keskiviikko 17. lokakuuta 2012

...And that's who I am

Heidoo!
Nyt koska mulla ei ole mitään kameroita käytettävissä, on mun käytettävä mun vilkasta mielikuvitusta ja keksittävä muunlaisia postauksia. Normaalisti mä keksin helposti uusia ideoita, mutta mulla ei ikinä mikään toimi sillon kun pitäis... Joten ei toimi aivotkaan.

Nää kuvat ei ole pelkästään otsikon mukaisia, vaan mukana on myös muuta mun mielstä hauskaa tai mikä kuvastaa mun mielestä mua. Ja kyllä... Tiedän että tää on ehkä maailman kliseisin postaus, mutta tykkään selailla näitä, joten on ehkä jakaakin niitä välillä. Ja mä tein muuten tilin tumblr:iin, en tiedä miks, tai mitä mä sillä teen... mutta kuitenkin. Mun käyttäjätunnus on siellä tuttu ja turvallinen EstaEsUnaVida

Enjoy! :)



 



































































Mä löytäisin vielä ainakin 10000000000000 kuvaa jotka kuvastais mua enemmän, mutta mä en jaksa enää kopioida ja liittää jokaista kuvaa yksitellen... :D

13 kommenttia:

  1. Nää kuvat on ihania, tosi moni sopii ihan täydellisesti omallekin kohdalle! c:

    ♥ http://oodimaailmalle.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Tää oli mun mielestä tosi kiva postaus vaikka oli oikeastaan vaan kuvia! Mukavan erilainen ja noi kuvat sai hymyn huulille :D

    VastaaPoista
  3. ei vittu mikä postaus....

    VastaaPoista
  4. oli ihan kiva mut ois ollu kiva jos ne tekstit olis suomeks

    VastaaPoista
  5. oli tosi kiva postaus mut mä emmärtäny kaikkee kun ne luki englanniks,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo kyllä ikinä suomenkielisiä tuolla nähny :(

      Poista
  6. ainakaa kukaan ei voi tulla valittaa ettei kuvia ollu tarpeeks! Kiva postaus tää :)

    VastaaPoista
  7. ei kannata mennä tumblriin sielt tulee viruksia paljon :/

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com