sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

turhaa löpinää

Iltaa päivää ja huomenta:) ei mulla sillain asiaa ole, mutta mitä mieltä olisitte siitä että mä tekisin facebook sivun sitte kun tulee 500 lukijaa täyteen? Nii ja vaikka tää kännykälläpostaaminenen onkin vähäsen rasittavaa, ni helpottaa tää sillain jos ei pääse koneelle niinkun tänään ni voin ainaki tälläin postata :) tää kosto-sarja mitä mä parhaillaan katon on muute hyvä :D tietääks muute kukaan et miten mä saan näihin postauksiin kuvia :)

Öitä :)

43 kommenttia:

  1. sä et oo niin suosittu et sulla riittäis tykkääjät facebook sivustolle

    VastaaPoista
  2. tee fb sivu mä ainaki tykkäisin♥ ja toi anonyymi oli taas tyhmä!

    VastaaPoista
  3. tää uus ulkoasu on muuten ihana!!

    VastaaPoista
  4. todellakin saat tykkääjiä minä ootan innolla sivuu :) !

    VastaaPoista
  5. Tottakai sä teet sen!(: Liityn ainakin heti!♥ Oot muuten tosi söppänä!:)


    joskuolennuorena.blogspot.com


    kato jos yhtään kiinnostaa!(;

    VastaaPoista
  6. Tee vaan facebook sivu, olis tosi kiva! Ja jos sulla on sellanen älypuhelin että saat ladattua ohjelmia ja pelejä, niin lataa siihen blogger. Siitä on helppo sitte laittaa kuvia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on lumia, mut siihen ei saa ladattua bloggeria :( mut yritän vielä :)

      Poista
  7. tee, ite ainaki tykkäilen sit siel ja ootan innolla jo sun päivityksiä ♥

    VastaaPoista
  8. oot tosi kaunis ja niin mukavan oloinen! tykkään enemmän sun kuin soffen blogista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) mä en tykkää et meiän blogeja vertaillaan :(

      Poista
  9. joo, tee ihmeessä! tottakai sä saat tykkääjiä, odotan innolla ! :)

    VastaaPoista
  10. tee ihmeessä, mie ootan innolla sitä :)
    + voisitko tehä lähipäivinä _pitkän_ day with me'n ?

    VastaaPoista
  11. tee !(: muuten emmi voisitkoha tehä tässä lähipäivinä "day with me"- videon :)? niitä on aina nii kiva kattella! : )

    VastaaPoista
  12. Joo tee vaa odotan innolla ! voitko tehdä day with me videon

    Ps: OOT NÄTTI!

    VastaaPoista
  13. Jooo tee se face sivu!

    VastaaPoista
  14. Tee vain! :)
    Se varmaan vähän riippuu miten voi laittaa niit kuvii. Mä ite ku laitan puhelimel nii mul on samnlainen ku tietokoneella se blogger nii sillee ku koneella laitan nii samoi puhelimell. :) mut ne kai voi olla erilaisii.. Tää on kiva blogi! <3

    VastaaPoista
  15. koskas tulis my day :)

    VastaaPoista
  16. Mä pystyn lisäämään kuvii blogiin kännykällä ku oon ladannu sellasen blogger sovelluksen (iphone) en tiiä pystyykö lataamaan siihen kännykkään mikä sulla on:). Oot muuten tosi nätti!!:)

    VastaaPoista
  17. Mulla on kännykässä sellanen blogger sovellus millä saa lisättyä kuvia helposti latasi sen appstoresta!
    Oot muuten tosinätti!:)

    VastaaPoista
  18. Elä tee en halua merimakkaraa mun fbn seinälle hyppimään

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com