lauantai 23. helmikuuta 2013

Huikea loman aloitus!!!!

Haha :D In my dreams...

Nyt on siis meikäläiselläkin loma alkanut, lievästi sanottuna rauhallisissa tunnelmissa. Eilen koulun jälkeen kävin vain lenkillä, tuskailin läksyjen kanssa, olin tietokoneella (sain melkein postattua, netti katkes ratkaisevalla hetkellä...) ja sitten katseliin TV:tä. Lomalta en odota mitään erikoista. Paitsi että aion käydä leffassa, pelissä, piloxingissa (ja ehkä jollain muullakin tunnilla), lenkkeillä, luistella, laskea matikkaa, ja tehdä terkan työ valmiiksi. Niin, ja mun mielstä paras asia lomassa: NUKKUA!

Mennyt viikko oli aika rutiininomainen: Koulussa, lenkillä,läksyjä, jne jne... Ainut poikkavaisuus oli se että normaalin piloxing- tunnin sijaan minä, Janica ja Sofia päädyttiin jollekin ihme tunnille... Se oli aika samanlainen kuin piloxing, mutta enemmän potkuja ja hyppyjä. Tälle lajille ei ole vielä nimeä, sillä tämä ohjaaja on vasta kehittelemässä sitä, ja me oltiin 1 testiryhmistä. Voin sanoa että on paikat kipeet... Varsinkin kyljet...

Huomasin juuri, että olen läpättänyt piloxingista vähän sitä sun tätä... Ja kaikki ei varvasti edes tiedä mikä se on! Well done me! Se on siis pilateksen, nyrkkeilyn ja tanssin sekoitusta. Todella tehokasta, ja HAUSKAA! En mä siellä jaksais käydä jos se tylsää olisi. Suosittelen! Itse käyn  Hämeenlinnan Evattaressa (klik).

Blogiin mä yritän tehdä muutaman tutoriaalin ensi viikolla, mutta katsotaan nyt. ;) Nyt laitan mun parin asun viimeviikolta, toivotaan että saisin sen jalustimen tarkoitan jalustan! äkkiä omaan käyttöön... Sillä toi peilin kautta kuvaaminen ei ole oiekin mun juttu... Ja vaatteetkaan ei oikein näytä istuvan... Ja kädet on edessä, eikä sitten asua näy edes kunnolla, niin, ja meillä pöydät ja tuolit on ihan väärän korkuisia, jotta olisi voinut kameran niihin laittaa...
Asukuvien lisäksi pari havainnollistavaa kuvaa eilisillalta!








48 kommenttia:

  1. Tykkään iha jäätävästi sun tavasta kirjottaa, kirjotat tosi mielenkiintosesti :) Voisitko tehä kuukauden suosikkeja, tai muuta vastaavaa videota?

    // marymaxx-maailma.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. jalustimen? eikö se ole jalusta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhän tuolla lukeeki? vai onks toi korjattu jälkeenpäin

      Poista
  3. Ketä on sun suosikkipelaaja Kerhossa?Mä lähden kohtapuolin Lukon peliin,Ässiä vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pidä hauskaa! mulla ei ole varsinaisesti mitään lempparipelaajia, mutta arvostan kokemusta ja hämeenlinnlaista laatua, niin ja tiestysti rendulic on ihan kiva ;P

      Poista
  4. Oioi toi neljännen kuvan asu on tosi ihana! Sopii sulle hyvin, varsinkin toi pitsipaita! :)

    VastaaPoista
  5. Mitä leffaa aiot mennä kattoo?

    VastaaPoista
  6. ehkä sen les miserables (vai mikä nyt onkaan) tai sitten anna karenina :) tai sitten jotakin ihan muuta! :D

    VastaaPoista
  7. Oot kaunis tossa vimpassa kuvassa ja myös toisissa ;)

    VastaaPoista
  8. sun housut on aika löysät ! en sano tätä pahalla mut oikeesti uskon että sulle pienemmätkin housut menee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on! noi mustat mä ostin vähän aika sitten, ja ne ei meinannu mennä edes päälle kun ostin ne... mut nyt ne on venyny ihan hirveesti, ja sit taas noi toiset on jo vuoden vanhat, eikä ne oikein enää pesussakaan kutistu :(

      Poista
  9. käytkö katsomassa kerhon junnujen matseja?onko teidän koulussa kerhon junnuja esmes virran patrikia?aika söpö poju.

    VastaaPoista
  10. patella ihailija? mutta siis joo käyn kattomassa junnujen pelejä,joitakin junnuja on, mutta pate ei ole samassa koulussa, ja oli hauska (hauska ja hauska) yhteensattuma että otit paten esimerkiks, koska oltiin 6v samalla luokalla. :)

    VastaaPoista
  11. patrik kyllä tosi namun näkönen poju.ala-asteellako olitte samalla luokalla?onkohan sillä jotain tyttistä nykyään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhaa :D juu ala-asteella, ja en tiedä, kysy siltä :D en pidä pystyssä mitään treffipalvelua :D

      Poista
  12. mä vaan ajattelin että jos oisit tiennyt jotain patrikista.tunteeko se vielä sinua?olitko tänään kerhon b-junnujen pelissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaa oisko tänään ollu :( voi harmi :( ja kyl se joskus moikkaa ku tulee vastaan mut ei me nyt mitään ikinä jutella.

      Poista
  13. ei pahal mut oot aika läski XD mut ei pahal oot iha ok

    VastaaPoista
  14. perskale se matsihan oli tampereella.mitä sun la-illan ohjelmaan?näätkö sofiaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hirvee kuulustelu *:D nyt oon vaan saunonut, tehnyt teille videon, ajastanu muita postauksia, ja sitten ens viikolla nään ehkä soffeekin :) ja tieysti muita kavereita :)

      Poista
  15. koska sun video näkyy?tietkö muuten tuulolan jonia tai eetua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä tää nyt oikein on?! tiedän nimeltä, mutta ei olla ikinä puhuttu tai nähty tms. ja video tulee blogiin tiistaina. youtubessa näkyy jo.

      Poista
  16. mä vaan aattelin kun kerho-fani olet,sorry.en mä ajatellut olla inhottava.mukavaa hiihtolomaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiku ihmettelin vaan :D et sä nyt mitenkään inhottava ollut :) jos sulla jatkuu hiihtoloma niin samoin, ja jos ei, niin tsemppiä! :)

      Poista
  17. :< näyttää kamalalta kun aina sun housut on tommoset lerput, ostaisit oikean kokoiset tai käyttäisit vyötä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla venyy housut ihan hirveän nopeasti, vaikka ostankin aina pienenä, ja sit vielä ne istuu vielä huonommin kun ne on niin pitkät mulle :( ja mä käytän vyötä...

      Poista
    2. mulla on sama ongelma ^ mut onneks äiti aina lyhentää mun housut mun pitusiks :)

      Poista
  18. voi sua emmiraukkaa mitä kuulusteluja täälä oikeen pidetään :D menkää itte puhumaan niille pojuillenne jos noin paljoo kiinnostaa XD

    VastaaPoista
  19. älä pidä tollast kireetä ponnarii tee sellanen löysä josta tulee hiuksii esim.edest roikkuu koska toi tekee susta mihen näkösen. Ei millää pahalla:D

    VastaaPoista
  20. Kivoja kuvia,mutta tommonen kiree ponnari ei sovi sulle yhtään(huom kritiikki).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on tasan 1 kuvassa ponnari ja sekään ei ole mikään kiree?

      Poista
    2. sullon tasan 2 kuvassa ponnari ja ne on molemmat helvetin kireellä :DDDD idiootti

      Poista
  21. Löysin sun blogin ja tykkään kun oot oma ittes :)! Ja oon itsekin "kokon iän laihduttaja" ja sen takia mua kiinnostaa tälläset blogit! Et varmaan paljasta täällä sun mittoja cm/kg? Mut yks kysymys joka kiinnostaa on, minkä kokoisia vaatteita yleensä käytät? :) en todellakaan kysy tätä millään ivalla vaan olen itse melko samanlainen ja tykkään nähdä että on muitakin saman asian kanssa painivia ja on kiva pitää yhtä.

    Mutta oot mun mielestä tosi nätti ja oon lukenut tätä ehkä 3 kuukautta (?).

    VastaaPoista
  22. blaaaaah , osta Carlingsista farkut , ne menee päälle , on tiukat ja halvat (45e) ku mua ärsyttää ku sul on niin löysät farkut :D:D:: en sano pahalla muttaku ääääääääääääääääääääääääh , tykkään ite niin paljo tiukoista . ja täällä ei tosiaankaan kirjottele mikään xs-malli , joten ne menee isommillekki tytöille ! ja nyt en siis hauku sua tässä , enkä ketään , muttaku äh ihansama mut ymmäretään aina vääärin .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin kommentoida samaa denimeistä. Ne menee kaikenkokosille ja muotosille. Älä loukkaannu, nää on vaan vinkkejä kun noi on nii lörtsyjä. Ite en oikee käyttänyt farkkuja ku en löytäny oman mallisia, mut nyt oon käyttänyt kun luin netistä kun dr. Denimejä suositeltii. En oo hoikka, käytän kokoa M/L niissä. Saa myös tilattuu nelly.com :)!

      Miks et vastaa kommentteihin? :(

      Poista
  23. hahahahhahhahah hyi mikä läski

    VastaaPoista
  24. kulmakarvat. linttanaama. hyi nuo housut ku onnii löysiä

    VastaaPoista
  25. Ei ooo tainnu llaihuttaminen tuottaa tulosta :-)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com