torstai 7. kesäkuuta 2012

Vähä erilainen postaus osa 1

Niin... Aattelin vähän erilaisen postauksen tällä kertaa... Ja aiheena olis muoti, tai no siis mä näytän teille minkälaisista vaatteista mä tykkään ja mitä haluaisin. Mun täytyy kyl myöntää et mä en oikin tiedä mitään muodista enkä oo muodin perässä juoksija. Kun mä meen kauppaan ostaan jotaki vaatetta, ni mä katon eka et mikä näyttää kivalta, mut en mä sitä osta jos se ei tunnu hyvältä vaikka näyttäiski tosi hyvältä, if u know what I mean? :)

Mun lempikauppa taitaa olla h&m, ja sieltä on tullu ostettuu muutama vaatekappale... ^_^  nii, ja jos mulla olis normaalikokonen jalka ni mun kaappi ois varmaan täynnä ihania korkokenkiä joita mä sitte käyttäisin ihan arkenaki ♥

Ja muuten nyt tuntuu et nyt ku menee lukioon ni täytyy kattoo enemmän et mitä laittais päälle... en tiiä miks...

Ja ripottelen näitä osia aina sillon tällön ja laitan vaan pari juttua kerralla :)


1) Longchamp, Le pliage
Eli aattelin tämmöstä koululaukuks, hintaa löytyisi ainakin stockalta 66e, eli ei mun mielestä ihan hirveesti ku miettii hinta-laatusuhdetta, ja huom! tää sit olis ja pysyis, väristä en tosin oo yhtään varma. Mut varmaan joku noista...

Longchamp Le Pliage Handbags Beige
beige

Longchamp Le Pliage Handbags Praline
praline
Longchamp Le Pliage Handbags Chocolate
chocolate


white

2)Vagabond
En oo ihan varma et mitkä haluaisin, kiilat ois kivat, mut sit taas toisaalta mä oon rakastunu pikkasen läskäreihin, ja ku noita nilkkureita oon kokeillu koossa 36, ni ne olis ihan hyvät jos laittais parit pohjalliset sinne, ku ne jo tollai tuntu ihan napakilta :) Ehkä ne kiilat on kuitenki parhaimmat, mustat tai ruskeet niistä. Tai sit kyl ei haittaa vaikka ne ei oliskaan vg:t, tommotteet kiilanilkkurit kuiteski :) ehkei kuitenkaan mokkaa niinku kuvassa vaan tekonahkaa, talvee ja syksyy ajatellen...





tossa ois ny vielä ne läskärit... eli gaga malli :) ois ainaki helppo kävellä ;)

jos jollaki on kokemuksia mistä tahansa tän postauksen tuotteesta ni kommenttia!





38 kommenttia:

  1. mikä sun kengän koko sit on jos sulle ei käy mikkää kovi normi koot ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huui ! (: miten lyhyt sä oikeen oot kun sulla on noin pieni jalkakin ?:o ääk! jotenkin sulosen kauheeta, eikä siis millään pahalla :D

      Poista
  2. no siis noista kiilakoroista et niilhän on tietty aika helppo kävellä:)ja musta nahkaset ehkä paremmat just syksyy ja talvee ajtellen. Kokemuksella siis puhun kun omistan nellyltä tilatut tekonahka kiilat. ainoo huono vaan on jos kengät saa vähänkin kovemman iskun vaikka asfalttiin niin tulee jonkunlainen jälki...kun ei ole oikeeta nahkaa:((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa okei :) oon samaa mieltä et mustat ois kyl käytännöllisemmmät

      Poista
  3. Ota noista laukuista toi toinen ylhäältä! Ja noi kengät niin kannatan noita kiilanilkkureita koska ne on tosi nyvännäköset ja näyttää paljo järkevämmiltä ku noi toiset (: Ei siis millään pahalla!

    VastaaPoista
  4. noi laukut on ihania<3 varsinki se tummin ruskee (chocolate). itelläni ei oo tollasta laukkuu mut kaverit on niitä kehunu ainaki kestävyydesta:)
    ja noi kiilakorot<3<3<3

    p.s tälläne erilainen postaus oli tosi kiva:D

    VastaaPoista
  5. Ihana toi laukku!! :)

    VastaaPoista
  6. Itselläni on tuollainen Longchamp. Veikkaan, et toi 66e hinta on sillä pienellä laukulla. Omani maksoi muistaakseni sitä luokkaa ja voin vannoa, että lukiokirjat ei mahdu kulkemaan mukana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi 66e on toi m koko, ja mun äitillä on just semmonen ja ainaki siinä se näyttää aika isolta, noh täytyy kattoo :))

      Poista
  7. miks ottaa noi paljo ressiä siitä mikä pukee lukioon päälle :)? ei ihmiset sielä tuijota sua päästä varpaisiin, se on lukio, ei lastentarha :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä ei oo lastentarhameininkiä jos haluu näyttää hyvältä :(

      Poista
  8. mulla on longchampin laukkuja ja ne on todella ihania..:) ne on kestäviä ja laadukkaita..taittuu myös pieneen tilaan ja todella kevyitä..suosittelen siis..;)ps. ihana blogi sulla :) !

    VastaaPoista
  9. Pukeudut niin kuin haluat sinne lukioon, älä ota turhia paineita :)

    VastaaPoista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. tää oli tosi kiva postaus idea! lisää vaan tämmösii :) ja noi longchampin laukut on kuulemma hyvii. paril kaveril on (:
    ps. Oon lukenu sun blogii jo pidemmän aikaa. Liittyisin lukijaks mut ei oo tota ihme tilii enkä jaksa tehä ;D Mut tosi ihana blogi sul on ja videot on kivoja! <3 Jatka samaan malliin :)
    ainiin, tsemppiä kuntokuuriin!

    VastaaPoista
  12. Toi vaaleen ruskee korkokenkä tai nilkkuri on toooooosi ihana!!! ~♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on ♥ mut ehkä mun täytyy kuiteski ne mustat ostaa ku noi menis heti pilalle :(

      Poista
  13. Tuo suklaan värinen laukku on aivan ihana! Pitäisköhän sitä itekin hommata uus koululaukku syksyksi.. ;)

    En oo aikasemmin kommentoinu sulle, mutta haluisin vaan sanoa että oot hyvin suloinen ja fiksu tyttö. Älä kuuntele haukkujia ja nälvijöitä, vaan elä omaa elämääsi ja nauti joka hetkestä :) Rentouttavaa kesälomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos♥ ja ittelles myös tosi hyvää kesälomaa! :)

      Poista
  14. mulla noitä longchamppeja löytyy vähä reilu 20 ja voin sanoo et kaikki on tosi käytännöllisii ja laadukkaita kannatan ostamista :)

    VastaaPoista
  15. Mulla itsellä on tuollainen tummanruskee longchamp ja todellakin kannattaa ostaa!
    Liityin lukijaksi ja viitsitkö käydä katsomassa mun blogia??
    http://senu98.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Mukavan oloinen blogi sulla, jään seurailemaan! Käy ihmeessä kurkkaamassa mun ja liity jos kiinnostaa. :)

    <3 janna-aleksandra.blogspot.com

    VastaaPoista
  17. Voi itekki haaveilen tollasista vagabondin kiilanilkkureista, tosin mustana ja nahkasena. Ainut mikä mun ja niiden kenkien rakkauden välissä on, on se hinta </3

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com