lauantai 10. maaliskuuta 2012

Hejjsan!

Nonni... mistäköhä sitä alottas... :) Oon siis Emmi Hämeenlinnasta ja syntyny v. -96.

Oon aikasemmin kirjotellu mun koiran Ziton ( http://zitokooikeri.blogspot.com/ <------ suomenkielinenblogi jota isosisko päivittelee, mainos, mainos...  ;) ) enkunkielistä blogia... mut se sit vähä jäi (1 postaus).

Pitkään mietin et viittiskö tehä uuden blogin mut ikinä ei vaan rohkeus riittäny. Toivottavasti mä jaksan nyt sit tätä päivitellä ainaki joskus... ja toivottavasti. Nii ja toivottavasti joku jaksaa lueskella tätä.. ainaki joskus... :)

Oukei... Eli kirjottelen tänne millon mitäkin ja kuviakin yritän lisäillä (ei kannata odottaa liikoja koska en oo mikään tekniikan ihmelapsi)  Jaa jaa jos haluutte et jostain tietystä aiheesta postauksen ni sit vaa kommenttia! :) Semmotteita "joo oli ihan kiva päivä blaa blaa blaa" -juttuja koitan välttää mutta mutta...katotaan onnistunko koska mulle ei ikinä tapahdu mitään... :))

Mut nyt meikä menee talviunille odottaan kevättä <3

                                                     Zito <3


                                                             That's me...

10 kommenttia:

  1. ihanan värinen blogi, mutta kannattaa vaihtaa toi fontti, kun mä en ainakaa saanu mitäää selvää ):

    VastaaPoista
  2. oot ihan huippu nätti (: rupeen ehdottomasti seuraileen sun blogias!

    VastaaPoista
  3. Oot tosi nätti Emmi <3 :) Oon jo aiemmin nähny sut joskus Sofian blogissa ...kiva ku aloit pitää blogia ja alan kyllä seuraan c:

    VastaaPoista
  4. Mää haluaisin itsekkin kirjottaa blogia, mutta mää ääliönä aina aattelen, että ei sitä kukkaa lukis ja että ei mulla ois koskaan kuviakkaa sinne :d nooh, pitäs ostaa eka kamera ja sitte ehkäpää alotan (: Vaikutat tosi positiiviseltaa ihimiseltä:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti lukis! esim minä ;) ja jos on pieniki kutina ni kannattaa kokeille, senhän voi sitte aina poistaa tai piilottaa jos ei tykkää :D jos päätät tehä blogin ni laitappa sitte viestiä ;)

      Poista
  5. Moiiii! Oon tässä miettinyt, mikä se sun kaverisi Blogin nimi on? :)Liityn lukijaksi C:

    VastaaPoista
  6. Kiva blogi sulla!! ♥ :)

    VastaaPoista
  7. vautsi, heti tullu kauhee kommenttitulva sulle :D mistähän mä eksyin sun blogiin, mutta oon nyt hetkisen lueskellu. :) bloggaaminen on kyllä kivaa. ois vaan vielä kivempaa jos tulis kommenttia :'D kiva blogi ja tunnut tosi reippaalta ja aidolta ihmiseltä. ootte hömppiä sofian kanssa :D tsemppiä!

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com