keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

KYSYMYSPOSTAUS

Jee! Nyt sain vihdoin tehtyy sen videon..., piti tehä kahessa osassa ku loppu akku keskenkaiken  kamerasta :D Ja totuttuun tapaan pituutta videolla riittää ;)
Ja tosiaan videolla on vanhentunutta tietoo noitten lukijoiden suhteen ;) kiitos kaikille! <3 harmittaa vaa et toi youtube on noin hidas et se lataa yhtä videoo 10h... ja mä en pysty jättään konetta päälle ku meen kouluun koska se sammuu aina tietyn ajan päästä :(  eli siis tässä o vasta se eka osa... tosi sekava toi mun teksti :)







85 kommenttia:

  1. 136 tuhatta? :DDDDDd mitä ihmettä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xd hahhahahaa!!!!! :DDD mitähän mä oon aatellu!!! :D

      Poista
  2. sanoks tosa alus et sul on lukijoi 136 tuhatta, vai kuulinks väärin vai onks niit nii paljo? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhaaaa!! no ei teitä nyt niiiiiiiiiiiin paljon oo :DDDD mitäköhän mä oon aatellu :DDD

      Poista
  3. 138Tuhatta, ei se luku, vaaan se tuhat!

    VastaaPoista
  4. kilpatanssi on homomaista. ZITOKEITTOOOOO

    VastaaPoista
  5. ei sulla ihan sataakolmeekymmentäkuuttalukiaa oo :DDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii siis ku mul on 155 lukijaa :) taisit tarkottaa muuta lukua ;)

      Poista
  6. zito on syntyny 23.6.2012????? :D tuli varmaa vahingos:D

    VastaaPoista
  7. Tarvisin vähän neuvoo, itse oon alottanut laihduttamaan ja alotin herkkulakon. Mut näin pääsiäisen jälkeen on vieläkin suklaata ja kaikkee ja koko ajan tekee mieli! =D Mitä sä yleensä teet kun tulee herkkunälkä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pidän pään kylmänä ja juon vaikka vettä tai yleensä kyl maitoo... oon nimittäin maitonarkomaani :))

      Poista
  8. satakolkytäkuustuhatta??????????

    VastaaPoista
  9. Ai sul on lukijoita 136 tuhatta? :D repesin. Mut kerroks siin tokas videos siit sun kiusaamisesta? :) oot vahva ja tosi nätti!!!!

    VastaaPoista
  10. voivoi ku oot hauska ja ihana ja vastaat tosi kivasti nuihin kysymyksiiiiin ja ihana tuo teijän ziton hakumatka kiva että kerrot noin laajasti ja sillai ns. "tarinoin" tai sillee en osaa selittää XD ja määki haluan ala-asteen opettajaksi koska rakastan opettamista ja semmosessa opetustilanteessa esillä olemista hehe!!:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miks sua naurattaa tämmöne kommentti musta tää ano on aika mukavasti sanonu tän:)

      Poista
    2. siis en mä tolle kommentille naura! :D siis toi on niinku osotus siitä et oon ilone ku joku muuki on mun kanssa samaa mieltä :)) mä en käytä tota hymiöö aina niinku nauru tarkotuksella vaan niinku se o vähä niinku toooooosi levee hymy :DD oon sun kanssa samaa mieltä et on mukavasti sanottu :)))

      Poista
  11. oot niin ihana tollane omallaine ja alat aina selittää jotai iha ku kaikki tuntis sut ja iiiikkk oot nii ihanan olonen ! :)

    käy toki kattomassa !
    www.wayilove.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :D toi avannu sun blogias vaa siihe tuli joku palvelinvirhe :(

      Poista
  12. oon samaa mieltä alkoholista, hyh hyh, konfirmaatiossakin meinasin sylkästä sen pois :D

    VastaaPoista
  13. onks sul käyny pikkusana virhe ko tossa sanot että lukijoita 136TUHATTA :D ?

    VastaaPoista
  14. lukijoita 135 tuhatta???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. taisin olla pikkase väsyny ku tein tota videoo ;)

      Poista
  15. oot niin kaunis! voisit tehä jonkun kaveri videon jonkun muun kun sofian kaa? tai sitten joku mihin laitat vanhoi kuvia. niitä on aina kiva kattella :DDD

    VastaaPoista
  16. Lisää videoita ehdottomastii =)=) niin kiva kattoo ja itekkin oon ihan sata prossaa koirien ja eläinten ns. ystävä jos niin voi sanoo :D ja ihanaa et täst maailmast löytyy joku toinen 'samanlaine' (; ja oot muutenki ihanan persoonallinen ja muutenki semmone kiva (;

    Luen kans sofian blogii mut ei teistä voi valita kumpi on parempi koska ootte nii erilaisii mut anyway, jatka tätä :)

    VastaaPoista
  17. miten pitkä sä oot?(: ei siis sillä että haukkuisin sun pituutta, mut ajattelin vaa et jos sun sisko on sua 50cm pitempi?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 146.2 50 cm pidempi?! mitä ihmettä mä oon oikei sepittäny :DD se opn n. 5-10 cm pidempi :))

      Poista
    2. hahah:D no minä vähän ihmettelinkin että mitä ihmettä :DD ITE 6lk:lla ja sua 10cm pidempi((:

      Poista
  18. hahah kiva ku kaikki laittaa tyylii 4603497 kertaa tost "ai sul on 135 tuhatta lukijaa ?!" :D:DDDd mutjoo oot ihana ja nätti ja rakastan sun blogiaaa (: !

    VastaaPoista
  19. Kiva ku teit nyt tän kysymys-postauksen :) Olin ihan innoissani ku bongasin oman kysymyksen tuolta :DD hehee
    Mut voitko käydä kattoo ton ? :) http://emiliamillaemma.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää ei ny suostu avaan noita sivuja -.- mut kitos :))

      Poista
  20. huoh eiköhän se ny tullu selväks jo että emmi sano vahingos lukijoiden määrän väärin ni ei jokasen tarvi varmaa eriksee sitä kommentoida:D mut kiva blogi sulla ja oot tosi nätti:)

    VastaaPoista
  21. Sulla on tosi hyvä blogi ja oot nätti!(:

    Katsoppa munkin blogi ja voisit vaikka kertoa mielipiteesi siitä!(:

    http://thisismylifejennaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  22. kui pitkä oot?
    kiinnostaa siks ku oon ite ysiseiska ja ihasika lyhyt ja en kasva ennää,,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi sori oon ilone ku oon ite joku 155cm muttaa kasvaksää ennää?

      Poista
    2. huomasin et tää o jääny välistä :( en kasva enää :(

      Poista
  23. etkö ikinä maistanu alkoholii? entä konfirmaatiossa ehtoollisella? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. konffiksessa joo mut en laske sitä maistamiseks koska siin oli vähä pakko mut muuten en oo ikinä koskenu enkä et oisin jääny jostain paitsi :))

      Poista
  24. Tosi kiva video! Pelaaksä lätkää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) en pelaa vaikka lätkää rakastankin :))

      Poista
  25. hihhei ihana video:)) oot valloittava <3 millon tulee jatkoo?:-)

    VastaaPoista
  26. mää menetin just mun koiran;( se oli ihan hirveetä ja on vieläkin, mutta nauti sinä kun sulla vielä on:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :(( tiiän miltä susta tuntuu... zito on meiän 3. koira :( voimia <3

      Poista
  27. Tosta alkoholijutusta, et mäkää en oo juo(/polta), mut en kyl abso oo, mut joo, kesäl ripari ja mua pelottaa ihan sikana se viini konffikses, ku oon muutenki ihan sairaan nirso, et jos se on jtn ihan kauheeta Xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei sitä viinii onneks niin paljoo oo et iha turhaa :))

      Poista
  28. onko sulla jokin sairaus ku oot niin lyhyt? älä ota pahalla tätä! p.s. oot tosi kaunis + ihana tää blogi!((:

    VastaaPoista
  29. Voi että tykkään tosta ku jaksat olla noin ihanan pirteen<3

    VastaaPoista
  30. oh, en pysty laittaa mun käyttäjällä tätä:D14. huhtikuuta 2012 klo 11.20

    Ihana video (: ..et ainakaan sekoillu siinä, siis tarkotan niitä 136 tuhatta ja että zito synty 2012 ym. mutta ei se mtn (; Tuli muuten mieleen, että oon ite tehny monesti semmoset ei-, kyllä-, ehkäkasat vaatteille ja tein siitä mun entiselle blogille videota :D mutta sen oon poistanu ja aattelin tehä semmosen videon siten tähän nykyiseen blogiin!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D ne kasat kyl autto kummasti ku muute se yhtä kaaosta :D

      Poista
  31. http://annin-elama.blogspot.com/2012/04/parhaat-blogit.html Tuonne pääsit (:

    VastaaPoista
  32. Mä niin tykkään tästä sun blogistas:) Olis tosi mukava, jos voisit käydä katsomas mun blogii ja jos sul on jotain vinkkei nii saa toki kertoa:)

    http://jenna-smile.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaah! ootko pikkase nätti! :D ja mä muute tykkään tosta sun bannerista! ja sit siitä et sun kuvat o nii hyvälaatusia ainaki mun kuviin verrattuna! :D

      Poista
  33. äh ärsyttää ku postauksia tulee niin harvoin.. mutta itehän sä sen päätät. muuten tosi kiva blogi ja kiva ku oot niin pirtee, ihana ihminen. lukisin mielelläni enemmän:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä postaisin kyl useemmin mut nyt viimepäivinä mä oon vaa yrittäny saada sitä 2. osaa tosta videosta ja sit ku se ei ookkaa onnistunu ni kello on jo ollu niin paljon et en ehtiny tehä postausta :(( mut nyt luovutan sen videon suhtee vähäks aikaa ja teen muita postauksia :))

      Poista
    2. no kiva kuitenki ku oot yrittäny:D

      Poista
  34. kiva video, mut ärsyttää noi "tämmötteet" "semmotteet"...

    VastaaPoista
  35. hihii, mäkin oon rapu :)

    VastaaPoista
  36. Mä niiiiiin rakastan teidän murretta :) Mutta, lisää postauksia kehiin!!!

    VastaaPoista
  37. sanot tossa '' 1300'' eli sanot sata kolkyt kuus tuhatta....... sul on 130 lukijaaaa,nolo mut ijha jees video TEEE MY DAY

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä luulin et tää ois käyty jo läpi... juu sanoin vahingossa.. nyt lukijoita on kyl 180 ;) ja en voi tehä videoita ku mä en voi ladtata niitä koneella mut huomen tulee day with me kuvina :) ja tarkotakko muute et mä oon nolo :))

      Poista
  38. vaikutat tosi iloselta j pirteeltä ! Lähin seuraileen blogiis! :)

    http:// thecandymachine.blogspot.com

    VastaaPoista
  39. Kommentoin vasta nyt, mutta pakko sanoo että oot ihan sairaan kaunis ja sulla on ihanat hiukset, paita ja korut:)<3


    http://vilmanjasofian.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com