perjantai 31. elokuuta 2012

elossako vai eikö olla?!

Iltaa!
Nyt on taas yksi viikko suoritettu lukiosta suht' onnistuneesti, ja nyt on aika rentoutua! Paitsi että pitäis tehdä enkunessee ja harjoitella matikantestiin. Ja kaikkea muuta kivaa. Mun piti tehdä huomenna day with me, mutta kamera on vanhemmilla seinäjoella joten ei onnistu. :(

Niin jos mut haluaa bongata huomenna niin 16.00 jäähalliin hpk:n peliin! ;)

Älkää välittäkö tästä turhasta ja sekavasta teksistä mutta mä olen vaan niin väsynyt, mutta samalla mä poden huonoa omaatuntoa siitä etten ole postannut. Mun päivät vaan menee siihen että kun mä tulen koulusta, niin mä teen läksyjä monta tuntia ja menen sitten nukkumaan. :( Joten ymmärrätte varmasti kun postauksia ei kuulu :(

Lukiossa kyllä onneksi menee ihan hyvin jos ei puhuta opiskelusta (kyllä siis opiskelukin sujuu), luokkaan on tutustunut paremmin ja vaihto-oppilaisiin, varsinki 1 nam nam;p Ja on tullut opetettua muiden tyttöjen kanssa suomea näille tosi mukaville vaihtareille, ja sitten mä aion liittyä kansainvälisyyskerhoon missä saa tutustua ja touhuta niiden kanssa oikein kunnolla.

Nyt meikäläinen viettää tyttöjeniltaa siskon kanssa katsoen telkkaa, ja parannellen hullusta treenistä kipeitä paikko (ja sit tänään vielä olin niin viisas että menin Zn kanssa hölkkäämään)

Ajattelin huomenna varmaan sitten day with me:n kuvina kun videota ei pysty ottamaan :)

Hyvää yötä ja tervetuloa kaikille uusille lukijoille ja muistakaapas tykkäillä facebook sivusta ositteessa www.facebook.com/estaesunavida ♥

Öitä ihanaiset ♥


ps. koulukuvaus oli tiistaina ja mä toivon että se meni hyvin! :D

28 kommenttia:

  1. siis eiks sulla oo muuta elämää ku koulu jos tuut koulusta ja teet sen jälkeen koko päivän läksyjä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi rakas anonyymi, et näköjään tiedä mitä lukion jälkeen yleensä tehdään, läksyjä! ja syystä, eihän sitä muuten oppisi...Ja väitätkö että jos haluaa panostaa koulumenestykseensä ei muka omistaisi omaa elämää? Aika lapsellista puhetta.

      Poista
    2. ihmettelen sitä, että oikeastiko emmi ei tee vapaa-ajalla muuta kuin läksyjä ja nukkuu

      Poista
    3. idiootti -.- jos osaat lukee nii sanohan Emmi että se kävi myös Ziton kanssa lenkillä. Ja lukio nyt sattuu olemaan aika rankkaa.

      Poista
    4. miettikääpä, mä pääsen neljältä koulusta, (koulumatka 4km) tuun kotiin vien koiran, syön ruuan ja sit 1.5-2h läksyjä, ni miettikääpäs paljo kello sillon on ? yheksältä pitäis olla nukkumassa ja pitää käydäö suihkussa ja kattoo vaatteet seuraavalle päivälle, pakata reppu ja tehä eväät. :)

      Poista
  2. seinäjoella, mitä ne täällä :o uskoisin ettei tääl perämettäs kävis kukaaa :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko se se vatttenfall? Itekki olin siel mutta eri sarjassa:)

      Poista
  3. mitä sun vanhempas seinäjoel tekee? koska mä asun tääll :)

    VastaaPoista
  4. mitä sun vanhempas seinäjoella tekee???? koska mä asun täällä :) ja onnee alkaneelle lukio vuodelle :)

    VastaaPoista
  5. Mullakki menee paljon tohon läksyjen tekemiseen.

    sit mulla on väsy ja meen sitte nokosille hetkeks vaa ja nukunki 1-2 tuntii siin kyllä menee aikaa !!! mutta onneks on viikonloppu !!!!


    PS : oot tosi tosi tosi nätti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! kiitos ♥ mulla ei oo aikaa nokosiin :(

      Poista
  6. Ai mistä teiän koulussa on vaihtareita? Meillä on kans parista koulusta ihmisii :) Mistä se söpö on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. japanista, AMERIKASTA♥, saksasta ja italiasta :)

      Poista
  7. Haha, ihania nää "eiks sulla oo muuta elämää ku koulu, jos teet läksyi kaikki illat.." :D Tervemenoo amikseen sit vaan, jossei tosiaan kestä sitä, et illat on läksyjä, läksyjä ja lukemista lukiossa. :) That's how it goes.. Yläaste on leikkimistä lukioon verrattuna :)

    Hienoo, et jaksat panostaa! Lopussa kiitos seisoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. todellaki amis, pitää olla muutaki elämää ku jotkut vitun lukion läksyt

      Poista
    2. nauran sulle sit anonyymi "amis", ku oot siivoos mu yritykse vessalattioit:)

      Poista
    3. anteeks mitä...? jos et sattunu tietämään niin en todellakaan kouluttaudu siivoojaks :D

      Poista
  8. kui mont kurssia sulla oikeen on:o älä kuluta ittees loppuun !!! :)

    VastaaPoista
  9. Minä itse amiksen käynyt oon nyt erään liikkeen myyntipäällikkö:):) meillä on työntekiöitä monia mutta Niistä 7 on 20-60- vuotiaita ukion käyneitä ;) itse siis olen kohta 21

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com