sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

haasteena kynsien kasvatus!

Heei!

Kun mä olin kuusamossa, niin mä ostelin sieltä jonkinverran kosmetiikkaa. Ja tää seuraava tuote jota nyt alan testaamaan on yks niistä. Näitä oli eri tarkoituksiin, mut koska mulla on aina ollu lyhyet kynnet kasvatusyrityksistä huomimatta, niin yritetään nyt tällä tavalla. Mä otan viikon päästä "jälkeen" kuvat, ja samalla kerron mitä oon tykänny. Mutta kuvat saa kertoo loput, paitsi että hinta kuusamon tokmannissa oli 7.90e ja pyydän jo valmiiksi anteeksi pokkarilaatua...






tältä siis näyttää nyt

19 kommenttia:

  1. Mullakin oli ennen lyhyet kynnet ja aina ku ne kasvo ni ne lohkes, mut nyt jotenki mun kynnet o vaa kasvanu ja on ollu tosi pitkät jo 3 kuukautta! :D

    http://helouuuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hyvä että laitoit tämmösen! ootan innolla sun mielipidettä, sillä mullaki on tosi lyhyet ja ohuet kynnet vaikka kuinka kasvattaisin. Toivottavasti toi toimii :)

    VastaaPoista
  3. millon esittelet ne kaikki kosmetiikkatuotteet mitä ostit?

    VastaaPoista
  4. heei minäki haluun :c mutta vois itekki kokeilla :3

    VastaaPoista
  5. Itseasiassa toi oikeesti tehoo ! ainakin mulla. Koko ikäni purru kynsiä ja ollu tosi ohuet kynnet, mutta tota kun laitan, niin kestää. Kasvaa oikeasti ja paksuuntuu :) onneksi ! Suosittelen <3

    VastaaPoista
  6. Mistä noita mahtaa siis saada? :)

    VastaaPoista
  7. Kannattaa kokeilla myös kynnenkovettajaa Malavalla ainakin on sellanen. :) Malavaa myydään ainakin Citymarketeissa.

    VastaaPoista
  8. Onnea kokeiluun ja kasvattamiseen. :D Itekkin tarvitsin tollasta. Kynnet on nimittäin aika huonossa kunnossa.

    VastaaPoista
  9. vois itekkin kokeilla tota:) Netti ja sun blogi on hyviä kavereita;)

    VastaaPoista
  10. toi oikeesti toimii, mulla ainaki =)
    summergirl.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. Mullaki oli ennen lyhyet kynnet, mutta sitte oon aina päättäny että nyt ei saa purra! Kyllä ne tahdonvoimallaki näyttää kasvavan..;) Tosin sitte viikkojen vieriessä huomaa, että jotenki kummasti ne löytää vain tiensä "kotiin" ja alkaa sama kasvatusprojekti. Toivotaan parasta sun kasvatusprojektille! :)

    VastaaPoista
  12. Mullakin on just tota samaa Sally Hansenin lakkaa toimii!! ::)

    VastaaPoista
  13. pitäis varmaa mennä ostaan. mulla ny on kynnet suhtkoht hyvässä kunnossa, mut kyl välil halkeilee ja katkee..


    mylifemumsmums.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. mistä sitä saa :--) Oot tosi kaunis.♥

    VastaaPoista
  15. En itse pidä ulko näöstäsi mut onneksi mä oon kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi.. et taida kuitenkaan olla itse se penaalin terävin kynä aivoja tyhjentävästä kommentistasi päätellen.

      Kannattaisi varmaan ihan ensiksi opetella yhdyssanat ennenkun päätänsä kehtaa alkaa missään aukomaan. *facepalm*

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com