lauantai 25. lokakuuta 2014

Ikea= ikuinen kauneuden etsimisen aitta

Oon aika nero eiks je? 🙈
TĂ€nÀÀn meillĂ€ oli suuntana ikea, ja aikamoinen lista ostettavana. Nyt mĂ€ istun autossa matkalla kotiin ja perĂ€kĂ€rry on tĂ€ynnĂ€ tavaraa ja lompakko tyhjĂ€. (Ei onneksi mun😅)

MeillÀ oli tarkat listat mitÀ hankitaan, mutta kaikkia listalla olevia asioita ei löydetty, mutta löydettiin (lue:minÀ löysin) kyllÀ paljon listan ulkopuolisia asioita.

Mun huoneeseen pitÀÀ vielĂ€ hankkia reunalakana, vaaterekki (tod.nĂ€k. jÀÀ hankkimatta tilanpuutteen vuoksi😱) sitten vielĂ€ laatikot vaatekaappiin sukille yms. KirjoituspöydĂ€ssĂ€kin mun piti tehdĂ€ kompromissi kun ne pukkijalat olikin yllĂ€ttĂ€vĂ€n isot... EhkĂ€ vielĂ€ joskus. (Varo vaan tuleva aviomies mĂ€ haluan ison talon ja oon jo sisustanu sen jo valmiiksi, sulta ei kysytĂ€.)

Ja koska mitÀÀn aiheeseen liittyviĂ€ kuvia ei ole, joten saatte mun puhelimen uumenista löytyvĂ€n kollaasin viime viikoista. Niin ja nyt mĂ€ kyllĂ€ jo istun pelissĂ€ ja odotan ettĂ€ 3. erĂ€ alkaa... eli vĂ€hĂ€n venĂ€hti tÀÀ julkaiseminen 😀



2 kommenttia:

Vain asialliset kommentit hyvÀksytÀÀn! SÀhköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com