sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

Metsuri goes fancy

Moikka!
Iso kiitos kaikille edelliseen postaukseen kommentoineille! Äsken sain viimeisiinkin vastattua! Meikäläisen pärstäkuvat jatkuu. Tällä kertaa ihan oikea päivänasu.

_DSC0060


_DSC0061


Emman kanssa käytiin katsomassa Luokkakokous (aivot narikkaan leffa), niin oli hyvä syy pukeutua hieman hienommin. Nykyään ne kerrat kun jää hieman vähemmälle.

_DSC0067


Päällä mulla oli Espanjan Bershkasta hankittu ruutupaita, jota mä kutsun metsuripaidaksi...  Vielä kun saisi ihan perusmallisen tommosen hankittua. Toihan on aika lyhyt, ja siinä on selässä halkio, eli ei mikään normaali mallia tosiaankaan!

_DSC0070


_DSC0081


_DSC0086


Hame ja nahkatakki ovat uusia löytöjä Vero Modasta ja kengätkään eivät ole täällä vilahtaneet. Mun tän hetkiset lempparikengät! Vielä pari vuotta sitten mä olin vannoutunut korkkarityttö, mutta tänä vuonna nuo kerrat kun korkkarit on eksynyt jalkaan, ovat yhdellä kädellä laskettavissa... Tennarit ja mahd. mukavat kengät ovat nyt mulla se juttu! Vanseja mä esim tossa keväällä ostin 3... Yhdet slipoverit ja sitten perus authenticit. Punaiset ja sitten kukka/sademesä kuosilliset.

_DSC0085


Ja siis nuo kengäthän ovat lasten valkoiset Air Maxit yoox.comista, kun joku kuitenkin kysyisi! Maailman ihanimmat jalassa!

Hattu on talvella ostettu H&M:stä.

_DSC0072


_DSC0058


_DSC0057

14 kommenttia:

  1. Tämä asu on todella ihana,sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. hei! mielestäni sinulla on vähä isona blogi että hankala lukea :( kun yksi asukuvakaan ei näy kunnolla näytöllä.. olisitko kiltti ja tekisit asialle jotain? muuten todella kiinnostava ja blogi! jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Millä tavalla isoma? Jos kuvakokoa tarkoitat, niin sille en valitettavasti aio tehdä mitään, sillä siinä menee kamera täysin hukkaan, j a isot kuvat muutenkin näyttävät paremmilta :)

      Poista
  3. Anteeksi mutta eikö sua häiritse että olet noin iso? Ja miksi hyväksyt vain hyvät kommentit, onko sinulla huono itsetunto?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. häiritsee enemmän kun voit ikin edes kuvitella, tietäisit sen jos olisit vaikka selennut vähän alas päin tai menisit katsomaan vaikka viime kesän postauksia ja mä teen joa päivä töitä sen eteen etten olisi. ja mä hyväksyn kaikki asialliset kommentit, ja asiallisella mä tarkoitan niitä, jotka ovat esittäneet asiansa hyvin, on ne sitten kommentteja mua vastaan tai puolesta. Yleensä vaan jos tänne kommentoidaan, niin ne ovat aika positiivia mua kohtaan :)

      Poista
    2. En halunnut loukata, vaikka näin jälkeenpäin huomaan että olin ilmaissut sen todella törkeästi. Olet siltikin todella kaunis ja näytät kylläkin itsevarmalta, ja se tekee susta vielä kauniimman!! T.sama ano kun aikasemmin (hml myöskin)

      Poista
    3. et loukannut, ja kiitos kuitenkin :)

      Poista
  4. Ano 20:05 wtf :DDDDDDDDd
    ja luulen että tua 22:22 meinaa sitä että sun blogi on aika levee! mut onkse siks et ne kuvat on nätisti?

    Suvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kun tietäisi että mitä meinaa! tota leveyttä ei voi laittaa kaikille mieluiseksi, koska esim mulla se mahtuu koko leveydessään kerralla, se riippuu ihan oman näytön koosta. ja mun näyttö ei itseasiassa mikään hirmu iso ole, joten ajattelin, että teen siitä standardin :) ja kyllä auttaa kuvakoossa ja muutenkin ulkoasussa :)

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com