lauantai 9. maaliskuuta 2013

Karhunpoika sairastaa, häntä hellikäämme!

Toihan kävisi vaikka treffi-ilmoituksesta! Mulla on huonoja uutisi teikäläisille. Menneenä viikkona mä otin ihan hulluna kuvia! Ja vielä kivoja sellaisia! Ongelmana on se, että ne kaikki on Zitosta. Tuntuu, että en keksi mitään järkevää kuvattavaa kun kaikkialla on vain valkoistavalkoistavalkoistavalkoista... Tulispa jo kevät! Zito liikkuu ja siinä on muutakin kun valkosta, joten mä jotenkin aina päädyn tohon mun nallekarhun kuvaamiseen. Tänään mä otin hienon kuvan jostakin puskasta, maailman tylsin kuva ikinä...Mä haluan kuvata elämää! Ihmisiä! Mutta siinä siis syys että miksi on aina pelkästää koirasta kuvia!

Älkää huoliko, ei tule pelkästään normaalia pölötystä olinkoulussapelissäkotona. Vaan, tällä viikolla mä olen ollut ihan hirveän kipeä,mä olen yskinyt nyt 4 päivää putkeen, ja en puhu nyt mistään pikkuyskästä, vaan mä yskin oikeesti yötä päivää, mua huippaa ja kylmähiki puski läpi. Kuumetta ei kuitenkaa ollut, joten kärsin koulussa... MUTTA yskä ei vielä riittänyt, nykyään joka kerta kun mä yskäsen vaikka vaan ihan pienesti, niin vatsalihakset on joutunu sen verran nyt koetukselle (mitkä vatsalihakset?! :O), että yskiessä tuntuu että joku työntäis lihamuijan(NUIJAN!) mun vatsaan.. JA sen lisäksi mulla on ollut 3pv peräkkäin hirveä päänsärky... Outoo tästä tekee vielä erityisesti sen, että juuri vähän aikaa sitten, ehkä kuukausi sitten, mulla oli hirveä yskä, mutta sitten sitä ennen viime kerrasta oli aikaa ainakin vuosi.

Mutta hei muuten menee hyvin! :D

Perjantaina oli kuitenkin hauskaa sairastelusta huolimatta! Koulun jälkeen mentiin tyttöjen  kanssa Cafe Kukkoon, istuttiin siellä 3h, sitten otin Ziton mukaan kaupungilta, ja mentiin sen jälkeen katsomaan leffaa soffelle kotiin. Leffa oli 50/50, aika mitäänsanomaton, mutta silti mä tykkäsin katsoa sitä kun karvakasa tuhisi sylissä♥ Ja kuviahan ei tietenkään ole, koska kamera ei mahtunut aamulla koululaukkuun...

ps.mä olin muuten koulussapelissäkotona !

Huomenna on TODELLA erityinen päivä♥ Osaisiko joku arvata miksi? ♥







8 kommenttia:

  1. lihamuijan XDDDDD ei jumalauta nauroin ääneen.

    VastaaPoista
  2. lihamuija :D heheeee eja voi Zito on niin ylisulonen <3 kaipaan kans koirien kans leikkejä ulkona, mut ei se onnistu enään <3 :c

    VastaaPoista
  3. Yleensä noi koirakuvat on ärsyttäviä (vaikka zito onki yli söpö<3) mut tässä postauksessa noi kuvat oli kivoja!!:)

    VastaaPoista
  4. Toivottavasti paranet pian! Mun mielestä kuvat Zitosta on just hauskoja ja ihania ja kivoja ja Zito on tosi söpö :33

    VastaaPoista
  5. Heii, aattelin kysyä kun oon yrittäny selvitellä mut en oo saanu asiaan varmuutta et saako sm-liigamatseihin viedä järkkärin? itekin käyn paljon pelejä katsomassa, tosin kannatan vähän eri joukkuetta, kärppiä :p

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com