sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

FAIL, FAIL AGAIN, FAIL BETTER!

Joo... toi otsikko kertoo vähän tästä mun viimeaikasesta postailusta...ja yksityiselämästä. Oon siis yrittäny ladata tänne kysymyspostauksen toista videoo ja arkimeikkivideota... siinä tosin onnistumatta. :(  Ne videot ei lataudu sen takia koska meillä on niiiin hidas netti... ja se palautuu normaaliks vasta ens viikolla...

 Tykkään laitella videoita ja mä oon niin ilonen aina siitä et te kyselette et millon tulee taas videota tai muuta postausta, mä tunnen itteni tärkeeks siinä <3

Mua harmittaa myös se et ku oon yrittäny latailla niitä videoita, ni sit en oo voinu tehä muita postauksia... mä haluaisin postata usein, ja se mun tavote onkin. Ja nyt ku mä luovun videoista vähäks aikaa ni mä voin tehä muita postauksia ku ei tarvi tapella videoiden kanssa. :)

Kuvia mä en oo ottanu yhtään koska koko viikko oli täynnä toimintaa ja kameraa ei oo voinu pitää mukana... Mut yritän tehä ens viikolla day with me-kuvapostauksen eli mun päivä kuvina, yritetää vähä soveltaa;)

Mut sitte vielä synttäriasiaa! Mulla o koko viikonloppu täynnä synttäreitä! Perjantaina vietettiin isosiskon 17-vuotis synttäreitä <3 lauantaina tosin oli h-hetki :) tänään sunnuntaina on Kaisan ja Karon syntymäpäivä <3 juhlathan pidettiin jo aikasemmin :)) ja sit me mennään vielä tänää meiän pikkuserkkujen Elsan ja Kaisun synttäreille <3  heiä h-hetki 18.4 mutta tänään mennään siis sinne :D
Onnea viel kaikille <3 <3 <3

Mää en nyt keksi mitää muuta kirjottamista mut tossa lopuks tulee jotai  kuvia mitä on kännykällä otettu  ;) eli häikäistykää laadusta niinku yleensä kaikissa mun kuvissa ;) :D  :D ja biisi johon mä pystyn niiiin samaistua!





                                         hieman pelleilyä h&m:ssä ;) sopisko ;)
                                            olin lähössä kerra lenkille :)
                             ei toi äikkä meiän luokkaa kiinnosta ni ruvettii sit pelleilee... niinku yleensä :D

                                                         äikäntunnilla...
                                               karza <3



20 kommenttia:

  1. ois kivempi seurata sun blogia jos laittaisit kuvat isommaksi,onnistuisko ?:)

    VastaaPoista
  2. Toi dogi on tosi söde!! ♥ :)

    VastaaPoista
  3. ihanaa että tuli postausta vaikka niitä videoita vieläki innolla ootan:) teijän luokkalaiset näyttää tosi hauskoilta :D oot kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 nyt täytyy niitä videoita tosiaan ootella jonku aikaa :(

      Poista
  4. hihi söpö hauwa <3 tuo biisi on paras!!

    VastaaPoista
  5. voi mite tulliiin iloseks ku huomasin et oot blogannu!!!!:))))) oot ihana ja vaikutat kauhee vahvalta naiselta vaikken oo koskaa sua tavannukkaa:) teitä tarvitaan!!!!

    VastaaPoista
  6. hahahah hassut lasit ootpa söpö:DD

    VastaaPoista
  7. ihanaa että sulla tulee meistä lukijoista ja kommentoijista hyvä ja tärkee olo koska sitä sä ootki, ku piristät meidän päiviä postailemalla:) kiitos!:)

    VastaaPoista
  8. tuo karo on kyllä nii älyttömän kaunis ja sulonen oon aijemminki kattonu samaa mut en oo viittiny kommentoija sitä, nii voit välittää multa sille tämmöset terveiset:):):) ja lisää postauksia jeejee oot super:--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä olen kans aivan samaa mieltä tosta karosta!: )

      Poista
  9. sanoit ton yhen kommentin vastauksessa että zito on teijän 3. Koira? Minkärotusia ne muut on ollu ja millon teillä on ne ollu ja miks ne kuoli ja minkänimisiä ne oli?:) sori jos kysyn mutta mua kiinnostais tietää!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. inka oli beaglen ja suomenlapinkoiran risteytys ja reksi kultaisennoutajan ja punasen irlanninsetterinristeytys <3 ne oli meillä ku mä oli joku 7v ja kuolinsyytä ei tidetä mut ne "karkas" koirahoitolasta, ja se oli siis sen hoitajanvika, mut äiti ja isi epäilee et ne myytiin sieltä ilman lupaa :'(

      Poista
    2. kamalaaa toi jos ne on myyty eteenpäin!!! O.o tulee kylmii väreitä ps.en kirjottanu tota ylempää kysärii vaik kirjotanki anona lueskelin näitä kommenteja ja järkytyin oli pakko kommata ,mut oot ihana :* :D

      Poista
    3. kiitos :) toi on semmonen asia mistä mä en mielelläni puhu...

      Poista
  10. söpööö toi koira!!! ♥ Olis kiva jos tekisit jonku videon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mieltä <3 videoita en voi laittaa vähään aikaan ku mun koneelta ei voi ladata :(

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com