torstai 18. lokakuuta 2012

Musica!

Hei! Kamerattomat postaukset jatkuu!

Nyt meikäläinen on ansaitulla tauolla siivoomisesta (haluun yllättää vanhemmat ja siskot kun ne tulee kotiin) ja   päätimpä tehdä teille sitte "soittolistan" biiseistä, mitä mä tällä hetkellä kuuntelen, kaikkia en tietenkään laita, mutta muutaman. Ja älkää sit noista videoista välittäkö, laitan vaan jonkun :D

En ole varmaan kertonutkaan, mutta illan vietän the rasmuksen konsertissa verkatehtaalla kaupinginjohtajan kutsuvieraana! En suinkaa ole ainut, vaan muutama muu nuori tulee myöskin. Ensin syödään ja sitten alkaa itse konsertti. Sofiakin oli kutsuttu, mutta koska hän on Karon kanssa laivalla, ei hän pääse, joten soffe anto lipun Kaisalle, ja nyt Kaisa tulee mun kanssa! :D (vaatekriisiä muuten odotellessa...)

Mutta se siitä ja nyt ne biisit ja mun siivouslookki ! :D

tyylikästä ;D























nyt tulee pelkkä linkki koska tää ei löytäny videoo tosta -.-




Noin! Siinä on nyt muutama. Toivottavasti tykkäätte! :)







19 kommenttia:

  1. sun postaus oli kiva ja biisit oli hyvii.mä haluisin että tekisit jossain vaihees daywith jossa sä menisit shoppailee.

    VastaaPoista
  2. en oo kuullu kaikkia mut ainaki toi Hall of fame on ihana :)

    VastaaPoista
  3. mikä siivouslookki? näytät tolta aina .. ... .

    VastaaPoista
  4. mistä sun blogin nimi tulee? ja mitä se tarkoittaa suomeksi? oon miettiny sitä aika pitkään ja nyt tuli mieleen kysyä:D

    VastaaPoista
  5. Millo sulla on / oli syysloma? :)

    VastaaPoista
  6. Hei Emmi sul on tosi ihana blogi !:) Voisikko käydä kattoo mun blogia ja ehkäpä liittyä lukijaks jos tykkäät yhtään ?(: http://viivikuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Mäki olin siellä the Rasmuksen keikalla! :) olin siel eessä seisomapaikoilla, mis te olitte? :D

    VastaaPoista
  8. Mäki olin siellä the Rasmuksen keikalla! :) olin siel eessä seisomapaikoilla, missä te olitte? :D

    VastaaPoista
  9. kristal ja psy ♥♥♥♥
    muukkin on ihan hyvii. kaikkii en jaksanu/kerinny kuunnella ;)

    VastaaPoista
  10. Hei Emmi. Tässä pari vinkkiä.
    Öö mua ei ainakaan huvita nähdä mitään ällöttäviä kuvia susta (joita pidät ittekki epätyylikkäinä yms esim rumina) et ei kannata laittaa niit tänne. Joku tulee ja kopioi ne ni sit ne leviää jossai vinkuintias kymmenenvuoden pääst.

    Oon tositosi nätti ja ihana, sul on ihana huone ja ihana kännykkä.
    Luen sun blogias aktiivisesti, en oo mikää anonyymi joka tulee haukkuu sut, tä oli vaa ns. vinkki (;

    Toivon ettet suutu!! <3

    Rakkaudella suurin fanisi <3

    P.S. Tulipas epämääränen tästäki viestist :o :DD

    VastaaPoista
  11. Hyi vittu oot ruma, läski ja pienijalkane apina

    VastaaPoista
  12. hyi vittu oot ruma, läski, pienijalkane apina.

    VastaaPoista
  13. eihä sul oo mitää mahiksii poikii o; siis ei pahal, mut mä ainaki tappaisin itteni jos näyttäisin tolt. ja oot vahva ku oot kestäny tol ulkonäöl jo näi pitkälle ! :) pojat kyl ainaki varmaa kiertää kaukaa.. mut joo onnee elämälle, en kyl ihmettelis jos tääs blogis ei enää tulis päivityksii ja kuulis jostai et oot heittäny lusikan nurkkaa..

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com