maanantai 23. huhtikuuta 2012

diipadaapaa

Oi kyllä... tällä postauksella ei oo päätä eikä häntää...  Teki mieli laittaa jotakin joten laitetaa sitte :) Nyt tota mä sitten kertoilen ja selvittelen muutaman asian.

1)Kyllä, mä tiedän että mun kuvat on huonolaatusia, ja kyllä se tulee muuttumaan jouluna tai kesällä kun saan kunnon kameran. Tommotteelle pokkarilla ei saa niin hyvälaatusia kuvia.

2)Mä myöskin tiedän että toi banneri on pikselimössöö, mä en tiiä mitä mä voisin tehä toisin mut ku mä muutan noitten kuvien kokoo ni se laatu muuttuu siitä.

3)Ja huom! mä olen tietoinen siitä suurinosa mun lukijoista tulee Sofian blogin kautta. Mua se ei haittaa, eikä haittaa Soffeekaan, mut miks teitä haittaa!? Mitä väliä sillä on mistä ne lukijat tulee, kunhan edes joku haluais. Ja mä oon myös tietonen siitä et jotkut lukee mun blogia vaan Sofian takia, harmi. Mutta mä myös tiedän sen et jotkut lukee mun blogia sentakia että oikeesti mun asiat kiinnostaa, kiitos heille, tai siis teille :D

4)Ja kyllä, mun jutut ei varmastikaan kiinnosta kaikkia ja postaukset voi olla  välillä  aika tylsiä. Mut totuus on se et mun elämässä ei hirveesti tapahdu mitää. Mä herään aamulla, meen kouluun, oon koulussa, tuun kotiin, vien koiran, teen läksyt, oon koneella ja sit vien koiran pitkälle lenkille ja sitte telkan kattelua, suihkuun ja sitte nukkuun. Viikonloppusin ehkä nähään tyttöjen kesken mut ei me tehä mitään erikoista, ku joskus harvoin. Ja kyllä, silti mä haluan kirjottaa tätä blogia.

5)Mun blogi on vielä alkuvaiheissa, mä en vielä osaa olla mikään "huippubloggaaja" eikä se mun tavote ookkaan, tietysti mä haluan oppia uutta jatkuvasti ja otan vinkkejä vastaan enkä mä itke jos joiltaki tulee rankempaa kommenttia. Teiän pitää vaan ymmärtää et koko tää blogi on vielä niin vauvanaskelissa että pitää antaa myös asioita mulle anteeks. Kukaan ei oo nero syntyessään.

6)Mä en pysty laittaan blogiin videoita koska meiän koneessa on datakatto, ja videon lataaminen vie hirveesti sitä dataa ja sit koneesta IHAN LIIAN HIDAS, ja mä en kuiteskaan ole ainut joka tätä konetta käyttää. Mä yritän keksii jonkun ratkasun mut vielä en oo ainakaan mitään keksiny. Ja mä oikeesti yritän koska mä tiedän et te tykkäätte videoista ja mä tykkään laittaa niitä.

7)Ja vielä tämmönen. Te haluaisitte että mä postaisin useammin, mut mä oikeesti postaan niin useesti ku mä kerkeen, mä olen ysillä, mä hain lukioon ja sinne on ensvuonna keskiarvo jopa yli kaheksan, eli mun on pidettävä keskiarvo ysinä, ja se ei onnistu dataamalla.

Ei mul muuta.. ihan tämmöne pikku selvennyspostaus. Älkääkä pitäkö tätä angstipostauksena, tää ei oo semmonen :))

                                             mun harrastuksiin kuuluu meikittömät viikonloput ;)

                                                    tässä toi bannerikuva on suht tarkka...


Mutta nyt! Nauttikaa näistä keleistä... vielä ku niitä riittää :D

25 kommenttia:

  1. mä löysin tän sun blogis sofian kautta,mutta luen tätä silti sen takii että mua kiinnostaa!:) on ihanaa että sä jaksat kirjotella tänne sillon tällön!♥:) harmi ku ne videot lataa niin hitaasti): sun videot on ihan huippui!:))

    VastaaPoista
  2. asia postaus! Ja lisäks, eihän sun tartte ketään miellyttää. Sä kirjoitat blogia, ja lukijat lukee sitä jos ne tykkää:) Eihän kenenkään oo pakko lukee. Joten teet vaan ihan niinku tykkäät niin blogistas tulee paras, kun se on sun näköne! Eikä mikään blogi heti oo varmasti täydellinen, aina on varaa kehittyä!:) Kiitos kivasta blogista Emmi :>

    VastaaPoista
  3. Miksi sun pitää laittaa banneriin noita kukkia, kun niistä kerta tulee tommosta pikselimössöä? Ne on kaiken lisäksi aika rumia ja tavanomaisia.. Banneri olisi parempi jos siinä ois vaikka pelkästään sun kuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikista kuvista tulee pikselimössöö ja toi banneri ei oo valmis toi on väliaikane :)

      Poista
  4. tää oli hyvä postaus!! :) fiksulle vaikutat! :9

    VastaaPoista
  5. Ymmärrän täysin sun asian ja tiedoksi että luen mielelläää sun blogia !!!! Videoita jos tulis vielää joskus nii ois hyvä:))

    VastaaPoista
  6. Jotkut on kyllä outoja, jos kerta jaksaa valittaa siitä että sie saat sofian kautta lukijoita :( Miusta on ihan sama kenen kautta ne lukijat tulee ja kelle. Ei sun kannata välittää :) Mun mielestä sun blogi on ihana ja tätä on mukava lukea, koska osaat kirjoittaa kiinnostavasti :) Jos haluut niin voit katsoo miunkii blogin läpi jos vain kiinnostaa :)

    http://katjuskablog.blogspot.com/ <-- tuossa :) Saa laittaa kommenttia jos tulee jotain mieleen :)

    VastaaPoista
  7. Mutta etkö sä vois vaikka Sofialla ladata videoita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii se voi tosin oll aika vaikeeta k uasutaan niin kaukana toisistamme :)

      Poista
  8. löysin sun blogin sofian kautta mutta en tosiaan lue tätä sen sofian takia !! vaan sen että haluan kuulla SUSta ! :):)

    VastaaPoista
  9. mihihin lukioon hait?

    VastaaPoista
  10. Sofian blogin ja videoiden kauttahan määkin tänne löysin ja oon siitä vaan ilonen, koska vaikutat niin fiksulta ja hassulta niillä videoilla aina mitä ootte kuvannu:D ja muutenkin oot tosi nätti ja sun juttuja on kiva lukee, keep going!!(:

    VastaaPoista
  11. Mäkin löysintän blogin Sofian kautta, mutta mä tykkään tästä blogista aivan hirveesti. Mä luen tätä blogia vaikka en ookkaan ilmottautunu lukijaks. Ja jotku eivät välttämättä osaa kommentoida niin voisit laittaa ohjeet . Mä itte opin kommentoimaan vasta tänään olisin halunnu kommentoida jo ennemmin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ai miten ei osaa :)) laitan heti kun ymmärrän mitä tarkotat :))

      Poista
  12. sulla on kiva blogi.

    VastaaPoista
  13. Mä kans luin eka sofian blogii mut sitte löysin sun blogin ja niin luen molempien blogeja! Ja aion lukea jatkossaki! Ja hyvä bloggaaja oot mä ainaki tykkään! Laitat sitte videoit ku pystyt! :)))

    VastaaPoista
  14. Tosta kolmosesta, löysin sun blogin Sofian blogin kautta, mut en lue tätä Sofian takia. Tykkään sun blogista tosi paljon ja oot kaunis :)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com