maanantai 23. heinäkuuta 2012

koti-ikävä!

Oi kyllä!! Mä kärsin vakavasta sairaudesta nimeltä koti - ikävä... Mä en oo nyt kuukauteen ollu kotona ku eka olin soffen mökillä, sitte mä menin Bulgariaan ja sit sieltä Kuusamoon.

 Eli nyt ois mun mielestä aika mennä kotiin, erityisesti ku mä en ole liiemmin matkustelusta tykännyt.

 Vaikkakin oli ihana nähdä Kuusamon sukulaisia. Onneksi tällä viikolla   on kuitenkin lähtö nokka kohti kotia. :)
Kärsittekö te koti-ikävästä helposti?

 Ja mitä mieltä te ootte siitä et mä kirjotan enemmän kirjotuskielellä,tarkoitus olisi vaihtaa kokonaan kirjoituskieleen? Tekstiin voisi tulla enemmän selkeyttä.

JA  VIELÄ ERIKOIS KIITOS KAIKILLE  500:LLE LUKIJALLE!<3 Facebook sivun teen heti kun pääsen kotiin.:)

Zitokin kärsii koti-ikävästä<3

PS. Huomaako että kuvineen kaikkineen on kännykällä tehty?:)

15 kommenttia:

  1. kyllä mä joskus... Esim. yhesti leirillä rupesin itkee kahdesti koti-ikävästä, mutta muut ei onneks huomannu :) Mut aina ku on kaverin kanssa ni ei se sitte! :D

    VastaaPoista
  2. Mä henkilökohtasesti en tykkää lukea kirjakieltä, mut jos saat sen "kuullostamaan kivalta" niin se vois olla ihan kivaa(:

    VastaaPoista
  3. Parempi että kirjotat omalla tyylillä, ei kirjoituskieltä, se ei oo sun omaa tekstiä sit! ja oi kyllä, koti-ikävä on tuttua!

    VastaaPoista
  4. mä kärsin koti ikävästä silloonkin kun oon kotona ja aattelen että oon vaikka ns.Kiinas! XD
    mut jos oikeesti on öitä pois kotoo, niin kaks yötä on max!! (-.-)

    VastaaPoista
  5. Ei huomaa :) ja koti-ikävästä kärsin myös minä :( ja kiitos huomiosta kirjoitusasuun tuo todellakin selkeyttä. Ihana pikku postaus :D

    VastaaPoista
  6. mulle ei oo kyl yhtää väliä miten kirjotat :) enkä myöskään ite huomaa teetkö nää kännykällä vai koneella :D

    VastaaPoista
  7. Minullakin on sukulaisia Kuusamossa. Ihan kiva paikka näin kesällä, mutta hirveästi hyttysiä! :D Ja ihan hyvä postaus on, vaikka tehtykin kännykällä. Tuo kuva on ehkä hieman huonompilaatuinen kuin kameralla otettu, mutta kyllä minulle ainakin kelpaa oikein hyvin näinkin. Ja tokihan helpottaa, että voi tehdä kännykälläkin postauksia. :)

    VastaaPoista
  8. hmm kieltämättä tekstejä oli helpompi lukee, varsinki ku omistan lievän lukihäiriön nii helpottaa suunnattomasti.. joten ois kiva jos käyttäsit tällästä tyyliä jatkossa :) ja teksteistä välittyy vähä aikuismaisempi fiilis ku käyttää tällästä kirjotustapaa, ainaki mun mielestä! ja by the way, tarkotitko kirjakieltä ku puhuit kirjotuskielestä? :o

    VastaaPoista
  9. Aioks laittaa kuvii bulgariasta ??

    VastaaPoista
  10. kirjakieleen älä ihan kokonaan vaihda, käytä viel sanoi mä, sä, yms :D

    VastaaPoista
  11. No itellä pisin reissu, mitä oon koskaan heittäny, on ollu kahen viikon Thaimaanmatka. Ite en ainakaan siinä ajassa ehtiny potee oikeestaan minkäänlaista koti-ikävää :)
    Ja en nyt jotenkaa ymmärtäny tota 'kirjotuskieli' jutskaa :oo

    VastaaPoista
  12. Mulla tulee helposti koti-ikävä

    VastaaPoista
  13. Mulla ei tuu kauhee helposti!:) Voi pikku Zito♥

    VastaaPoista
  14. hyihyi ei kokonaan kirjakieltä...!

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com