tiistai 13. maaliskuuta 2012

Hellurei ja hellät tunteet!

Nonni, nyt on taas se ihana arki alkanu, eikä loppua näy vielä ainakaan vähään aikaan... -.-

Tuli tehtyä  tossa sunnuntaina semmonen pikku hiuskokeilu. Elikkä kokeilin semmosta kotivärinpoistoo ja sitte värjäsin vielä uudella vaalemmalla ruskeella nää. :)
Noh tota tulos ei ehkä ollu ihan toivottu... mut ennen mun värjätty juurikasvu oli aika paljon vaaleempi ku muut hiukset, ni nyt ne ei enää erotu niin paljoo. Vaikkakin kyllä se raja vieläkin  näkyy... :/

Teen tossa viikonlopun aikana siitä tarkemman postauksen kuvineen ja tarkkoine vaiheineen. :)

Mut sitte vähäsen tästä itse blogista: En pysty vastaamaan kommentteihin, ja se ärsyttää mua lievästi sanottuna... mä en tiiä et mitä mä oikein oon sit tehny väärin tai mitä mä  en älyä... Nooh... onneks toi parasystävä on semmone huippubloggaaja ni se saa sitte "hieman" näyttää miten tää koko paikka oikein toimii... ;))

Ja sitte muille bloggaajille vielä siitä et miten ihmeessä te saatte ittestänne niin onnistuneita kuvia!!!???? Yritän ottaa tosi semmotteita nättejä kuvia mut ne jotain aivan muuta... Ja sit joskus ootte laittanu epäonnistuneita kuvia (siis teidän mielestä) ja mun parhaat kuvat näyttää siltä! :DDD

Respectiä teille!!! :DD Kertokaa mulle et miten te niinku "luotte" niin ihania kuvia <3 :))

Ai nii juu... en osaa tehä itelleni banneria...ainakaan vielä :)) Jaa jaa sitten ku haluaisin tehä (ehkä) ns "my day-videoita" mut en halua et niitten postausten nimi on my day... Koska en haluu matkia kaikilta kaikkee... If u know what I mean..? :D Joten laittakaapas ehdotuksiä sähköpostiin tai kommentoikaa hyviä ehdotuksia. :) Antakaa mielikuvituksen virrata! ;)

Tossa alempana on vielä hieman muita kuvia ja maanantain asua, paita on isosiskon, (en tiedä mistä) toppi gt:stä ja farkut kappahlista :) Ja sitten 1 biisi mistä mä en oikein osaa olla mitään mieltä :) Entäs te? :)

Mutta mutta.. eiköhän tää tekstimäärä riitä yheltä päivältä riitä ettei runosuoni nyt ihan tyrehdy ;) Muistakaapas laittaa kommenttia tekstistä tai kysymyksiä, toiveita tms. :)


http://www.youtube.com/watch?v=yHV04eSGzAA&ob=av2e

ps. linkin toimivuudesta en ole ihan varma :/




6 kommenttia:

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com