keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

REINOT, MUN PAKOKEINOT!

Heido!
 Olen hengissä, ja vihdoin sorvin ääressä... Palasin tosiaan leiriltä maanantaina iltapäivällä. Maanantaina purin tavarat, ja loppupäivän nukuin. Tiistaina eli eilen (tein mitä?!) Aaa! Nukuin ihan älyttömän pitkään, ja yöpuvussa hihhuloin yli kahteen... Väsymys leirin jäljiltä painaa vieläkin!

 Sitten käväsin isosiskon kanssa kaupungilla ja kahvilassa, niin ja kirjastossa. Tänään sitten leirin muut isostytöt tuli tänne meille!

Mutta se leiri! Aivan huippuviikko takana ja sain tutustua niin ihaniin ihmisiin! ♥ Täytyy myöntää, että oli kyllä tuhat kertaa parempi ripari mitä omani oli!

Kuten varmaan muistatte, mua pelotti ihan hirveesti lähteä sinne. Mua pelotti miten me saadaan järjestettyä iltaohjelmat, miten mä tulen niiden pikkusten ja muiden isosten kanssa toimeen, ja että miten raamikset sujuu. Noh, mä murehdin ihan turhaan!

Tosta ryhmästä tuli niin tiivis, ja isosista tuli mulle uusia ja ihania kavereita♥ Paremmin ei oltais voitu tulla kyllä toimeen! Ja mitä raamiksiin tulee, niin mun Hissukat voitti leiriolympialaiset, ja opin kortin peluun saloja ;) Tarviiko sanoa muuta? :D

Yksi ihanimmista asioista siellä oli tosiaan ne itse leiriläiset, ja kyllä siinä oli hymy herkässä, kun ne tulee sanomaan että parasta koko leirillä on meidän isosten järkkäämät jutut, ja kokoajan oli joku viihdyttämässä.

Ihmeellisintä oli ehkä kuitenkin se, että nää oli yllättävän kypsiä! Omalla riparilla oli joukko keskenkasvusia apinoita (kaikella rakkaudella ;)) ja se että mä sanon niitä kypsiksi ihmisiksi, on aika paljon, ja huom! Meikäläinenkin on ehtinyt vanhentua tässä pari vuotta!

Mua väsyttää, en jaksa enää hehkuttaa... Yksi sana: kiitos ♥

Jaaa nyt on sitten luvassa isoskauneutta! :D



Tässä alemmassa kuvassa katsomme siis kaikkia meidän pikkusia nenänvartta pitkin ;D Ihan huipputytsyjä ♥♥♥



jaaaa otsikko tulee yhdestä biisistä, mitä popitettiin paljon kun pikkuset oli oppitunneilla.



12 kommenttia:

  1. ahaha olitte kyllä ihan parhaita isosia, ja mitä meihin tulee jaa ollaan me kypsiä !! :D ja älkää kattoko meitä nenänvartta pitkin :( <3:Taika

    VastaaPoista
  2. Pikkuset..ei mun mielestä 14-15 vuotiaat niin kauheen pikkuisilta vaikuta, mutta jo njaa mukava tietää, että sulla oli kivaa (: !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se onkin vaan sellanen lempinimi kun on isoset niin on pikkuset!!!

      Poista
    2. Isoset kutsuu riparilaisia pikkusiks :) Yleinen tapa

      Poista
  3. ootko saanut hoitoa jo sun bediin?

    VastaaPoista
  4. olitte parhaita isosii :) parempii ei olis voinu toivoo ! ja kyl me ollaa iha tarpeeks kypsii haha
    <3: jutta

    VastaaPoista
  5. :) hih, onpas ihania kommentteja näiltä rääpäleiltä ♥

    VastaaPoista
  6. tuleeko sitä day with me minkä oon kuvannu?

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com