torstai 14. kesäkuuta 2012

morooo

Hejssan vaa sinnekki päähän :) tää on vaa tämmönen hengissä ollaan postaus :)) Jotkut muute teistä varmaan tietääki jo, eli meikä pääsi kaurialanlukioon , ja viellä soffen kanssa samaan ryhmään, eli f-luokalla ollaan ♥
tosin yks juttu mua ärsyttöä tällä hetkellä mut en aio sanoo et mikä :( ja mä en edes pysty vaikuttaan siihen, mut joo..aina ei mee niinkun elokuvissa : '(
Eipä mulla oikein muuta, olin tänään kavereiden kanssa apparalla ja sitte bassen kanssa oon aika ahkerasti lenkkeilly :)) Nii ja sit oon ostanu ekan maksimekkoni h&m:stä, 15e eli halvalla lähti, kuvaa tulee myöhemmin :))

heidoo!

ja anteeks tää webbikuva mut ton kameran virittämisessä menee tunti ni en ny jaksa laitella sitä :(


35 kommenttia:

  1. onneks olkoon lukioon pääsystä!! :)) kiva et pääsit sofian kans samalle luokalle :)

    VastaaPoista
  2. katoin eka et tos luki "helsingissä ollaan postaus" :D
    mutta paljon paljon paljon onnee tosta lukioon pääsystä!

    VastaaPoista
  3. miks tos gallupis ei oo mahollisuutta laittaa "lukiossa/lukion jo suorittanut" :D oli pakko laittaa et 9lk ylöspäin ku kirjotin tänä keväänä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis se on vaan et sitä vanhemmat :) onnea muuten! :D

      Poista
  4. ei kai mitään vakavaa?:/

    VastaaPoista
  5. Onnea lukioon pääsystä. :) Karollahan ei oo muuten blogia, vai?

    VastaaPoista
  6. onnee emmi lukioon pääsystä!! :)

    VastaaPoista
  7. Etkö päässy karon kanssa samalle luakale va hakikose ees sinne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haki kaurialaan ja pääsi sinne mut ei päästy samalle luokalle :(

      Poista
  8. onnee sinne lukiooo!:)<3

    -Kaisa

    VastaaPoista
  9. Onnittelut! Mahtavaa kun pääsit tohon lukioon. Luulisettä enemmän motivoi syksyllä lähtee kouluun ku pääsee haluamaansa :D Milloinka tulee se day with me? :) Mukavaa kesää!<3

    VastaaPoista
  10. jes pääsit soffun kans samalle luokalle :) ootko muuten ikinä tehny mitää postausta mitä siihen kuntokuuriin päivittäin/viikottain kuuluu? semmonen olis kiva, voitko linkata jos sen tyylinen jo on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! en oo tehny ja voisin joskus vaikka tehäkkin :)

      Poista
  11. koska tulee loput kaveripostaus-osiot? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiedä tässä on niin päljon rästissä näitä postauksia :))

      Poista
  12. Kiva että pääsit lukioon <3 tosi paljon onnea siita (: yks kysymys ois että voisitko tehä enemmän postauksia ja useemmin ? en siis hauku sun postaus vauhtia mutta kun sun blogi vaan on niin ihana nii en jaksa oottaa aina uusia postauksia 2-3 päivää (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt kesälomalla mä oon tehny joka päivä, paitsi toi 1 erkoistauko :) sitte ku koulu alkaa ni en voi postata ku ehkä pari kertaa viikossa ku mulla on pitkä matikka ja kaikki :(

      Poista
  13. en lue enää sun blogiis koska et vaa aosaa kirjottaaa ja noi kuvat on ihan hirveitä ku ei oo meikkii ja näin. oot aika pullukka ja noi lyhyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja sähän näköjään osaatki kirjottaa ;)

      Poista
    2. hei oliks nyt kivasti kommentoitu tollane voi oikeesti satuttaa paljon,tiiän kokemuksesta ja emmi oot ihana älä välitä tollasista!!:-)

      Poista
  14. mua ärsyttää että ihmiset kertoo just että "mulle kävi jotain tosi kauheeta mutta en aijo kertoa" tms. jos sulle kävi jotain ja et aijo kertoa turha sitä tänne sitten on sanoa. muuten ihmisia alkaa se kiinnostamaan ja mua ainakin ärsyttämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooh... sanotaanko näin et jaksaminen oli aika tiukilla...

      Poista
  15. onks sun suussa juustoo?=D

    VastaaPoista
  16. http://www.marjoxs.fi/ostosp/100.jpg
    tilaa tommosseet kengät juuri sun näköset ja näin sattu vaa olemaan ku kattelin ittelekkin kenkiii mun kengän koko on 32,5

    VastaaPoista
  17. onnee kovasti lukioon pääsystä! Oon seuraillu sun ja Sofian blogeja jo pitkään ja näit on kiva seurata kun ootte kavereitA keskenään ja on niinku yhteisiä videoita missä ootte yhessä ja sillein:) Muutin hämeenlinnaan vähä aikaa sitte ja oon tulossa samaan lukioon teidän kanssa, ni ehkä me tutustutaa siellä;)! En voi uskoo et oon ens lukuvuonna teijän kanssa samassa lukiossa :D !! ps. ootte monellat tosi kauniita!! (:

    VastaaPoista
  18. ai et tykkäää??? korkooki on vähä...

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com