maanantai 8. lokakuuta 2012

LONG TIME NO SEE!

Hellureei! :)
Viime postauksessa sanoin postaavani heti seuraavana päivänä, eli perjantaina, mutta jopa se aamu oli niin kiireinen että en sitten ehtinytkään... Itseasiassa koko viikonloppu oli mulla tosi kiireinen.

 Lauantaina oli siis Sofian synttäreiden aika ♥ käytiin fresnossa syömässä, itse söin fresno burgerin, syömisen jälkeen oli pelin aika ♥ eli hpk - kärpät. Valitettavasti kärpät vei 1-2... Mut ei kerho kyllä huonosti pelannut!

Niin ja niille tiedoksi jotka ei tiedä, niin meikäläinen rakastaa lätkää! Mä rakastan käydä peleissä, ja myöskin pelata itse! :) Mun hokkarit on justiinsa terotettu, joten jäitä odotellessa ;) tosin en mä malttanu jäältä pysyä poissa, eli luistelukausi on mun osalta jo avattu! :)

Nyt mä karkasin aika paljon aiheesta mutta ei se haittaa! :) Mä siis ajattelin esitellä teille mun täydelliseksi osoittautuneen löllöneuleen, kysyä teidän mielipidettä yhdestä asiasta ja sitten varmaan vielä pölisen jotakin, ja varmaan jotakin random kuvia! :)

Nyt siis se neule. Ostin sen torstaina H&M:stä, alkuperäinen hinta oli 19.95€, mutta koska sain -20% lukiokalenterin ja 5€:n etukupongilla, jäi hinnaksi vain 10, 96 €. Eli ainakin omasta mielestäni tein aika hyvän diilin. ;)

 Päällä neule on ainakin lämmin ja ihanan rento! Hyvä heittää niskaan kun ei tiedä että mitä laittaisi päälle! :) Toivottavasti muistan käyttää muitakin vaatteita ;) Tuon näköisenä siis lähdin perjantaina liikenteeseen, vaikkakin neule oli myös tänään päällä. ;)

Perjantai ilta jatkui grillauksen merkeissä apparalla, sinne soffe onneksi antoi vaatteet lainaan koska mä en halunnu et ne ois haissu savulle!  "Illan asu" näytti tältä ;)
Mitä sitä turhaan hienostelemaan! :D



Ja nyt se asia missä mä haluan kuulla teitä ensin! Te tiedätte että mä kerään rahaa kameraan, mulla on säälittävä määrä rahaa vasta koossa..Alle 100 €... Ja kamera maksaa sen 500€ 

Jotkut varmastikin tietää että blogiin voi lisätä mainoksia, ja kun niitä mainoksia klikkaa tietty määrä ihmisiä, saa kyseinen henkilö tietyn verran rahaa. Summat ei varmastikaan ole suuria, mutta kaikki raha vie lähemmäksi unelmaa!  

Tämä sovellus on k-18, mutta luin ne kaikki säännöt ja tekstit läpi, ja siellä luki että vanhempien suostumukselle saa alaikäinen mainoksia laittaa.

 Ollaan vanhempien kanssa asiasta puhuttu, mutta olen kuitenkin niin tietämätön että kaipaisin lisää tietoa joltain joka asiasta tietäisi enemmän! :) Eli help me please! :) Ja siis nyt kysyn vielä teiltä että onhan se ok jos laittaisin tänne mainoksia? :)
Noin nyt on se asia hoidettu! :D



Ja nyt sitten sitä vanhaa tuttua pölöttelyä! Tänään alkoi siis uusi jakso. Mun mielestä nykynen lukujärjestys on hieman kivempi kuin edellinen, ainakin paperilla :D Nyt uuden jakson myötä alkaa myös meikäläisellä reaalit!  
Ihanaa on myös se että en pääse minään päivänä neljältä, ja 9.30:n aamuja on 2! :D Eli mulla on siis 6 kurssia tässä jaksossa. :)

Mä muuten odotan innolla perjantaita! Mä en vielä uskalla sanoo mitään mun suunnitelmista, koska sitten kaikki meneekin päin seiniä! :( Nii ja lauantaina olisi peli bluessia vastaan ;) katotaan mihin jalat vievät! :D

Niin ja tein muuten itselleni tunnuksen We♥it:iin, mun käyttäjänimi on sama vanha tuttu EstaEsUnaVida.  Oikeella näätte tuon We♥it -palkin niin  sieltä pääsee mun  tiliin. :)

Eipä mulla nyt enää muuta! Heippadiheei! :D

tässä teille vähäsen naurunaihetta! :D



78 kommenttia:

  1. tosi kivan rento postaus :) lisäks oot ihan älykaunis tyttö!

    VastaaPoista
  2. noita ihkuja hymiöitä vois vähentää.
    ja teit yhestä mitättömästä neuleesta noin ison jutun? oisit vain sanonu että; '' tämmöne ihana vähän löllöhkö neule makso tuon ja tuon verran '' , mut ei siin mitää mut vähä weird ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eiks tää oo emmin blogi jote se voi kertoo tääl miten haluu mistäkin asiasta? :D

      Poista
  3. oij sul on ollu muavan kuulonen viikoloppu:)! ja mun mielestä mainokset blogis on ihan ok,mun lukemista ei oo koskaa häirinny!

    VastaaPoista
  4. voisitko tehdä lähi päivinä day with me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en voi käyttää videokameraa ja pokkari on menossa rikki :(

      Poista
  5. ku et kuvaile kauheena muutenkaa nii eiks sun kantsis ostaa vaa joku perus hyvä digikamera ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. syy siihen miks mä en oo nyt kuvaillut on se että meiän kamera on menossa rikki, sillä pystyy ottaan muutaman kuvan ja sitten "loppuu akku", kyllä mä normaalisti otan enemmän kuvia, varsinkin syksysin mä rakastan kuvailla luontoo, ton pokkarin kapasiteeti ei vaan riitä ihan siihen mitä mä haluaisin :(

      Poista
    2. Ehkä edellinen ano meinas, että _ostaa_ uusi digikamera.
      Koska 200-300 € saa jo ihan järkkäritasoisia pokkareita! :)

      Kannattaa katella esim. Gigantin verkkosivuja.

      Poista
  6. Mäki tykkään käydä kattomassa Jokerien pelei Hartwalil :-D Ei oo parempaa urheilu lajia olemassa ♥

    VastaaPoista
  7. Ootteko tulos hpk-hifk peliin? Ite oon tulos hifk fanimatkalle sinne :) toivottavasti nähdään kun saatte turpaan ;) :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 27.10? toivottavasti päästään! tuu vaa kattoo ku näytetään teille et kuka ritarihallissa määrää;) ja oikee vastaushan on että HPK♥ :DD

      Poista
    2. jee mäki tuun fanimatkalle kannustaa pedot voittoon <3

      Poista
  8. nää sun kirjottamat postaukset on tosi helppolukusia, et tosi selkee ja nopee lukee nää:) ja oot kaunis! mua ei ainakaa haittaa yhtää jos laitat tänne niitä mainoksia, toivottavasti saat rahat kameraan:) hei tee sellanen video et meikkaat ilman peiliä? vaikka sofian kanssa?:D tai sit yksin, oot ihana<3

    VastaaPoista
  9. Ei se mua ainakaan haittaa jos täällä jtn mainoksia olis :D
    Kiva postaus, jaksoin lukea :)

    VastaaPoista
  10. Toi neule on ihana ja sopii sulle tosi hyvin ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. just päinvastoin xdd ei jumalauta oikeesti xdd mitä ihmiset näkee sinuss? no ok oot kaunis ja kaikkee muuta mutta ett tarvis noi löllöö paitaa korostamaan sun .. kr mahaa ;( anteeks emmi kauheesti ku kuulostin ilkeeltä..

      Poista
    2. Tai sit on et mitä ihmiset näkee sussa..
      Voisit miettiä mitä sanot.
      Emmille sopii tuo neule ihan älyttömän hyvin ! :)

      Poista
    3. ei vittu, miten kehtaat anonyyminä tulla arvosteleen toisen ulkonäköä?

      Poista
    4. no oon ainaki kaunis tän anon mielstä joten kiitos ;)

      Poista
  11. kerranki en oo ainoo joka rakastaa jääkiekkooo:D! mun kavereista oon ainoo enkä saa mun kavereita oikein innostumaan lähteen peleihin tai talvella jäälle:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta saat kyllä aina seuraa! :D jos ehitään ku pitää niitä hissan piiperryksiä tehä ;)

      Poista
  12. ää.. ihana postaus jälleen kerran :) Mite muuten saa ton we<3it:in tonne siivuun, ku oon itse sitä yrittänyt saada mut en oo saanu/osannu :)



    http://everysuperwomanneedssuperman.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. weheartin sivuilla oisko asetuksissa on semmonen kun goodies niin sieltä ja laitat sen bloggerissa gadgettiin jonka nimi on joku ulkopuolinen sivusto tai jokuhttp. tai joku semmonen :D

      Poista
  13. Mitä kameraa oot aatellu ostaa? Kannattaa myös vertailla eri liikkeiden hintoja, koska niistä löytyy joskus huomattavia eroja! :)

    VastaaPoista
  14. Laita vaa mainoksia niin saadaan auttamisen ilo kun saadaan auttaa sua keräämään rahaa :) ja joo tuu sinne HPK-HIFK matsii ni näkisin sut ehkä, tuun ite kannustaa IFK:n voittoon myös kuten jotkut oli näköjään myös tulossa täältä ;) ps. Olet ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ♥ sulle tuli yks aika kirjotusvirhe ku laitoit et ifk:n voittoon, kerhoa varmaankin tarkotit ;)

      Poista
  15. Tekisitkö sinä Linkkaa blogisi-postauksen? :) Sinun blogisi on ihana, mutta en mene vertailemaan sinun ja Sofian blogeja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis mitä sä tarkotat ettet mene vertaamaan? :D ja en usko tekeväni koska karsiminen ois aika raakaa :( enkä haluu loukata ketään!

      Poista
  16. Siis onko sofiakin tulossa sinne peliin?

    VastaaPoista
  17. Tosi kiva toi neule (; ja mua ei ainakaan haittaa ne mainokset (; isosiskoni tienasi sen avulla yli 100€ että kyllä sä siitä saat aika hhyvin rahaa (;; ja oot muuten Emmi todella kauniss !! (;

    VastaaPoista
  18. mainokset ei haittaa mtn ! tosi kivaa tekstiii emmi k ;)!

    VastaaPoista
  19. Löysin sun blogis you tuben kautta ja aloin lueskelemaan näitä kaikkia postauksia ja huomasin et tää sun blogi on ihan hullun kiva! :o Teet tosi kivoja videoita ja tykkään sun luonteesta vaikka en tunnekkaan. Oot myös kaunis. :) ihanaa syksyn jatkoa sulle ! :))

    VastaaPoista
  20. tosi kiva postaus emmi! :) miten oot saanu näin monta lukijaa? oot tosi hyvä bloGgaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) oon aika varma et suurin osa mun lukijoista on myös sofian lukijoita :)

      Poista
  21. Eii hitsi oot tosi kaunis tossa toisiksi viimeisessa kuvassa! aivan sika hyvin onnistunu kuva susta. (=

    VastaaPoista
  22. Näytät tossa kokovartalo kuvassa vähä keilalta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sori hajosin tälle vaik oli aika ilkeesti sanottu

      Poista
    2. haha :D don't worry be happy ;)

      Poista
  23. Ihana toi uus neule, sopii sulle älyttömän hyvin! Sul on ihana blogi ja oot toosi nätti tyttö, oot ihanan olonen ihminen ja sä ajattelet aina silee positiivisesti! haahaa, hyvä et oo ainoo ketä tykkää kattoo jääkiekkoo :)

    VastaaPoista
  24. Ihana toi neule, sopii sulle hyvin! Ihana tää sun blogis ja osaat kirjottaa sillee kival taval mitä jaksaa lukee :) Sä vaikutat sellaselt ihmiselt joka suhtautuu melkeen jokaseen asiaan positiivisesti ja on aina ilonen! hahha, et sä oo ainoo ketä tykkää kattoo aina välillä jääkiekkoo :D

    VastaaPoista
  25. oi, tuo neule on tosi kiva!

    http://angelofclouds.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  26. Tosi hyvin sopii toi neuleen väri sulle! :) Munkin mielestä hymiöitten käyttöä vois vähän ehkä rajottaa tekstissä, olis helppolukuisempaa.

    VastaaPoista
  27. emmii ooot ihana! :) ja toi neule kans ! :-)

    VastaaPoista
  28. hei oot laihtunut!? ainakin näyttää siltä (: tsemppiä ''kuntokuuriin'' :)

    VastaaPoista
  29. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  30. mua ei ainakaan haittais, vaikka niitä mainoksia olisikin :) ihan hyvähän vaan, että saat rahaa kameraan vähän nopsempaan.

    VastaaPoista
  31. Pssst Emmi .....

    http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=703654&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&compartmentId=20160&categoryId=20670

    Kamera nyt huippu tarjouksessa. Itse omistan kyseisen kapistuksen ja voin kertoa että aivan super hyvä! Helppo käyttää ja kestää mm. kassinpohjalla kuljettamista. Tiesitkö että kameran voi ostaa myös osamaksulla. Kannattaa vanhempien kanssa keskustella asiasta. Jos vähentää esim. 34,39e/kk niin ei ole paha ja se on jo alle vuodessa maksettu pois :)

    terkuin : http://linnunradanlapsi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hyvä että suosittelet! oikeita kokemuksia en ole hirveesti kuullut! :) tuo joka maksaa alle 500 niin tuossa putkessa ei ole kuvanvakaajaa joten en ole ihan varma... täytyy katsella ;) kiitos kuitenkin! :D

      Poista
    2. Itellä on toi sama järkkäri mutta se missä on se kuvanvakain. Gigantissa myydään 349e tuota samaa kameraa jossa on kuvanvakain. En ole varma onko se nyt liikkeessä 349e, netissä ainakin on. Ostin sen itse elokuussa kun se oli viikon tarjouksessa ton 349e :) suosittelen! tosi hyviä kuvia saa:)

      Poista
  32. Hei mua kiinnostas hirveesti toi sun puhelin :D Onko toi joku Nokia Lumia. Mietin että voisko olla Nokia Lumia 610 tai 710? Ku ite harkitsen sen ostoa. Ainut asia on vaan se että oon kuullu semmosia juttuja siitä että siihen ei muka sais lisätyä yhteistietoja muuten kun netin kautta tai silleen. Oisko sulla jotain tietoo asiasta jos tollasen puhelimen omistat? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on juu lumia 710 :) tykkään itse kovasti ja kyllä pystyy muutenkin lisäämään ihan normaalisti1 :)

      Poista
    2. Voisitko ihan suoraan kertoo siitä puhelimesta hyviä ja huonoja puolia, että voin alkaa miettiä asiaa kunnolla. Mitä mieltä itse olet että kumpiko olisi parempi tuo Lumia 710 vai iphone 4S? :)

      Poista
  33. hihiii miten lyhyt oot :D

    VastaaPoista
  34. Ihana blogi.

    http://anskun-valokuvausblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  35. Hei jos jotain yhteistyötä harkitsen yrityksien kanssa niin ne kannattaa jättää välistä, vaikka saisitkin jotain etuja/rahaa/jne. Se, että mainostat blogissasi jotain tiettyä liikettä/yritystä ja mainitset sen blogissasi on paljon arvokkaampi mainos mitä itse edes siitä kostut. Usko se.

    Säästävän aika on pitkä, mutta sitten voit olla ylpeä itsestäsi kun olet saavuttanut rahan jolla saat sen kameran ostettua.

    Lisätään nyt vielä, että oon kasvoiltasi tosi kaunis ja osaat pukeutua niin, että pyöreys tekee sinusta kauniin. Jos oot laihduttamassa niin tsemppiä, itse olen laihduttanut useamman kymmenen kilon ja tunnen itseni nykyään paljon energisemmäksi ja ns. kevyeksi. :D Vielä olisi pudotettavaa, mutta mulla ei oo kiire niiden suhteen.

    VastaaPoista
  36. koska teet karon kaveripostausvastaukset loppuun, vai ootteko jo vastannu kaikkiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kylläkin kaisa

      Poista
    2. oho! ;) mutta saisinko vastauksen jo, emmi!?

      Poista
    3. se on kyllä karo ja sofialla kaisa

      Poista
    4. niin... mähän sanoon sitte oikeen aluuksi! xD

      Poista
  37. KIva toi rento paita:) en ois ihan ekana ite valinnu tota väriä,mut kiva välillä ostaa muutakin kun turvallista mustaa tai harmaata:)

    http://diamondssandcoal.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  38. jo set postaa viikolla niin voisitko edes yrittää postata viikonloppuna kaks kertaa? :)

    VastaaPoista
  39. miks et postannu viikonloppuna :(

    VastaaPoista
  40. postaaa jo !!!!!!!!! :(

    VastaaPoista
  41. onko sun järkee pitää blogia, kun et koskaa kirjoita tänne. nytkin on menny viikko eikä oo tullu mitää. järkee pitää tämmöstä blogia..

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com