lauantai 3. toukokuuta 2014

LIFE THROUGH MY PHONE

Moikka! Täällä kirjoittelee väsynyt lomalainen! Mä en ymmärrä mikä siinä on, että aina koulussa mä valitan sitä, että olempas loman tarpeessa, mutta kun se loma on, ei mun akut millään lataudu...

Meillä oli siis vielä perjantai vapaata koulusta, kun parin viikon päästä lauantaina vietetään koulumme 90-vuotis juhlia, niin se korvaantuu sitten sillä! :)

Näiden päivien aikana en ole muita kuvia ottanut paitsi meitsieitä ;D on siinä kyllä tyhmä sana... Kännykkäkuvia kun en ole teille pitkään aikaan  jakanut, niin ajattelin että jospa tekisi niin välillä... Osa teistä on jo nähnyt joitakin näistä kuvista instagrammissa (@emmievek) , mutta toivottavasti se nyt ei ole aivan kamalaa... Mä olen todella huono aina selittelemään mitään kuvien sisäkköstä, joten en edes yritä, suurin osa nyt on selfieitä tai sitten (kaskummaa) Zitosta jotain söpöilykuvia... :D
Varautukaa kunnon kuvapommiin... ;D



































6 kommenttia:

  1. Aiotteko soffen kaa mennä abiristeilylle? Mitä mieltä oot koko touhusta? Aurinkoisia ja lämpimiä kuvia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aiotaan mennä, ja itse ainakin odotan innolla! :) se humalahakuisuus tosin ehkä vähän ärsyttää...

      Poista
  2. Mooi! Mulla ois sulle postausidea nimittäin sellanen missä kertoisit miten sinä näet itsesi elikkäs tossa ois linkki mikä kertoo siitä vähän enemmän! http://annieveliinaa.blogspot.fi/2014/05/miten-mina-naen-itseni.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiitos haasteesta, mä aion tehdä sen heti kun on vähän enemmän aikaa! :)

      Poista
  3. Oii Zito on aivan ihana!<3 Niiin ihana ja hassu toi kuva missä sillä on arskat päässä : DD aws. Ja sä se vaan oot kaunistunu,wow! Toi sun uusin postaus, " Kesän ekat" - on kans loistava,en vaa jostai syystä pystyny kommeintoimaan siihen,ku ei tullu tätä kommentointikenttää siihen tai jtn : o Mut toiki tosi kiva postaus, ja sä oot aivan mielettömän hyvä kuvaaja jo, kehittyny paljon!! Ihanalta persoonalta vaikutat :3

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com