perjantai 20. huhtikuuta 2012

DAY WITH ME - kuvina ;)

Heei! Eli nyt kun mä en voi videoita latailla ni käytin aivojani ja tässä tulos! Mä en aio selitellä mitään, vaan saatte arvailla... tai siis kun kun kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa! Ja mun höpötykset on muutenki aina niin epämääräsiä''!
Hyvää viikonloppua kaikille mun IHANILLE lukijoille ja luvassa olis huomenna (tai tänään) täydellinen blogin ulkoasun uudistus;) mitäs sanotte? ;) mun mielestä toi helee valeenpunanen ei kuvaa ihan mun syvintä olemusta vaikka se söpö onkin - niinku minä ;))
Mutta nyt... here we go...






















48 kommenttia:

  1. juotko desimittakupista vai mikskä tota nyt sanotaakaa:D

    VastaaPoista
  2. Eiks teil oo laseja ku juot desimitoista? o.ö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D tykkään juoda tommotteista peltimukeista :D

      Poista
  3. siis loppuko sun päivät zitoon ? ei ollu kovin hyvä.. et kertonut loppu päivästä ja sen lisäks kuvat oli epäselviä.... panosta ens kerralla enemmä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho tosta jäi mun hieno yöpukukuva... ja toi siis on lenkkipesun jälkeen... tommotteelle 5e pokkarilla ei hirveen laadukkaita kuvia varsinkaan liikkestä ;)

      Poista
  4. kahessa ekassa kuvassa susta sun silmäpussit on ERITTÄIN näkyvät ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vinkkejä miten saan ne pois?!

      Poista
    2. laita illalla kaksi tee lusikkaaa pakkaseen ja aamulla painele lusikoilla varovasti (hieman lämmitä ensin) silmäpussien päältä. varovasti "jämäviileydet" voi painaa myös silmäluomien päälle. myös suolaisen syöminen ja kova juominen illalla tekee silmäpusseista näkyvämmät. hieronta silmien ympäriltä laskee myös (jos aikaa aammulla) valokynää ei saa laittaa silmäpussien päälle jos silmäpussit ovat näkyvät. ei muutenkaan kannata laittaa mitään meikkivoiteita tai peiteaineta pussien päälle koska yleensä se vaan korostaa niitä. turvotus laskee päivän mittaan joten peittäminen on lähes turhaa. toivottavasti oli jotain apua ::D (:

      Poista
  5. Hahaa herään samaan aikaan kun sää!
    Jotenkin tuntuu et saa nukkuu pidempää ko soi vasta 31 yli :DD
    Tosi kiva blogi sul <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeesti mä herään puol seittemältä tasan mut ehin ottaa ton kuvan vasta minuutin yli :D kkitos <3

      Poista
  6. Tehtiinkö sun kulmilles sillo jotai ku kävit kampaajalla? Ku sillo aikasemmin sanoit et ne vois laittaa sun kulmaski sit kuntoo sillo :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mulle sit tehty ku aattelin kokeilla kotivärjäystä ja laitan sit jotai juttuu tännekki siittä :))

      Poista
  7. mitä noi siemenet ja rasva kuvaaa ?.:OOO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ensinnäki se on ite puristettua appelsiinmehua ja toi oli mun välipala :D

      Poista
  8. hyi helvetti mikä aamiainen sulla... jotai limakinkkuu ja kurkkui YÄK ja JUUSTOA hyi saatana

    t. aamiaiseton ihminen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi aamupala ei kyl auta sun dietis mitenkää... Rasvasen näköst kinkuu...yökkk!!!! :P jaa miks juot jostai desimitast?? Eiks oo varaa laseihi??

      Poista
    2. hei jos emmi tykkää juua desimitoist nii anna sen juua :D

      Poista
  9. kiva postaus! meijän koirulla on samanlaiset valjaat ku teijä (heheh :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! :D mä oon koukussa kaikkiin hurtta-tuotteisiin :))

      Poista
  10. Joillakin ei näköjään oo muuta tekemistä kun dissata toisia. Ihan kivahan tää oli, kuvia ois vaan voinu olla enemmän ja harmitti toi kuvien laatu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onneks saan kesllä tai jouluna oman kunnon kameran... ja kuvii oli sen takii vähän koska mun päivät ei ikinä sisällä mitään :))

      Poista
    2. Mä en kertakaikiaan ymmärrä miten noita kuvia voi sanoo huonolaatuisiksi. No ok ehkä ne ei oo maailman parhaimpia kuvia mutta musta ihan hyviä, ihmiset koittaa vaan keksii turhaa negatiivistä palautetta...

      Poista
  11. juoks teijän koko perhe noist desimitoist :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl meillä ihan lasejakin on mut mä tykkään juua noista :D

      Poista
  12. mitä sul on tos mukis ? o.o ei appelsiinimiehu kuvas vaa siin toises :D ? näyttää oudolt. jaja mäki katoin et toi o sellai desimitta, hups.

    VastaaPoista
  13. woou, tosi siisti banneri & tosi nätit noi sun kuvat! :)

    VastaaPoista
  14. oot iha jees tyyppi ja sun blogii ois sillee kiva lukee mut et oo kovin hyvä bloggaaja ja postaukset on tylsiä ja kuvat suttusia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. millä tavalla tylsiä ja saan jouluna tai kesällä oman kameran koska kaikki kuvat on otettu halppispokkarilla eli siihen tulee parannus :))

      Poista
  15. mitä sävyy sun meikkivoide ja puuteri on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siinä mun puuterissa on vaan yks sävy mikä on kaikis niis ja ja meikkivoide taitaa olla cream :))

      Poista
  16. Oot ihan super kaunis tyttö! Sulla on tosi söpöt kasvot! Jos asuisin hämeenlinnas niin iskisin sut heti (;
    t. 16v poika

    VastaaPoista
  17. Oho sullapas on ihana blogi! :) tykkään tykkään


    http://helloworld-elina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  18. Onks sua vedetty turpaan vai miks oot tossa tokassa kuvassa ton näkönen? :O

    VastaaPoista
  19. Miks sulla on vasemmassanimettömässä sormus? tietääkseni et ole kihloissa ? :D:O ja kiva blogi (:

    VastaaPoista
  20. Ihana koira sulla! :) ja kiva blogikin!

    http://helllyu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  21. sulattettua rasvaa välipalan?? ja kinkkui??? miks meikkaat noin tummiks noi silmät tost ala luomelt??
    sit viel siit rasvast kuuluuks se niinku su diettii??:))
    t: noora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on appelsiinimehua ja mulla ei oo mitään meikkiä ikinä alaluomella! :DD

      Poista
  22. ihana koira ja kaunis sinä <3
    Meillä kuoli just koira eilen :(

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com