keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

OHI ON!

Tosiaan yläaste tuli ja meni... Olin siis viimeset 3 vuotta lyseon yläasteella 9E:llä ♥ Seiskalla mä olin ihan kauhuissani et mille luokalle mä oon oikein joutunu, mut nyt ysillä... mä en mistään hinnasta olis vaihtanu tota luokkaa ♥ Kyl siinä sitte pakostakin rupes hieman itkettään ja muutenki oli tosi haikee fiilinki... Jos miettii mitä mä olin sillon ku mä tulin seikalle, ja lähin ysiltä, ni se ero on niin suuri, et mä voin tasan yhen sanan sanoo mun luokalle♥

                                          ♥KIITOS♥




(c)Rebekka



(c)Rebekka

Tossa ku mä rupesin kirjottaa tätä postausta ja katteleen kuvia... Ni mä yllätin itteni itkemästä... taas... Mut se kyl kuvastaa hyvin sitä et miten paljon mäö välitin mun luokkalaisista, mä en yksinkertasesti halua erota vielä... Ja ajatus siitä et enää ei nähä.. vaikka sanotaan et juuuu... nähään, ni silti se aina vaan jää. Ja sit mua pelottaa ajatus siitä et pitäis sit lukiossa tutustuu uusiin ihmisiin... mä oon ihan hirveen huono siinä...


Mutta nyt... tossa on siis se mun mekko♥ Hankin sen siis ideaparkin warehousesta, ja se makso 19.90e, eli hyvät kaupat tuli tehtyä! :))  

Päättäriaamuna mä heräsin kuudelta, ja luulin tietty et se riittää ihan hyvin ku mul oli kaikki valmiina laitettuna, kevätjuhla alko siis 8.00. Mut kas kummaa hiukset ei suostunu yhteistyöhön mun kanssa, ni meinasin sitte myöhästyä viimesenä päivänä, ja en oo siis kolmen vuoden aikana myöhästyny ku kerran ja seki oli sen takia    ku ketjut lähti pyörästä irti ja sillonki vaa 5min... Mut sit onneks loppujenlopuks pääsin paikanpäälle ihan hyvissä ajoin. :) Se itse kevätjuhla meni itseasiassa aika nopeesti ohi... tuntuu et mä en muistais siitä enää mitää... Mut sain siis luokkakohtasen stipendin toistamiseen (30e) ja sit kaikki peruskoulunsa päättävät sai sisu-stipendin, eli saa kahesta kirjasta valita mieleisensä, ite en oo vielä kirjaani hakenu, mut aion todellakin hakea! Keskiarvoks lukioon tuli loppujenlopuks 9.2, 4 kymppiä, 2 kasia ja loput ysejä,  mihin oon enemmän ku tyytyväinen ♥ sill' mennään lukioon ja kovaa :p huom noi kaikki kuvat paitsi 2 ekaa on otettu mun kännykällä...

 marjoxs.fi  ♥

                        ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

                      ja sit tietysti me kaikki ysit saatiin ruusut ♥

                        mun kampaus sateen jälkeen...

                       
Illalla sitte olin eka soffen kanssa kesäloma expressissä kattomassa jukka poikaa ja käytiin syömässä vohvelit( tosiaan mun herkkulakkohan on nyt päätyny ;) ) ja sitte oltiin soffella vähän aikaa ja lähettiin kaupungille :) Siellä sitte tuli juteltua ihmisten kanssa ja sitte vaan oltiin, mä olin sitte joskus yhen aikaan kotona :) ainaki mulla oli ihan hauskaa vaikka kaikki ei ihan suunnitelmien mukaan mennykkään :)

 
tolta näytin sitte kaupungilla... paitsi et mulla oli koko ajan semmonen takki päällä et pelkästään noi legginsit näky...




100 kommenttia:

  1. ei oikein toi mekko imartele sun muotoja.. :/ näyttää lantio ja vatsan alue aika valtavalta.
    Ja apua miten törkeen näköset sun jalat on noissa mustissa leggareissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no illalla mä näytin ihan hirveeltä... :( mut mä luulin et toi mekko ois ollu ihan kiva :(

      Poista
    2. Mekko oli just hyvä! Sopi sulle! Luota vaan ittees ja oot musta laihtunu tosi paljo vaikka et sitä itse välttämättä nää! :) Tsemppiä jatkoon Emmi!

      Ps. Kengät sopi mekkoon tosi hyvin! :)

      Poista
    3. minusta näytät ainaki tosi kauniilta.. osaat pukeutua ja kannat kroppasi tyylikkäästi. tuo anonyymi halusi varmaan tahallaan kommentoida ilkeästi! jos mietin itseäni sun ikäsenä ni en todellakaan ollu noin muotitietonen tai osannu meikata ja laittaa hiuksia ammattilaisten tavoin kuten sä! :)

      Poista
    4. enhän mä sanonutkaa, etteikö toi mekko ois kiva. on tosi kiva ja hieno, mutta ei oikein sulle sopiva malli..

      Poista
    5. mä ymmärsin kyl mitä sä tarkotit älä huoli ja mä en ottanu sitä ilkeenä kommenttina mut silti kiitti teille jotka heti tulitte puolustaan ♥

      Poista
    6. mulle tuli tosi surullinen mieli, kun luin ton ekan anonyymin kommentin. vois pitää tollaiset asiat vain oman pään sisässä. älä välitä, mekko oli kiva ja näytit upealta! :)

      Poista
  2. millon se luokkaretki day with me tulee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oiekin tiiä :) sit ku mua ei enää itketä kattoo niitä kuvia ♥

      Poista
  3. olit kyllä nättinä kevätjuhlassa!harmittaa vaa ku sofiasta ei oo mitään kuvaa ku oli niin hieno mekko ja kaikki:(mut viel sitä et oliks noil kengil vaikee kävellä näytti nii jyrkilt jotenkin:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) muaki harmittaa mut ei se halunnu tulla :( ja oli ihan hirveen vaikeeta oikeesti! :D en taida vähään aikaan niitä jalkaani laittaa :D

      Poista
  4. Päätin kans peruskouluni samana päivänä ja voin kans sanoa että meni kevätjuhla jotenki tosi nopeesti ja ohi vaan. Ei oikeen ehtiny tajuta mitä tapahtu ja voisin kyl kelata vähän aikaa taaksepäin ja elää sen uudelleen :D Ja aivan ihanat noi sun kengät! Ja muutenkin ihana blogi, tykkään lukee tosi paljon! Oot ihana ihminen ja mahtavaa kun oot ihan oma ittes! :)

    VastaaPoista
  5. Kiva mekko ja noi kengät on toosi ihanat!! :)

    VastaaPoista
  6. millaset rintsikat voi laittaa tollasen mekonkaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli h&m:mmän kirkuvan pinkit olkaimettomat balconette liivit :) oli tosi hyvät eikä tippunu :)

      Poista
  7. ootpas ollut nättinä kevätjuhlassa! :) ja karolla kans aivan ihana mekko tossa kuvassa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä tosta karon mekosta :)) ja kiitos :))

      Poista
  8. Vau! Upee toi Karon mekko!

    VastaaPoista
  9. Näytät tosi lutuselta tossa missä oot kastunu :3 ♥ Ja tosi kaunis mekko ja upeet kengät! ♥

    VastaaPoista
  10. yks juttu, miten rebekka on voinut ottaa esimerkiks ton tokan kuvan koska se on ittekkin siinä? :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rebekka on noissa molemmissa kuvissa ja se tarkottaa sitä et sil onoikeudet noihin kuviin, toi ei välttämättä tarkota et se ois ottanu noi :))

      Poista
    2. nyt en kyllä ymmärrä mitä tolla tarkotat. Eikös sitte teillä kaikilla kuvissa olleilla ole oikeudet noihi kuvii ? HÄ

      Poista
    3. meiän pitää kysyä lupa jos me halutaan käyttää noita kuvia :)

      Poista
    4. idiootti kuvan omistaja ja se kel on oikeudet siihen kuvaan on sen kuvanottaja joka ei ole rebekka XDD

      Poista
    5. toi on reben kameralla otettu... eli joo... kyl ne oikeudet kuuluu rebelle sillon... mietippä... sä oot lomamatkalla, ja sä pyydät jotaki randomii ottaan susta kuvan sun kameralla, ni kuuluuks ne oikeudet sulle vai sille randomille?! päivän pähkinä ;))

      Poista
    6. tekijänoikeuslaista: "1 § Sillä, joka on luonut kirjallisen tai taiteellisen teoksen, on tekijänoikeus teokseen" eli siis kuvan _ottajalla_ on tekijänoikeudet, mutta: "27 § Tekijänoikeus voidaan, 3 §:n säännöksistä johtuvin rajoituksin, luovuttaa kokonaan tai osittain" ja tää tarkoittaa, että kuvan _ottajan_ luvalla voitte siis käyttää tätä kuvaa. joten ei, sillä ei oo mitään väliä että kenen kameraa tässä on käytetty. oliko tää nyt tarpeeksi rautalangasta taivutettu? (en ole toi anonyymi mutta huomasin nää kommentit)

      Poista
    7. nonni joku nähny vaivaa ihan kunnolla ;) eli mä voin ottaa ihan kenen tahansa kameralla kuvan ja sanoo sanoo sit vaa et sori te ette saa kuvaa... :D täytyypä kokeilla :D

      Poista
    8. no niinhän toi tekijänoikeuslaki just sanoo... kannattaa tulla pätemään asioista vasta sitten kun on itekin perehtynyt niihin

      Poista
    9. mihin tää maailma on menossa... mitäs sitte on mitään järkee ottaa kuvia ku ei niihin oo enää oikeuksiakaan...

      Poista
    10. vitu typerä ämmä "mitään järkee ottaa kuvia ku ei niihin oo enää oikeuksiakaan" vittu tossahan just lukee selkeesti että jos SÄ otat jonkun kuvan niin sen kuvan oikeudet on SULLA. ihan sama ottaisitko sen vittu jeesuksen kertakäyttökameralla vai omalla järkkärilläs, vittu selvitä nyt vähän faktoja pliis

      Poista
    11. sulla on oikeudet siihen kuvaan jos se on sun ottama kuva. jos se on sun koiran ottama kuva, sun koiralla on oikeudet siihen kuvaan. toki sun koiras voi antaa sulle luvan käyttää sitä, mut ne oikeudet on silti kuvan ottajalla (eli täs tapauksessa sillä koiralla) mä en tajua mikä tässä on nyt näin vaikeeta ymmärtää

      Poista
    12. joojoojoojoojooojoojoojooojooojooojooojooojooojooo MÄ YMMÄRSIN KYLLÄ tarkotin sitä et ei oo mitää järkee esim antaa toisten susta kuvaa vaikka sun kamerallas ku ei sul oo oikeuksia niihin... hirveetä olin alunperin väärässä... mut tossa ei vaan käytännöllisesti kattoen mitään järkeee, ja nyt annatte vittu jo olla...

      Poista
    13. vittu jos ne antaa sulle käyttöluvan vittu niihin kuviin niin tottakai sä sit saat vaikka vittu tatuoida sun pilluus sen kuvan........ ja yleensä jos pyydetään "ota meist kuva" joltai randomilta kaupungil tai jossai niin siin on sanaton sopimus et tottakai ne ketkä siin kuvas on saa käyttää sitä miten haluaa............ älä vittu ole typerä

      Poista
    14. "tossa ei vaan käytännöllisesti kattoen mitään järkeee" ehkä ei oo mut suomen laki sanoo kuitenkin noin.

      Poista
    15. nimenomaan... SANATON sopimus, se ei päde ;)

      Poista
    16. ei vaan sanaton SOPIMUS eli kyllä se pätee yhtälailla niinkun muutkin sopimukset. sori mutta oot tässä asiassa niin väärässä että jos vaan lopettaisit pätemisen kiitos.

      Poista
    17. en tiiä mistä oot saanu päähäs et virallisissa asioissa sanaton sopimus pitäsi XD :DDD ja joo olin väärässä :D HIRVEETÄ XD oon vaa sitä mieltä et toi juttu ei toimi jos ei omista oman kameransa kuvia jotka joku muu on ottanu, ilman et mitää tehä jotai hemmetin sopimuksia! :DDD miks teiän piti ees alottaa tämmönen, otatte vaa iha rauhas! :DD

      Poista
    18. sä annat ihan vitun typerän kuvan itestäs kun et voi ymmärtää tällästä yksinkertasta asiaa. ei oo mun eikä ton anonyymin keksintö, että suomen tekijänoikeuslain mukaan ne oikeudet on kuvan ottajalla, ja jos se on sun mielestä tyhmä juttu niin ota yhteyttä vaikka eduskuntaan. kyl tälläset asiat pitäis jokaisen tietää, varsinkin jos pitää omaa blogia jossa varmasti on joskus muidenkin ottamia kuvia.

      Poista
    19. 1) mä oon kyl ymmärtäny 2)en mä oo syyttänu teitä mistään 3)ja kyl mä kuiteskin oikeilta henkilöiltä oon kysyny, eli niiltä jotka sen kuvan on ottanu... voisiksä nyt viimeinki antaa olla?! mä en ymmärrä mitä sä hyödyt tästä... mä oon myöntäny jo aikoja sitte et olin alussa väärässä... HUOH!

      Poista
  11. Sä oot tosi nättinä taas ollut ja toi mekko on just tosi hyvä sulle ! Ääh toi kolmanneks ylin kuva on vaa niin onnistunut ! ♥

    VastaaPoista
  12. laitakko ton ylimmän kuvan pois....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä luulin et kaikki saa näkyy ku se oli rebenki blogissa mut sotken sut siitä :)

      Poista
    2. vittu toi teo vaikuttaa säälittävältä jätkältä hahah<3333onks tää se selkämakkaroiden laskija jos on nii huhu...

      Poista
    3. no en mä ny tiiä et miten toi on säälittävää...

      Poista
    4. sulla on erillaiset lukijat. sanotaanko näin.

      Poista
  13. Ootpa ollu nättinä! :) Pakko kysyä kun oot ensimmäinen jonku kuulen sanovan esim. ''tommotteen'' tommosen sijaan ja ''tämmötteen'' tämmösen sijaan, että onko se jotain hämeenlinnan murretta vai? :) Ps. ihana blogi.

    VastaaPoista
  14. vooi että ku oot nättinä! ja siis aivan uber mageet kengät ja mekko, i likeee iit! <3

    VastaaPoista
  15. hei oot ollu nätti ! tai ainahan sä oot. oon ihan ulkona. mis päin hämeenlinnaa on kauriala? ja missä päin on sale? olimme luokkaretkellä hameenlinnassa ja etsimme kartasta hämeenlinnan salea. ei löydetti sitä mistään. votko kertoa mulle pari osotetta missä sijaitsee hämeenlinnan sale. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee! kiitos! :D kauriala on oisko kilsan parin päässä keskustasta ja sale on jäähallin lähellä ja öö tota en oiekin osaa sanoo mitään osotteita ku en ite asu kaurialan suunnalla :)

      Poista
  16. Oletpa upean näköinen!Ja ah, noi kengät♥

    VastaaPoista
  17. OMG! I love your shoes! <3 Ne on niiiiiiin ihanat!

    VastaaPoista
  18. se on hämeenlinnan murretta :D ja kiva blogi löysin iha randomilla ja tajusin et toihan on se sofian videois ollu tyttö :D hehhe maailma on pieni ! mun blogi on milzuxoxo.blogspot.com jos haluisit käväst lukee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onko! :D ja samaa mieltä et maailma tosiaan on pieni! :)) ja onnee peruskoulun päättymisestä! :D

      Poista
  19. Emmi olet kaunis ja ihan törkeen upeet noi kengät !! (: ! Ja mulla oli samanlainen mekko vaaleenpunasena mut jouduin palauttamaa sen koska se oli mulle aivan liian lyhyt :D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi mekko tosiaan on aika lyhyt! :D ja kiitos ♥

      Poista
  20. ihana postaus emmi mullaki tuli tippa linssii ku luin tän ja muistelin mun omia ysin päättäreitä josta on kyllä jo 2vuotta!:) oli ihan samat fiilikset! Huomaa muuten että oot laihtunu, näytät paljon kapeammalta kuin ennen!!:) eli hieno juttu! oot hieno ihminen:)

    VastaaPoista
  21. Mun on ihan pakko sanoo että toivottavasti oot oikeesti ylpee ittestäs! Vaikutat niin hyväntahtoselta ihmiseltä, just semmoselta luotettavalta ja aidolta ja rehelliseltä:) Oon lukenu sun blogii alusta asti anonyyminä ku en jaksa tehä mitää googletilii ja se video missä kerroit just kaikist näistä mite sua on joskus kiusattu/haukuttu, niin ihan oikeesti mulle ei oo pitkään aikaan tullu niin paha mieli ku siitä! En sano että kaikkien pitäis olla samanlaisia koska ei pidäkkää, mut jokanen ihminen vois oikeesti ottaa susta tietyissä asiois mallia, vaikka tästäki kommentista tulee tietty joku haukkuja-anonyymi inisemään...Oon varma että tuut viel menestymää elämässäs ja pääset ihan varmasti opettajan ammattiin niinku haluut:) ja toivottavasti sul tulee olemaan iha huippu kesäloma koska oot sen kyl tommosen todistuksen jälkee ansainnu!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos IHAN hirveesti ♥ pelastit mun päivvän ♥

      Poista
  22. aivan ihana toi mekko! Ja noi kengät... Ah <3 oot tosi nätti nois kuvis :)
    ps. Millon tulee sun ja karon vastaukset?

    VastaaPoista
  23. Hei ompa upea kevätjuhla-asu! Ja onnea myös upeesta päättötodistuksesta. Ja oon kyllä täysin eri mieltä ton ensimmäisen anonyymin kanssa. Mun mielestä toi mekko sopii niin väriltään kuin malliltaankin sulle tosi hyvin, kolmannessa kuvassa varsinkin. Näytät siinä todella sopusuhtaiselta! :) Itelläni oli ihan sama juttu kuin sulla, että seiskalla en tykännyt luokastani yhtään, mutta ysillä en olis vaihtanu mihinkään. Yläaste menee kuitenkin loppujen lopuks tosi nopeeta ja se harmittaa että se yhteishenki löytyy usein vasta ihan viime metreillä. Toivotaan että pysytte luokan kanssa yhteydessä, vaikka moni varmaan suuntaa ihan eri paikkoihin opiskelemaan. Tsemppiä lukioon, ei kannata liikaa stressata etukäteen sitä! Lukiostakin kannattaa ottaa kaikki irti, koska sekin menee ihan sairaan nopeeta. Abivuosi oli yks mun elämän parhaimmista, toivottavasti myös sulla :) Hauskaa kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! toivon myös ettei ihan kokonaan erota ja varmasti teen kaikkeni että seuraavista 3:sta vuodesta tulisi unohtumaton :))

      Poista
  24. Miks sofia ei oo noissa kuvissa ? :s
    Ja kiva asu sulla oli ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se otti noi ryhmäkuvat ku ei se halunnu tulla kuviin :( ja kiitos:)

      Poista
  25. Koska teet sen videon siitä kuinka teet laineita remingtonilla? :) kaunis mekko + IHANATTT noi kengät!!! ♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ♥ videon teen sitte ku soffe palauttaa sen sauvan mulle :)

      Poista
  26. tosi hieno ja ihana toi mekko ja noi kengät <33 kiva toi kampaus. jaja oot tosi nätti :DD

    http://mylifeandminddd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  27. MITKÄ KENGÄT! Ihan ku suoraan jostain oscar-gaalasta :) Paljon maksoivat?

    VastaaPoista
  28. oikeesti emmi, sä et oo mitenkää lihava etkä saa ottaa ittees noita ilkeitä kommentteja.. :/ jokanen on erilainen ja mun mielestä nainen on kauniimpi jos on muotoja, eikä sellane hyvä lauta reijillä pilattu.. tottakai on hyvä pitää itestää huolta, mut oo varovainen painon pudottamisen kanssa, ettei mee liiallisuuksiin.. oikeesti sä olet KAUNIS just tollasena! btw, se selkämakkaroiden laskija tuskin ikinä tulee löytään ittelleen pitkä aikasta tyttöystävää.... :)

    VastaaPoista
  29. -Emmi-7. kesäkuuta 2012 13.27

    se otti noi ryhmäkuvat ku ei se halunnu tulla kuviin :( ja kiitos:)

    videossa taas oli sofian puolella et ei ketään halunnu ees ottaa häntä mukaan kuvaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii no mä oisin ainaki halunnu... ja ehkä soffesta tuntu siltä :(

      Poista
    2. en mä sanonu mitään ettei kukaan halunnu muo ottaa mukaan kuvaan ?::DD

      Poista
    3. mietin kans ku katoin sen sun videon :))

      Poista
  30. Sulla oli ehdottomasti päättäreiden paras asukokonaisuus! Sopii sulle päästä varpaisiin.

    VastaaPoista
  31. oot ollu kyl todella nättinä :) mut miks ei oo sofian kanssa kuvaa :(?

    VastaaPoista
  32. teillä kaikilla on kyl tosi ihanat mekot :)

    VastaaPoista
  33. teetkö hiustutoa noista hiuksista?:)

    VastaaPoista
  34. oot tosi lyhyt vaik sul on hirmu korkeet korkkarit!

    VastaaPoista
  35. Tää tulee vähä myöhässä mutta mun mielestä sä et ainakaan näytä lihavalta. Ja toi mekko on kaunis ja sopii sulle! Muista et sul on hirveesti tukena tän blogin lukijoita ja mä oon yks niistä! Älä välitä joistakin tyhmistä tyypeistä. P.S. Sulla on ihana blogi!!;)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com