keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Hola Hola!

Mulla on nyt tuhat asiaa mistä haluaisin postata, aika ei vain millään riitä. Tällä hetkellä on menossa koeviikko, maanantaina on äikän preli, tiistaina alkaa viimeinen jakso ja treenitkin on tehtävä.

Kaiken lisäksi mulla olisi nyt kunnon laitteetkin bloggaamiseen. Ostin nimittäin uuden muistikortin mun kameraan kun vanha meni rikki, hyvin se palveli melkein kolme vuotta minun kamerassa, ja sitä ennen meidän videokamerassa. Vähän harmittaa etten saanut siirrettyä sitä kysymysvideota sitten kortilta koneelle, sillä nyt sitä on ihan turha sieltä kaivella... Jee eikun vain uutta kuvaamaan! Tätä luppoaikaa kun on ihan mahdottomiin asti... Tälläkin hetkellä mun pitäisi olla lukemassa radiaaneja ja vektoreita. Onneksi vektorit on lyhyessä matikassa mulle helppo juttu kun niitä on ensin pitkässä tankannut!

Mulla on myös uusi kone! Applen MacBook Air. I love it! Kerron myöhemmin postauksessa, että miksi juuri tämä, sen voin sanoa että valinta ei ollut helppo, mutta en kadu tässä muuta kuin mun lompakon kuihtumista. Joululahjoihinkin käytin 120e... Onneksi ei tarvinut kuin viidelle ostaa, sillä muuten mä olisin käsi ojossa tuolla Goodmanin käytävillä. Nyt mä oikeasti odotan sitä, että pääsisi taas töihin! 

Nyt oli vuorossa tämmöiset pikaiset kuulumiset! Onneksi perjantaina on vapaapäivä niin pääsen kunnolla taas tänne turisemaan tyhjänpäiväisyyksiä! Mitäs sovelluksia Te olette muuten ladanneet macbookkeihinne? Ja mitä ylipäätänsä kannattaa! Kaikki koulun osalta tarpeelliset tässä jo on ja mm . iphoto ja imovie ja tietysti spotify ja joku lightroom mut en tiedä mikä se on... Tai siis että iten sitä käytetään, kuvat on otettu photoboothilla, mikä sattuu olemaan aika näppärä. ;)


4 kommenttia:

  1. Onks Sofia lopettanu blogin kirjottamisen ja vloggaamisen? :D

    VastaaPoista
  2. Applen tuo kone on kyllä niin hyvä! Isälläni on sama, itse pian alan säästämään siihen :)

    VastaaPoista
  3. Lightroom on pirun hyvä kuvanmuokkaus ohjelma!

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com