sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

KIIRE!

Apuuuva! Mun tietokone sammuu 5min päästä ja mun pitäis kirjottaa postaus! Ja mä en edes tiedä että mistä! Ehkä on vaan parempi et mä en kirjottele turhia... Kaisa ja Karo tuli muuten viime yönä kreetalta ja nähtiin sitten minä soffe ja karo ku kaisa oli luvannu olla ,muiden kanssa, ja lainattiin sitte leffa nimeltä j.edgar, googlettakaa et kuka toi oli ;) mä tykkäsin siitä leffasta mut muut ei... ^_^ Mun piti tehä tänään semmonen postaus missä mä oisin vähäsen panostanu ulkonäköön ja ottanu kuvia... mut mä ehi nyt julkasta niitä kuvia joten huomenna sit saatte ihailla mun panostusta ;) J a jotkut oli muuten toivonu semmosta postausta missä mä vaan kerron et mitä mä oon tehny ja tää ny oli semmonen! Tosiaan, emmä muuta oo tehny ku ollu tyttöjen kaa ja kattonu telkkaa... Mutta nyt: HUOMISEEN ♥


hahaha aina ei mee niinku elokuvissa, kivat ilmeet kaikilla ja sitte vielä karon käsi heilahti... mut idea on tärkein eiks ni?!

20 kommenttia:

  1. voitko nyt lopettaa ton aina ei mee ku elokuvissa ??? toi on tosi ärsyttävää ja yhdessä postauksessa just sanoit et nyt mun hiukset on niinkuin elokuvissa :D koita päättää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. whaaaat!!! mä en puhu mitään mun hiuksista tässä ja ei en voi lopettaa XD

      Poista
    2. lueppa toi vielä toisen kerran:DD
      et ookkaan tässä mut jossain muussa=)
      mikä oli äikkäs, tai ootko kuullu ikinä semmosesta kun lukutaito?:DD

      Poista
    3. tiiän et tarkotit et jossain muussa postauksessa mä oon tykänny mun hiuksista joo... mut miten se liittyy nyt tähän ku mä en edes puhu mun hiuksista et ne ois huonosti...ö ni mitä mun nyt sit pitäis päättää?!

      Poista
    4. anonyymi ei tarkottanu että tässä postauksessa puhuit hiuksistas, vaan se tarkotti varmaan sitä että hoet sitä "aina ei mee niinku elokuvissa"
      ja nyt sun pitäis päättää että meneeko se niinku elokuvissa vai eikö se mene niinku elokuvissa.
      Mä ymmärsin ton toisen anonyymin kommentin noin. (selitin kyllä tosi vaikeesti mut joo...) :)

      Poista
    5. mut siis tói on síllai et pitäs päättää et on´ks mun hiukset ny hyvät vai huonot :) tai ainami noin mä sen ymmärsin :)

      Poista
  2. Miks kaisa on teijän kans enään nii vähä ainanaki näiden postauksien mukaa. ~~???

    VastaaPoista
  3. nooh.. se vaan on sen kanssa tosi paljon :) ja sit sillä on muitaki menoja :)

    VastaaPoista
  4. ''kone sammuu 5min päästä''? onks sul joku automaatti sammutus hä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. päivässä saa olla yhteenäs tietyn ajan koneella ja muut oli käyttäny kaiken ajan :(

      Poista
    2. aika jännä! :o en oo ikin ees kuulu tollasesta.. :D mikä on tietty aika päivässä?

      Poista
  5. onks kaisa ja karo sisaruksii? :o :D

    VastaaPoista
  6. oi oot tosi sulonen ja muutenki vaikutat toooosi mukavalta ja sulla on kiva blogi. + toi kuva on just kiva :--)

    ps. Jos jaksat ni voit vilkasta mun blogia, joka kaipaa lisää lukijoita. ;-) http://liisaslifestory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon nyt iskän työkoneella ja tää ei oikein näköjään toimi ni en voi kattoo :( mut lähetäppä sähköpostia ni muistan kattoo sitte ku toimiva kone tulee huollosta :)) ja kiitos :))

      Poista
  7. Eiks sun pitäny postata? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pi´ti ... mut en oo voinu koska meiän kone huollossa ja nytki oon iskän työkoneella :(

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com