sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Yesterdays outfit

Moikka!
Eilen olin viettämässä pappani veljen 60-vuotis synttäreitä Katiskoskella, Rengon lieppeillä, missä oli aivan ihanat maisemat. Mökin vieressä oli koski, ja kaunis lampi, jonka äärellä olikin sitten hyvä ottaa asukuvat pitkästä aikaa!

Näin jälkeenpäin huomasin, että iskän flanellipaita oli pikkasen vinossa, mutta älkää välittäkö siitä. ilta oli pitkä, vaikkakin hauskaa, joten ei ihme vaikka vähän olisikin kääntyillyt.

Päällä mulla oli täälläkin tuhanteen kertaan näkynyt h&m:n mekko, campbellit, äidin vanha farkkutakki sekä iskän vanha flanellipaita. Meikki oli tuossa vaiheessa jo menettänyt hohtoaan, mutta meikkivoide, poskipuna ja huulipuna sai tällä kertaa hoitaa homman kotiin. Hiukset oli kas kummaa luonnontilassa, synttäreille saapuessa ne oli itseasiassa vielä märät, sillä tuli treenien jälkeen pikkasen kiire.

Näin kesäaikaan mä olen muuten huomannut, että viihdyn paljon paremmin mahdollisimman luonnollisessa tilassa, muuten on vähän tunkkainen olo. Arkena mä en itseasiassa tee muuta kuin harjaan hiukset jos sitäkään... hupsista...





7 kommenttia:

  1. siis miksi toi flanellipaita tossa hengaa? farkkutakki on kyllä tosi kiva!

    VastaaPoista
  2. Mäkään en ymmärrä tota flanellipaidan tarkotusta tuossa, näyttäis 100 kertaa paremmalta ilman... muuten ihan kiva asu!

    VastaaPoista
  3. mä näin sut torstain siel helsinki päiväs seisoit ihan mun vieres :D

    VastaaPoista
  4. Oi Emmi oot tosi kaunis:) Ihailen sua ja sul on mun mielestä ihana kroppa, älä välitä vihaajista<3 Keep going girl!!

    VastaaPoista
  5. Oi vitsi! Emmi on super kaunis <3

    VastaaPoista
  6. Aivan kauhee toi flanellipaita vyötäsillä :D

    VastaaPoista
  7. Tuo asu näyttää lähinnä siltä, että et oo osannu päättää mitä puet ja oot laittanu kaiken päällesi.... flanellipaita ei sovi yhtään tuohon!

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com