tiistai 28. elokuuta 2012

Unelmakenkiä

Huomenta♥ Te kaikki tiedättä että mun kengänkoko on 32 ja että mä rakastan korkokenkiä. Ongelmana on se että korkokenkiä ei löydy koossa 32, paitsi muutama erikoisliike, joista 1 on osoitteessa www.pienellenaiselle.fi. (kaikki kuvat ovat samasta osoitteesta)

Nämä sivut uudistuivat maanantaina ja nyt aion jakaa teille muutaman kuvan kengistä joita mä haluaisin♥  sekä 1 ihanista mekoista  joita tuolla myöskin myydään ♥
Täytyy kyllä vielä kehua tuota palvelua, 4-5 kengät olen tuolta tilannut, kengät saapui 2-3 päivässä, ja aina kun tulee uutuuksia niin saan sähköpostiini viestin! Palautus on muuten ilmaista ja muutenkin tuolla on mielestäni edullista!






31 kommenttia:

  1. Ihanat noi blingbling- kengät ;);) Onpa sulla pieni jalka, itelläni 41 o:

    VastaaPoista
  2. awww sul on söpön pieni jalka ^.^ mun pikku siskollakin joka on ny 11 jalan koko on 32-33 ja se on niin söppänän pikkunen :)))) itelläni jalan koko on siis n.38

    VastaaPoista
  3. Ja mä kun tuskailen kun etin kenkiä :)

    VastaaPoista
  4. Voitko esitellä sun kaikki kengät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se olis kivaa : ) aivan ihania kenkiä ♥ sulla on samanlainen maku ku mulla.

      Poista
    2. se olis kivaa jos se esittelis

      Poista
  5. miten sulla on niiin pieni jalka:D? tai siis että onko siin joku häiriö tms vai muuten vaan:D

    VastaaPoista
  6. ihania kenkiä!:) ps. mä oon 11v ja mun kengännumero on 36 :D:D:DD ja mun veljel on 34 joka on 8v... vuii<3

    VastaaPoista
  7. Mullaki on toi sama ongelma et ei taho löytyy oikeen kokosia kenkiä. Tosin mun jalka on 10 kokoo isompi ku sulla eli 42 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm.. onkohan sitten isojalkaisillekin erikoislikkeitä? ite en kyllä osaa sanoo :O

      Poista
  8. ihanii kenkii, rakastuin! <3

    laukunsisältö ja day with me postausta odotellessa ;)

    VastaaPoista
  9. en voi muuta kun kiittää sua tosta osotteesta! ittelläni on kengänkoko 34½-35 ja hyvin harvoissa liikkeissä myydään sen kokosia korkokenkiä, koska almost kaikki koot alkaa 36:sta! eli kiitoskiitoskiitos! :D
    tää kuulostaa nyt varmaan tosi oudolta, mut sun täytyy pistää sun jalastas kuva tänne (mitä enemmän mä tätä aattelen, saan itteni kuulostaan joltain jalkafetissiseltä...)! :D kiinnostas kovasti nähdä että miten pieni 32 koon jalka oikeen on! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tai vertauskuva jonkun sun kaverin kans! Joku jolla on kengän koko vaikka 39-40. :D

      Poista
    2. :D hyvä että oli hyötyä! :)

      Poista
  10. voitko ottaa sun jalasta tänne kuvan?:)

    VastaaPoista
  11. oiii toi mekko nii hienoo !

    ja myös noi korkokengätkin ovat hienot mutta mekkoon rakastuinn

    muute kiitos tosta osoitteesta mullaki on pieni jalka

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com