lauantai 26. lokakuuta 2013

IHAN LIIKAA KUVIA JA IHAN LIIAN PITKÄ TAUKO!

Holy moly!
Sain tyhjennettyä kameran, joten voin vihdoinkin editoida videot ja muokata kuvat teille! Eli kuvaoksennus tulossa, paitsi sanni-kuvista tulee ihan oma postauksensa!

Kiire on ollut ja univelka mahdoton! Ja mikäs sen järkevämpää sitten kun editoida koko yö videota! XD  Joskus mä itsekin ihmettelen nerouttani! Mä odotan sitä hetkeä, että saisi hetkeksi istahtaa alas ihan kunnolla. Sen lisäksi että mä olen todella väsynyt, mun silmät on ihan rutikuivat, eli nyt ne ei sitten ainakaan pysy auki!


Mutta asia mikä ajaa mua nyt eteenpäin: HPK - hifk 1-0

FINALLY! WHAT TOOK SO LONG?!

Kuvia löytyy koiranäyttelyistä, soffen synttäreiltä jaaaa vielä ehkä jotain tosi sekavaa...

Tuossa kun kirjoittelin ja muokkasin kuvia, niin muistin kuinka mukavaa tämä onkaan. Tämä kaikki siis ENNEN kun olen koskenut videoihin... XD
















11 kommenttia:

  1. tää on varmaan aika outo kysymys mut mis kahvilas olitte juomassa noi kaakaot? näyttää ihan sairaan hyvältä! :)

    VastaaPoista
  2. Hirveen sekava postaus... Voisitko esim. kirjottaa järjestelmällisesti suomenkielellä lauseita ja laittaa kuvat järjestykseen?

    VastaaPoista
  3. Aivan jäätävän paska postaus. Ryhdistäytyisit hieman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanan rehellinen kommentti! XD tänäån tulee video joten ay ay Captain!

      Poista
  4. Ehotuksena vaan, voitko tehä joskus sillee et kirjotat yhest tapahtumast ja laitat siihe liittyvät kuvat siihen. Sit seuraava tapahtuma ja kuvii välii. :)

    VastaaPoista
  5. Kiva postaus, mutta esim. päivänasuja olis tosi kiva nähdä myös! :)

    VastaaPoista
  6. mitä ihmettä, musta tää oli kiva postaus! Ihania ruokia namm!

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com