lauantai 29. marraskuuta 2014

Sneak peak from my new room

Moikka!
Jos mä nyt oikein muistan, niin en ole vielä mun uudesta huoneesta oikein näyttänyt mitään kuvia?

Valmis tämä ei vielä ole; mä tarviin uusia tyynyjä, seinistä pitää poistaa vanhat tapetit ja bordit (noi vaaleanpuniaset sydänbordit ei oikein nappaa) ja sitten maalata seinät kylmällä valkoisella. Reunalakana mun sänkyyn on myös hankintalistalla, ja jotkut ohuet mahdollisesti läpikuultavat harsoverhot olisi myös kiva saada, ja tässä oli vasta ne asiat mitä mulle tuli nyt äkkiseltään mieleen!

Tekemistä siis riittää. Viime yönä mä kuitenkin sain vihdoinkin laitettua kynttilät paikoilleen ja sen johdosta inspiroiduin hieman kuvailemaan. Kuvaaminen jatkui aamun pikkutunneille asti, ja sain nauttia erilaisista teknisistä haasteista kuten bulbin oikeaoppinen käyttö ja muutenkin pienellä valaistuksella kuvaaminen. Jalan avulla sain leikittyä sitten suljinajalla, ja täytyy sanoa, että ainakin minä tykkään lopputuloksesta!

Mitäs mieltä Te olette? NIIN JA laittakaapas kaverikysymyksiä minulle ja Emmalle, sillä me aiotaan tehdä videon tynkää teille tänään illalla kun mie saan tuon turilaiseni meille tänään viihdyttämään mua! Aikaa on siis tämän päivän iltaan asti!

_DSC0056


_DSC0053


_DSC0049


_DSC0045


_DSC0041


_DSC0040


_DSC0038


_DSC0036


_DSC0035



_DSC0032


_DSC0020





_DSC0019


_DSC0018



_DSC0017


_DSC0015



_DSC0013


_DSC0012


_DSC0011


_DSC0010








8 kommenttia:

  1. Kuka on emma?Mitä ajattelit Emmistä kun näit ensi kerran? Missä tutustuitte? Onko sulla Emmi nyt pitempi vai lyhempi matka kouluun kun muutitte?

    VastaaPoista
  2. Todella nätti huone sulla, vaikka onkin keskeneräinen :)

    VastaaPoista
  3. Voi vitsit että on muuten nättejä kuvia! Sulta tosiaan löytyy silmää kuville sekä taitoa ottaa niitä. Huonees on myös tosi kaunis, vaikka keskeneräinen vielä omien sanojesi mukaan onkin :)

    VastaaPoista
  4. liian isoja kuvia:/ blogi on kiva muuten:)

    VastaaPoista
  5. yleensä isot kuvat ovat olleet plussaa! Millä tavalla se häiritsee sinua? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tekstiä on hankala lukea kun sekin on liian isoa:/ enkä tarkoita ilkeällä sillä blogi on kiva :))

      Poista
  6. Mustakin kuvat ovat liian isoja. Vituttaa suoraan sanottuna rullailla niin paljon että näkee kuvat kokonaisuudessaan heti kerralla. Mun makuun ei tarvis olla noin massiivisia, kohtuuden rajoissa pysyttelisin. Aika paljon hiomista on noissa kuvauskulmissa sulla ja rajauksissa, siinä neuvoo ja tää on mun mielipide (: Melkosta toistoa noi kuvat mut muuten iha ok.

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com