maanantai 14. lokakuuta 2013

Voi mä pyydän pyydän ja pyydän!

Heido! Nyt on nettiongelmat sivuutettu, ja meikäläinen pääsee taas postaamisen makuun. Ja heti pyydänkin teiltä pientä palvelusta. Mä osallistuin CDON.COM:in syksyiseen/talviseen valokuvauskilpailuun tällä  kuvalla. (klikatkaa "tällä" -sanaa)

Nyt minä siis pyydänkin Teitä äänestämään tuota minun kilpailukuvaani. Palkintona voi tuosta saada nikonin d7100 kameran, lumian puhelimia, tai digitaalikehykset. Mutta ennen kaikkea minulle se arvokkain asia olisi se, että kuvastani pidettäisiin. Teiltä olen aina saanut positiivista kommenttia kuvistani, ja nyt ajattelin uskaltautua hieman isommille vesille.

Vaikeinta tuossa kilpailussa oli se, että en osannut päättää minkä kuvan laitan, enkä halunnut laittaa montaa kuvaa, sillä silloinhan äänet olisivat jakautuneet. Tai ainakin minun logiikkani mukaan! :D Ja mun päättelyt on tunnetusti ööh... no sanotaanko vaikka omalaatuisia...

Äänestyslinkki tulee vielä tässä:

 http://www.facebook.com/cdon.com/app_111846655586523?app_data=%2Fentry%2F622688&ref=ts

Ja sitten muihin aiheisiin!

Sain perjantaina uuden puhelimen, joten jos haluatte, voisin tehdä minun uudesta Samsung S4 Activesta pienoisen esittelyn videolla, jos kiinnostaa?

JA nyt koska on loma, minulla pitäisi olla aikaa tehdä toinenkin video (tai siis aikaa odottaa se 400 min. että se latautuisi), niin kysynkin Teiltä, että minkä videon haluaisitte?

Siihen tosin sisältyy  ehto: SE EI SAA OLLA MIKÄÄN MINKÄ OLEN JOSKUS TEHNYT, eli ei day with me, tai mitään tutoriaaleja esimerkiksi. Use your imagination!

Ja sitten muutama kuva uudesta puhelimesta!












23 kommenttia:

  1. tässä muutama videoehdotus en tiedä ootko tehnyt jo: aamurutiini, lempivaatevideo, hajuvesiesittely ja ruuanlaitto/leivonta video :) mikä puhelin sulla on :) ? tykkään sun blogista ja sun day with me videoista varsinkin :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkkaan luit postauksen ;) Tuossahan juuri kerrotaan mikä puhelin on.

      Poista
  2. Voi vitsi.. Mä rakastan sun day with me videoita!! Höh! :D mutta ymmärrän kyllä, että ite haluut välillä jotain muuta :) mites ois video missä kerrot jostakin asiasta mielipiteesi? Jostakin ajankohtaisesta asiasta? Tai vaikka postaus sun inhokki asioista maailmassa tai sun paheita :D tai hetkiä jolloin sua on nolottanut niin paljon, että ois tehny mieli vajota maan alle! :-)

    VastaaPoista
  3. voisit tehä vaik sellasen mun huoneen esittely viden sikäli mikäli et oo jo tehny sellast :)

    VastaaPoista
  4. Tossa kisassahan pitää olla täyttäny 18! vai ekkö lukenu sääntöjä? ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säännöissä luki että huoltajan tms luvalla sai osallistuab;) mä luen jopa pikkupräntit! XD

      Poista
  5. Voisitko tehdä vaikka lempi vaatteiden esittelyvideon, meikkipussin sisällön tai jos voisit tehdä aina joskus päivän asu videoita :) Sun blogi on kiva, mutta toivoisin enemmän videoita !

    VastaaPoista
  6. Videoehdotus : Ruuanlaitto/leivota video, tai zitonkaa jtn agility tms videoo.. (muistaakseni oot sanonu harrastavas sitä hänen kanssaan. :))

    VastaaPoista
  7. -zitosta joku temppuvideo (siis mitä kaikkee se osaa)
    -leivonta/ruuanlaittovideo
    -mielipidevideo
    -huoneen esittey
    ^^^^^^
    noista ois kiva saada videoita :)

    VastaaPoista
  8. tee vaatekaapin sisällön esittely esim niin että näytät eri asukokonaisuuksia

    VastaaPoista
  9. Tee morning routine, night routine (esim. Fall edition) tai sitten joku video missä me päästäis vähä pintaa syvemmälle:)
    Oot nätti! <3

    VastaaPoista
  10. Mielipidevideo tai ruuanlaittovideo :)

    VastaaPoista
  11. RUUANLAITTOOO !! ;);) ja älä viittu tunkee zitoo joka paikkaa..

    VastaaPoista
  12. no:
    *10 parasta kommenttia(sillä hauskalla tavalla you know..)
    *!Talon esittely!
    *Jonkun valokuva albumin esittely(joku joka ois lähi ajoilta tai no onko sillä väliä:D )

    VastaaPoista
  13. Tee ruuanlaitto tai 3 asiaa jotka ärsyttää video :)

    VastaaPoista
  14. Sä oot nyt tuhat vuotta jauhanna siitä kamerasta,joten mikset vaan vois ostaa sitä ni loppuis toi ainainen ruikutus siitä kamerasta

    VastaaPoista
  15. teeppä vaikkapa aamu/iltarutiini tai joku sellanen :) tai esittele app:it sun puhelimest tai huoneenesittely :-))

    VastaaPoista
  16. tee outfits of the week - video!

    VastaaPoista
  17. Antakaa sille kuville ääniä. Itse olin 16 äänen antaja. Jos välitettä yhtään Emmistä niin äänen annatta. Omasta mielestäni kuva oli ainakin onnistunut. :)

    VastaaPoista
  18. Tee esittely puhelimesta!!!!!:) oot niiiin nätti ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡★★★★★★★☆☆☆☆☆■■■■■□□□□●●●●○○○○♥♥♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    VastaaPoista
  19. Mun mielestä olis kiva joku aamu/ilta rutiini tai kännykän "sisältö" tai vaikka semmonen lempi asu video missä näytät vaikka sillee sun lempi kouluasun,arkiasun ja juhla-asun 😃

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com