sunnuntai 16. syyskuuta 2012

1692012

Hejjsa!
Täällä kirjoittelee väsynyt lenkkeiliä 18 km:n jäljiltä!
Tänään siis tultuani Sofialta (olin siis yötä soffella) Emma tuli meille ja päätettiin lähteä "pienelle" lenkille... Nooh se vähäsen venähti, mutta nyt saa sitten rauhassa uppotua espanjan esseen pariin, jotta sitten huomenna saisi keskittyä ainoastaan matikan testiin.

Tää viikonloppu oli mun aivan ihana♥ Oli ihana olla soffen kanssa♥ ja oli ihana nähdä Emmaa pitkästä aikaa ♥

Eilen siis oli aamulla NuVa-kokous jonne mentiin hieman yli yhdeksän, ja se loppui kahden jälkeen. Tämän jälkeen kulutimme aikaa Linnalla mistä sitten menimme suoraan peliin ♥ Oltiin siis saatu kaupungin aitioon liput, ja kaiken kukkuraksi meikäläinen voitti leikkimielisessä kisassa hpk pyyhkeen kun tiesin parhaiten viimeisen maalin tekoajan! :)

Itse pelistä tykkäsin myös kovasti, vaikkakin huomasi että ekoista peleistä tosiaan on kyse, mutta pisteet jäi kotiin ja se on tärkeintä!
Sain myös oman luistelukauteni avattua torstaina onnistuneesti (ihan näin btw) hokkarit oli tosin aika tylsät joten luotto luistimiin oli aika olematon, mutta perusluistelu nyt meni ihan niinkuin pitikin. Sain myös hieman mailankäsittelyä harjoitella, tosin siinä mulla on vielä paljon petrattavaa!

Ja nyt takaisin lauantaihin. Pelin jälkeen menimme soffen kanssa kauppaan ostelemaan herkkuja ja ruokaa, ja sen jälkeen alkoikin kaiken epämääräisen teko! Tehtiin mm. tanssikoreografia... Ei siitä sitten enempää... Valvottiin pitkään ja tänäa aamuna sitten vain imuroitiin ja muuten siistittiin paikkoja, niin ja opiskeltiin kemiaa...

Kuvia mä olen ottanut vain kännykällä (julkaisin eilisessä postauksessa) koska meiän videokamera ja pokkari on ollut muiden käytössä, ja sama jatkuu ensiviikolla...

 Niin ja te ihmettelitte sitä yhtäö asua, niin mulla on siinä mekko ja musta bleiseri, se panta oli matkan ajaksi jottei korvat jäätyisi, ja koska mulla oli mekko, niin piti laittaa pidempi takki, ja punainen oli ainut siinä tilanteessa... Sisällä mulla oli siis päällä vain mekko ja bleiseri! :D

Nyt takaisin opiskelun pariin. Hasta luego! ♥

22 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis :) voisit olla hyvä xl malli :)

    VastaaPoista
  2. kiva tämmönen postaus mis on paljon tekstiä:))

    VastaaPoista
  3. en ite todellakaa jaksais 28 km :D:D

    VastaaPoista
  4. No ei Emmi mikkää xl kokone oo! Maksimissaa L tai M -,-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tietkö mikä on xl malli?

      Poista
    2. jos tarkkoja ollaan niin mun vaatekoko on oikeesti xs-L :D
      en vaan oikein oo malliainesta ;)

      Poista
  5. TAPPARA !!!!♥ eikä hpk :D:D::D

    VastaaPoista
  6. "tää viikonloppu oli mun aivan ihana" öö what :DD

    VastaaPoista
  7. kiva kuulumispostaus emmi! 8)

    VastaaPoista
  8. kauan siin 18 kilsan lenkis meni?:)

    VastaaPoista
  9. Huhhuh mikä lenkki ei muuta ku mallikouluu kohta;-)

    VastaaPoista
  10. tosi kiva postaus! ja olet kyllä pitkän lenkin tehnyt, voi kun sitä itsekin saisi motivaatiota juosta taas :)

    ♥: jenni, www.once-real.blogspot.com

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com