sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

rukouksiin vastattu(ko)

Elikkäs ku mullahan oli ongelma et miten mä saan lisättyä kuvia ku mä postaan kännykällä, ja nyt mä oon ehkä selvittäny sen... Mä latasin nimittäin kännykkään picasa sovelluksen ja sit tässä bloggerissa voi lisätä picasasta kuvia. Nii ja mä voin ottaa   äkkiä vaan kuvan ja lisätä sen sinne albumiin :) ja sen takia ku mä selvitttelin tätä, ni en oo postannu, tai no oisinhan mä voinu  tehä taas tylsän tekstipostauksen missä ei oo aihetta, mut mä tykkään enemmän kuvallisista postauksista :)  nii ja toi kuva tossa ni on tosiaan kännykällä ottanu ja toi kimppu on mun synttärikimppu :) eiks nää kuvalliset ookki kivempia!:)  PS. Löysin Kuusamon tokmannista AIKA HALPOJA kosmetiikka löytöjä mitkä mä esittelen sitte myöhemmin ;)

21 kommenttia:

  1. Tiesitkö että meikkejä ei ikinä saisi ostaa tarjouksesta? Niissä on sillon aina päiväykset mennyt ja ties mitä yhdisteitä saattanut silloin syntyä. Tämä on alan ammattilaiselta saatua tietoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tienny :o noh... Se on ainut tapa miten mulla on varaa ostaa niitä :(

      Poista
  2. mitä kautta te ajatte pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kajaani Kuopio Jyväskylä hämeenlinna

      Poista
    2. khuuuul, kuopiossa asustelen! :D

      Mutta saitko kavereilta jtn lahjoja ja piditkö synttärit mutta voitko esitellä kaikki lahjas su kavereiltaski jos sait niilt ;)

      Poista
    3. En oo vielä pitäny ku ei olla nähty kuukauteen kunnolla :( nyt sitte kyl esittelen :)

      Poista
  3. Pystyiskö kännykällä laittaa youtubeen videoita ja sit laittaisit ne tänne blogiin?:)

    VastaaPoista
  4. paljon kivempi postaus tämmönen missä on sun oma ottamia kuvia! (:

    VastaaPoista
  5. Millon oot ollu Kuusamos? Mä nimittäin asun tääl Kuusamos :D
    Ps. Voitko käydä kattoo mun blogin:
    http://sofiaslittlelife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon parhaillaan :):( missäpäin kuusamoo :) ja mä käyn sitte kurkaamas ku pääsen koneella blogiin :)

      Poista
    2. Vielä pari jos kestätte ;)

      Poista
    3. Toi tuli vahingossa väärään kohtaan :D

      Poista
  6. ei kiitos tollasia ilmoitusasia-postauksia, vaan kokonaisia ja pitkiä jotka sisältää oikeesti asiaa..

    VastaaPoista
  7. mää tykkään ilmotusasiapostauksista!!!! musta on kiva et ilmottelet meillekki tämmöstä pientäki:))

    VastaaPoista
  8. Mä ostan ainaki meikkejä jotka on alessa jos löytyy jotain hyviä :)) ja erityisesti pidän tokmannissa myynnissä olevia kone helsinki kynsilakoista :)) löytyyköhän niitä muista kaupoista? mä oon nähny vaan tokmannilla :D

    ja nää kuvalliset postaukset on kivempia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. robinhoodista saa ainaki.. no samaa ketjuahan ne on (:

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com