, kuin pelkkä bloggaaminen, mutta toivoisin jos hiukan enemmän voisit tähän panostaa sillä haluaisin kuitenkin jatkossakin seurata elämääsi. Eli toisinsanoen vielä jään seurailemaan ja toivon, että muutos tapahtuu jotta jaksaisin seurata jatkossakin ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm... tekstiä yritän toki selventää, mutta noiden videoiden heilumisiin en voi tehdä mitään, sillä youtube korjasi sen automaattisesti :( muutenkin on vähemmän videoita koska miskään ei enää kelpaa, parempi olla tekemättä, koska en jaksa aina kuunnella pelkkää valitusta :) myöskin videoiden lataaminen mun laitteilla on tosi hidasta ja takkusta :)

      Poista
  2. miks noin monta kuvaa vain sannista? :DD ja missä sun kädet oikeen on, emmmi?....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no koska mä olen kameran takana1 :D ja roikkuu ihan normaalisti?

      Poista
    2. Koska mä oon niin julkisuuden kipee kakara !! Mä tarviin huomioo haloo :D kiitooos :*

      Poista
    3. Emmi on itekki sanonu että se viihtyy enemmän kameran takana. Ja saahan täällä nui kauniista tytöstä olla kuvia! :D

      Poista
    4. XD, Sannihan on nii kivanolonen ja kaaaunis! Ja eihän siitä oo tässä blogissa ku muutama kuva, vai?

      Poista
  3. huooooh. 9 kuvaa joista ainoastaan yhdessä olet sinä ja siinäkin sanni roikkumassa niskassas, ois kiva nähä susta enemmän kuvia!

    VastaaPoista
  4. heii tuu iha sisää wanajalle mäkin oon tulossa ja ois siistii nähä sut ! perjantaina itse olen menossa

    VastaaPoista
  5. Hyvää syntymäpäivää Emmi! :)<3

    VastaaPoista
  6. Hyvää synttäriä, Emmi! :)

    VastaaPoista
  7. mikä se sun lahjaaa ooooon?? :PP jäi vaivaan....:DDD

    VastaaPoista
  8. Ihana blogi, ihana postaus ja ihania kuvii <3 !!
    Sun ja Sannin kuvat on varsinkin ihanii !!
    Blogini: lifestylemellu.blogspot.com
    p.s oon ehottomasti blogin lukia ;)
    pikkuserkkunne ;) :)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com