sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

videoooooo


Tossa ylempänä on siis mun lauantaipäivästä ja kaikesta muusta randomista taas vähäsen videota. :) Ja voin jo varottaa etukäteen et video sisältää (kuulostaapa tönköltä) hihitystä ja muita outouksia. :) Ja sitte kannattaapi käydä kattomassa Sofian blogissa lauantain my day-video koska siinä on vähäsen videonpätkää mun vaatekaapin siivousprojektista ;)

Ens viikolla tulee oleen taas hiljasta blogin suhteen ihanien kokeiden takia... :S

Mutta joskus ainakin on tulossa postaus ku laittelin vähäsen mun kynsiä... ja isomummun 100-vuotis synttäreistä en julkasekkaan kuvia koska näytin niissä iha valaalta! :))

Ja muuten jos jollakin on joskus ollu pronssinväriset kengät ni laittakaapa kommenttia et minkä väristen vaatteiden kanssa ootte pitäny niitä :) oon nimittäin ihan hukassa et minkälaisen päättärimekon mä nyt sit haluun :)

Mutta nyt heido ja koettakaa jaksaa ens perjantaihin asti!!

Ja heeeei! osasin laittaa ton videon youtubesta tohon!!! oon niiin ylpee itestäni et ymmärsin jonkun teistä lähettämät ohjee!! :DD

37 kommenttia:

  1. en tykänny videostaku sofia yritti kokoajan vetää jotain shouta että huomio kinnittyis enemmän siihen ku suhun. tää on sun blogi ja susta näitten videoitten pitäs kertoo eikä siitä millanen suu sofialla on.. huoooh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo sun kanssa samaa mieltä :) itseasiassa mä haluun et sofia ohjailee pitää puhetta yllä mun videoissa koska en vielä osaa olla niin omaitteni noissa videoissa ja soffe on hirveen iso tuki ja turva koko blogi hommassa :))) mut toivottavasti muuten tykkäsit :))

      Poista
  2. muuten kiva banneri mut kuvat epäselviä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiiän joo :( taidampa ens kerralla laitaa yhen isonkuvan koska toi laatu menee muuten niin huonoks :))

      Poista
  3. mikä on sofian blogin osoite ? :)

    VastaaPoista
  4. paras blogi meneppäs katselemaan munki blogia osote on www._elt$uliinin_ blogi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) kannattaa muuten ehkä kattoo tota ulkoasuu ku tota on aika vaikee lukee mut ihana koira teillä <3

      Poista
  5. uuui ihanat noi kuvat susta tossa bannerissa! oot niin uber nätti ja oon niin kateellinen.... noi kuvat on vaa kauheen rakeiset mutta eipä tuo mitään haittaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vähän joo petyin mun bannerintekotaitoihin mut alkuperäset kuvat hyvälaatusii ni ärsyttää et niistä tulee tommotteita :( muut uber kiitokset ja iha turhaa oot kateellinen :))

      Poista
  6. Ihana video ! ei toi ollu ollenkaan tylsä mua vaan nauratti nuo teidän jutut :D Voisitko tehdä jonku videon missä esittelet sun laukut tai kengät ? Niin ja se kysymys video ois kiva kans :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voinhan mie tehrä heti ku kokeet loppuu ja mä tykkäisin varsinki tosta kyssäri postauksesta mäki tykkäisin erityisesti :))

      Poista
  7. Niin ja ihana toi uus banneri :)

    VastaaPoista
  8. VIIKON NAURUT! ootte ihanii! :))

    VastaaPoista
  9. ääää ootte ihania :D sun ja sofian videoita on kiva kattella ku ootte molemmat pirteitä ja silleen :)

    VastaaPoista
  10. hehee oottepa hassuja :) ois kivaa jos saatais tietää susta vähä enemmän nii jos kertoisit seuraavalla videolla jotai perusjuttuja niinku perheestä ystävistä koulujutuista tulevaisuudenhaaveista ja ois hauskaa tietää vaikka et minkälaiset pojat herättää sun kiinnostuksen ja mitä arvostat ihmisissä sisältä ja ulkoa??:)) ois enemmän ku mahtavaa jos voisit seuraavalla videolla vadtaa ees jotenki näihi ja oot hirmu ihanan.oloinen ja söpö !!!:) ps. Oot onnekas ku sulla on ystävä niinku sofia ihailen sitä nii paljon!:)) ootte huippukaksikko t.mauku94

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kuule et arvaakkaa kuinka monta onnenkyyneltä mä oon tirauttanu sofian takia! <3 ja juu voin tehä :))

      Poista
  11. Aivan ihana toi edellisen postauksen kengät♥♥♥
    Mut en kyl keksi mitää mekon värii :(( MIllon teet ns: My day videon??=)

    VastaaPoista
  12. HAUSKA! Nauron ihan kippurassa!!

    Käytkö kattoon?-> booringlifes.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D sul oli tosi kivoi kuvii! :D mun taidot ei taida ihan riitää tommotteisiin :))

      Poista
  13. Ihana video:) Mä luen molempien teiän blogeja ja molemmat on ihan sika hyviä!:)

    http://sallasilen.blogspot.com/

    VastaaPoista
  14. "mee taakse päi, en mä pääse" :D toi kohta on ollu pidemmä aikaa jo replayina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en muista tota kohtaa mut empä muista muutakaan koko videosta :DD

      Poista
  15. tee huone postausta ja voitko vaikka vaihtaa tätä fonttia, ku ei oikee saa selvää :( eksyin sun blogiin sofian blogin kautta ja nyt oon niiin onnelline ku sul on oma blogi! tai siis ne videot jotka sofialla on ja sä esiinnyt niissä nii niit on kiva kattoo (: taino on niitä muitaki mutta nii :D äh en osaa selittää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ymmärsin kyllä :)) voin tehä ja toi on kyl ihan perusfontti et en tiiä miksmä sen sit muutan :(

      Poista
  16. Voi että oon mielissään, ku löysin sun blogin ! oot jotenki niin sulonen ja kaunis ja sofiakin on sairaan kaunis ja huvittava : D ihana tuo teijän video !! voitko tehä vaikka jotain meikkipostauksia ja my day videon ? (:

    VastaaPoista
  17. juu voin tietty tehä ja kiitos :DD

    VastaaPoista
  18. Millasta mekkoo aattelit päättäreihin ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooh en oikein tiiä mut en haluu mitää mustaa enkä prinesessamekko... :) semmone wau! :D

      Poista
  19. Tykkään näist sun ja sofian yhteisit videoist , heh.
    oot kaunis ! Taisit just saada uuen lukijan. :--)

    VastaaPoista
  20. sun puhe tyyyli on tosi ärsyttävä vähän ku sössöttäisit välillä...

    VastaaPoista
  21. tee joku laulu tai tanssi video vaikka :) tai molemmat oikesta

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com