sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Esta Es Una Vida 1v!!!

364 päivää ja n.12 tuntia sitten Karo ja Sofia oli viettämässä mun luona aikaa, ja mä kirjoitin Karon kanssa yllätyspostausta Sofian blogiin. Siitä se ajatus sitten lähti. Tytöt lähti koteihinsa. Mä vietin lauantaiyötä koneella. Ja kirjoitin ensimmäisen postaukseni. Näytin siihen aikaan suunnilleen tältä:


Olen mä ehkä hieman muuttunut, en hirveästi.

Blogin perustamisessa mun mielestä vaikein asia oli nimen keksiminen. Päädyin sitten Esta Es Una Vidaan. Kiitos google-kääntäjä! Ja tuo nimihän tarkoittaa yhtä elämää. Tuntuu että tuo nimi on nyt tavallaan osa mua. Tästä kirjoittamisesta on tullut mulle tosi tärkeä harrastus, ja mä haluan jatkaa sitä, ja kehittää itseäni. Tiedän että petrattavaa löytyy, mutta en halua ottaa mitään stressiä tästä. Yksi semmoinen asia mitä mä olen miettinyt, ja vähän haaveillut, niin olisi jonkinlainen yhteistyö jonkun tahon kanssa. Se voisi olla hauska ja kehittävä prosessi!

Vielä vuosi sitten mä en tiennyt mitä tai mistä mä haluaisin postata. Vaikka on ollut huonoja aikoja, surkeita postauskia, niin mä en halua poistaa mitään. Kaikki on kuitenkin osa tätä blogia, eli mua, tää blogi mun, tärkeä osa mua, ja mä haluan pitää tän mun näkösenä. Mä en halua menettää mitään, sitten joskus kun mä olen vaikka aikuinen, niin luulen että voi olla aika kiehtovaa lukea vanhoja postauksia. Isot asiat muistaa ilman ylös kirjoittamista, mutta esimerkiksi mitä tein 3.3, tai minkälaista mun arki oli opiskelijana, niitä ei välttämättä muista. Mutta mun mielestä jokainen hetki ihmisen elämässä on tärkeä, enkä mä halua unohtaa mitään. Tää blogi on myös oiva muistutus siitä, että kukaan tai mikään ei ole täydellinen, eikä pidäkään. Virheistä oppii.

Nyt en tiedä mihin suuntaan tää blogi on menossa, en halua tehdä mitään pakosta. Luulen että aion jatkaa aikalailla samalla lailla. 

Mutta hei nyt kaikki skool! Kiitos teille! ♥

ps. muistan että mun 1. lukija oli soffe!

pps.olin niiiiiin innoissanu kun näyttökertoja oli 3 ♥

ppps.ensi viikonloppuna en usko tulevan postausta, sillä meikäläisellä on viimeinen isoskoulutusleiri ♥ 

ja nyt hei vähän vanhempia kuvia blogista !
(ei missään järjestyksessä)






















54 kommenttia:

  1. ei vitsi noi lenkkikuvat näytti ihanalta !:)

    VastaaPoista
  2. Emmi tosi kivoi kuvii VARSINKI NOI MISSÄ OOT ZITON KANSSA!! Oot niin nätti, ja ihanan värinen tuulitakki. :)

    VastaaPoista
  3. oot ihan sika upee tossa kuvassa, missä sulla on toi violetti mekko! :)

    VastaaPoista
  4. toi mis siul oli pinkki huppari ja olit ziton kaa <33 iiiiihana kuva!! tää on iha paras blogi älä lopeta koskaa!!!!!!

    VastaaPoista
  5. Toi kuva missä noita vanukkaita..... Ethä sää ostanu noita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei..Sofian blogissa oli joskus kauan sit toi kuva ja siin luki et ne ei ostanu niit.

      Poista
  6. Ihanan pirteitä noi lenkkikuvat:))

    VastaaPoista
  7. Oi vitsi!<3 oot tosi kaunis ja tuo juhlamekko on tosi nätti! :) ps. Huippu blogi! :--)

    VastaaPoista
  8. noi lenkkikuvat oli tosi kivoja ja sitten tosi kaunis kuva toi missä sulla on sininen mekko :)

    VastaaPoista
  9. Toi kuva missä sulla on ihanan värinen tuulitakki ja oot ziton kanssa niin se on todella ihana <3 näytät siinä jotenkin vanhemmaltakin(: Olet todella todella kaunis siinä!!

    VastaaPoista
  10. Ihanii kuvia ja oon nii nätti :) Ja Zitoki ihana<3 Ja waau oon melkee vuoden sitte lukenu sun blogia :o Aika on menny nopeesti :)

    VastaaPoista
  11. toi mekko on kiva! :)

    VastaaPoista
  12. Onnea 1-vee blogille:) Aivan ihania nuo lenkkikuvat susta Zitosta :)

    http://jesopaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. voisitko tehdä aamuvideon?? Mut P.S. Oot kaunis <3 ja Zito on ihana <33

    VastaaPoista
  14. Oot kyllä muuttunut ja tietysti parempaan suuntaab! :)

    VastaaPoista
  15. Ihana kuva toi mis sä ja zito lenkkeilette <3 I like it :)jaa oot kaunis!

    VastaaPoista
  16. Oii noi lenkki kuvat on aivan upeita! Jotenkin näytät erityisen kauniilta ja pirteeltä niissä! :)

    VastaaPoista
  17. Vitsi miten kiva teksti ja vielä kivempia kuvia! Oot kehittynyt tässä blogin pitämisessä ihan huimasti mun mielestä ja tää vaan paranee koko ajan, koska sä Emmi oot niin ihana tyttö!<3 Ja voi vitsi miten nätti oot toi violetti mekko päällä:)

    ps,toi vanukaspurkki-kuva pelasti mun illan:D

    VastaaPoista
  18. Ihan pakko kysyä että mistä toi sun parissa vikassa kuvassa oleva pinkki takki on! iha huikee ja oon ettiny tommosta sikana mutta en oo löytänyt :( Muutenki hyvii noi lenkkikuvat !!! :)

    VastaaPoista
  19. noi lenkkikuvat on parhaimmat! <3 Ehkä toi pinkki vaan on sun juttu!! Toi ruskee paita, joka sulla on 3.kuvassa ton tekstin jälkeen on aivan ihana, ja jusdt tollanen, mitä oon ettiny! Eli muistaisitko mitenkään mistä se on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin tahon tollaseen paidan! mut mistä saan sen?

      Poista
  20. onnee 1-vuotiselle blogille! ja aivan ihana toi kolmanneksviimenen kuva!:))

    VastaaPoista
  21. Ihan tällee muuten vaan: osaatko sanoo mitä puoluetta kannatat? :)

    VastaaPoista
  22. pakko sanoa että oot pätkä mutta aika iso.. sun silmät ja nenä ja suu on tosi lähellä toisiaan. ootko koittanu laihduttaa ? tossa kuvassa missä sul on mekko niin ihan selvästi näkyy sun mahas... En tiä miks tulin tänne blogiin. varmaan soofian blogin kautta. jaa kaikille jotka sano että tää on paras blogi niin voin sanoo että ei oo ! paras blogi on feeling beautiful ja i can match you !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tainnu joku tulla vähän anonyyminä kehuskelemaan omaa blogiaan ja haukkumaan Emmin blogia...? ;)

      Poista
    2. Jep noi blogit jotka sanoit ni onki parhait:-) toises ei mitää kirjotusta ja toises se sanoo turha blogi...... Vissii sä luet semmosii blogei... Oot vaa kateellinen emmille ku se sentäs osaa pitää blogii.. Jos seuraavaks haluut tulla tätä blogii dissaa ni nimen kanssa kiitos

      Poista
    3. Tuu sitten vasta arvostelemaan muita, kun kehtaat samalla näyttää omat kasvosi. Emmi on nätti, ja jos sulla on jotain ongelmia ni voit pitää ne omana tietonas. Tuskin olet itse täydellinen. Ainakaan sulla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.

      Poista
    4. Täysin samaa mieltä näiden kolmen anon kaa. Emmi on ihana ja blogi myös. Ja piste.

      Poista
  23. vau! :) tosi upee toi sun ja ziton kuva! :)

    VastaaPoista
  24. OOt niin kaunis että kateeks käy!:)Näytät yhessä kuvassa ihan huippumallilta!:D

    VastaaPoista
  25. Kiva blogi!:)
    little-miss-swagger.blogspot.com

    VastaaPoista
  26. toi lenkkikuva jossa juoksette ja sitte toi missä sulla on toi armeijanvihreä paita <-- parhaat! :)

    VastaaPoista
  27. Ihana blogi ! Oot tosi kaunis ja toi banneri on upee :)

    Käythän kattoo meiän blogin :) ?
    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  28. voiks tehä kysymyspostauksen? (::

    VastaaPoista
  29. Oletko joku 140cm pitka ja oot baa nii natti taa ei oo millaa pahalla et ei yarvi taas valitaa en paase omalle tililleutta sitte lu paasen nii liityn lukiaks

    VastaaPoista
  30. päivitä jo senkin nuubi emmi xD

    VastaaPoista
  31. Aivan ihana blogi :-)

    Kurkkaa, ja liitythän jos kiinnostaa:
    loveandfashionn.blogspot.com
    Ja me voidaan sitten liittyy sun!

    VastaaPoista
  32. Postaustahti on taas aivan mahtava.... Kohta kahteen viikkoon taas kuulunu mitään:):):):):)

    VastaaPoista
  33. Tehdään blogiyhteistyö mahdollisimman pian, en malta odottaa! liityin sun lukijaks, liity säkin mun kun ehdit! Terkkuja Oulusta sinne kaikille <3

    VastaaPoista
  34. Huhhuh sanon mä... Kantsis varmaa lopettaa...

    VastaaPoista
  35. Tulipahan tämäkin blogi viimein päätökseen! kauempaa en oisi jaksanutkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD pitääkö sun "jaksaa" lukea blogia josta et kommenttis perusteella edes pidä?

      Poista
  36. Ihana toi neljänneks viimenen kuva!! :D

    VastaaPoista
  37. Wau ompas ihania kuvia! eniten mieleen jäi noi sun ja ziton lenkkikuvat, joissa sulloli todella kivan pirteä takki. Sopii todella hyvin tuo väri sulle!! :)
    Myös kauluspaita kuva osotti että kauluspaidatkin näyttää tosi kivalta sun päällä. Keep going girl äläkä välitä dissaajista:) täällä on aina yksi lukija joka ei lopeta sun blogin lukemista !

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com