lauantai 14. heinäkuuta 2012

kännykkäpostaus

Hejjsan :) tää postaus ei siis kerro mun kännykästä vaan teen tän kännykällä. Noita kommentteja tuli niin paljon tohon viime postaukseen että ajattelin  että vastaan tällälailla yleisesti.

Ensinnäkin kiitos kaikille jotka tsemppas  ja oli muutenkin ihania <3 ja sit mä haluun selventää muutaman asian : älkää luulko et mä en ois huomannu niitä kehuja, tietenkin huomasin. Mut  toi postaus  kerto siitä kuinka ne huonot kommentit ja se et oli tommonen kokonainen keskustelu omistettu ei nyt omistettu mut keskustelun alottaja ei ainakaan pitäny mua kauniina ja haki sit ilmeisesti   muilta samanlaisia kommentteja, ni se oli se asia mikä loukkas.

Mut vaikka mä sitten postasikin siitä ni se ei tarkota et mä oisin ottanu niitä liian vakavasti. :) ja kyl siellä ihmisiä jotka oli oikeessakin, mä en ole missinmitoissa enkä erityisen kaunis vaikka omasta mielestäni en nyt rumimpiakaan ole

 Ja sit tietysti toi kuvanlaatu juttuhan on ihan totta. Ja nostan hattua niille jotka ei pitäny Mua kauniina, mut ei silti loukannut :)

Eipä mulla kai muuta ollu, on muute tosi rasittavaa kirjottaa kännykällä :D ei voi muute mitään kuvaakan laittaa :(

42 kommenttia:

  1. Aattelin tulla tähän vielä kommentoimaan, että mun mielestä oot mielettömän kaunis :--) Niin ulkosesti kun sisäisestikin. Näin sut siellä Helsingissä sillon kun teillä oli luokkaretki ja aattelin sillonkin, että ootpa tosi nätti :-) Älä välitä mistään ilkeistä kommenteista vaan jatka samaan malliin miten aina ennenkin. Oot mahtava!<3

    VastaaPoista
  2. Toi sun banneri on muuten nykyään tosi ihana :) <3

    VastaaPoista
  3. siis mit helvettiä ! en tajuu tollassii imhmisii jotka tekee jonkun hemmetin keskustelun ! siis onko siinä joku sääntö, kuka saa pitää blogia ja minkä näköinen pitää olla ! saako tommosen demi keskustelun tekemisestä jotai saatanan mielihyvää !! ei jumankauta sulle pointsit kyllä emmi ja ei toi mitään vuodatusta ollut edellinen postaus vaan täyttä totta. Blogia saa ptiää ihan just sellanen ku haluaa eikä siitä tartte kenenkään tehdä mitään demi-keskustelua, vois toi keskustelun alottaja laittaa oman vartalokuvansa demiin, tuskin ittekkään on mikään kaunotar kumn pitää toisten itsetuntoa pöngittää tollasella paskalla !! pärjäile emmi ja oot ihana just tollasena ++ upee blogi, etkä todellakaan jää sofian varjoon !!! ♥ - arvostelijoihin kyllästynyt anonyymi, joka ei jaksanut kirjautua bloggeriin, mutta tämän blogin aktiivinen LUKIJA !!

    VastaaPoista
  4. oot ihana! pysy just tollasena ku oot <3

    VastaaPoista
  5. Älä välitä tollasista säälittävistä tyypeistä--> ne on vaa kateellisia sulle ku oot niiiiin kaunis!!!<3 Rakastan sun blogia ja sua oot niiiin ihanan ilonen ihminen :))) älä anna tollasten idioottien pilata sua!!

    VastaaPoista
  6. Haha oli pakko tulla sanomaan, mutta mun mielestä oot ensinnäki nätti, ja et oo läski! Et varmaan usko mutta oon oikeesti sitä mieltä :D Ja toiseksi tykkään sun blogista, tää on ainoa blogi jota mä luen säännöllisesti vaikka en tunne bloggaajaa. Ja en lue sen Sofian blogia, enkä löytänyt tätä sen kautta, kävin vilkasemassa mutta tykkäsin enemmän tästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tykkää et mun ja soffen blogeja verrataan :(

      Poista
  7. Samaa mieltä^ ja oon kans sitä mieltä et oot aiva mielettömän kaunis!♥

    VastaaPoista
  8. Emmi minuakin vituttaisi tommoset kommentit, mutta monet kirjottelevat tuonne ihan varmasti vain kateellisuudesta ja heillä se vasta huono itsetunto on, kun yrittävät muiden itsetunnon pilata! Mutta älä usko niihin ja olet muutenkin hyvin rohkea ja itsevarma, kun uskallat edes blogia pitää. Minä en uskaltaisi, koska pelkäisin kommentteja. Sitä paitsi minun mielestäsi olet saanut enemmän hyviä kun huonoja kommentteja. Tuollakin seassa oli paljon hyvää! Ja ne huonot ovat mielipiteitä, jotka eivät varmasti moni pidä edes paikkaansa. Monet myös sanoivat painostasi. Minusta olet laihtunut paljon ja sen huomaa. Ja miksi kaikki nykyään vaativat että pitäisi olla kun joku xxs malli?! Olet kunis juuri tuollaisena. Enkä vain yritä piristää vaan tarkoitan kaikkea! Toivon ettei tuollaiset lapselliset ihmiset, jotka haukkuvat ja tekevät vain sinua kiusatakseen kaiken niin, pilaisi itsetuntoasi! Olet kaunis sisäisesti ja ulkoisesti. Minulle olet tehnyt itsestäsi mielikuvan, että olet aito, et esitä ketään, todella iloinen persoona, hauska ja muutenkin ihanan eloisa ja sinun blogia on ihana seurata ja videoiden katsomisessa ei tule minulle tylsää:) Toivottelee henkilö joka oikeasti tietää näistä asioista paljon, koska olen itse kokenut kiusaamista. Yritä pärjäillä :(

    VastaaPoista
  9. jooko, isonna noita kuvia ! rasittavaa kattoo tsiljoonaa minikuvaa, että kannattaa valita vain parhaat ja sit mahd.isoiks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei mä laitan noi isoks :) määrällisesti noita on jo karsittu hulluna ja tossa on vasta pokkarilla otetut kuvat viikolta :) meikä nimittäin vähä lainaili soffen järkkäriä ;)

      Poista
  10. Voitko kertoo mikä sun sähköposti osote on? ois ihanaa jos saisin lähettää sulle jotain kivaa tekstiä :)

    VastaaPoista
  11. voisiks tehä videopostausta lähiakoina? :) ja oot muute supernätti !!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä teen täällä mökillä talteen ja sit ku tuun täältä ni julkasen niitä vähitellen:) ja kiitos <3

      Poista
  12. Ompa ilkeetä!! Ihana tuo banneri ja toi mekko pidentää ja hoikistaa sua, oot tosi nätti!<3 :)

    VastaaPoista
  13. munkinmielestä oot tosi nätti ja ihana!! sun blogia on kiva lukea :) ja sun nauru on aivan paras!!!<3

    minkälainen puhelin sulla on? :)

    VastaaPoista
  14. toi uus banneri on ihan mielettömän upee;o mun mielestä sä oot tosi nätti! ja ei tollasista kannata välittää! sun blogi on yks parhaista:) ois kiva nähä sut jossai:)

    VastaaPoista
  15. Voi Emmi:( Sofian blogin kautta (yllätys) bongasin sut ja katoin heti, että voi kun oot söpö tyttö! Sitten aloin kattomaan sunkin videoita ja lukemaan blogias ja huomasin, miten ihanalta vaikutat! Mä niin tulin vihaseks lukiessani tota keskustelua!! Että ihmisillä on pokkaa. Mä luulin jo, että nykyään ihmiset osais hyväksyä toisensa sellaisina kuin ovat, mut ei. Raivostuttavaa!!! Demin keskustelupalstat on kyllä toisinaan aika järkyttävää luettavaa. Oon saanu itsekin siellä paskaa niskaani:( Mut hei, tsemppiä sulle Emmi tosi paljon ja koita jaksaa! Oot niin ihana omalaatuinen söppänä ittes!<3

    VastaaPoista
  16. koskas tulis niitä sun kivoja videoita tykkään niistä ja niistäkin missä on sofia se on niin hauskaa kattoo kun te pelleilette :)

    VastaaPoista
  17. Omenavartaloisille suositellaan kokonaista uima-asua.

    VastaaPoista
  18. olisin miljoona kertaa sun näköne ku itteni.
    Tuon keskustelun alottajall ei taida olla muuta tekemist ku keskittyy toisii -.- demi o muutenki iha perseestä =D
    Ite saan koko-aja paskaa niskaa koska oon vaa erilaine ARGH

    Olet kaunis. Tämä tuli suoraan sydämmest

    VastaaPoista
  19. Älä välitä yhtää mitä ne idiootit demiläiset puhuu, hei oikeesti mä en kestä niitä :D täytyy vaan dissata kaikkia kaiket päivät.
    Sä oot tosi kaunis etkä mikään lihava, oikeesti. Mä en ees uskalla ajatella mitä musta sielt puhuttais jos sä oot kuulemma 'ruma' .. :D

    VastaaPoista
  20. Oot tosi nätti ja persoonallisen näkönen!:) Älä anna idioottien pilata sun päivää tyhmien kommenttien takia..Muista että jokainen on kaunis! :))

    VastaaPoista
  21. oot tosi kaunis:) oon nauranu koko illan ku oon kattonu sun ja sofian videoita :DD

    VastaaPoista
  22. oot tosi kaunis :) oon nauranu koko illan ku oon kattellu sun ja sofian videoita:DD "i made my own hattara" ja sit se sofian "do not to do" :DD ja sulla on tosi kiva ääni c:

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com