perjantai 7. kesäkuuta 2013

Eläimellistä menoa!

Heido!

Näin lomalla, mulla on periaatteena että postaan useammin. Mutta en joka päivä. Eilen mä nukahdin aurinkoon, siivosin, ja sitten tytöt tuli meille, käytiin kaupassa, grillattiin, syötiin, jutusteltiin, scoottailtiin (:D) tanssittiin ja hupsuteltiin! Tuo otsikko ei kuitenkaan liity tyttöihin tai eiliseen ylipäätänsä mihinkään, se oli vain tekosyy miksen postannut eilen! :D

Otsikko kuvaa kuvia mitä mä olen tänään ottanut. Sain kuvan rusakosta, Zitosta, ja variksesta! Kyllä, variksesta! Haha :D Inspiraatio hukassa? ;D












                                  ihan sairaan pelottava!

ps. kyllä mä muutakin kuvasin, mutta niitä mä laittelen sitten myöhemmin...

Hyvää viikonloppua kaikille! ♥

30 kommenttia:

  1. emmi oot ihana ♥ oon kattonu sun kaikki videot ja tosi söpö toi sun koiras , mulki on koira :D ♥

    VastaaPoista
  2. Paljon Zitolla oli hintaa?
    ite oon kiinnostunut koikkereista ja semmonen mulle viellä joskus kotiutuu. Mitä näitä kenneleiden sivuja oon kattellut niin missään ei voida ilmoittaa hintaa :D niin onko sulla tietoa missä niiden hinnat pyörii nykypäivänä? veikkaisin juu jotain 800-1300e mutta en sitten tiedä :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos sivuilta löytyy koiran hinta, niin se on huono asia, sen avulla varmistetaan, että koiran hankkivat ovat oikeasti kiinnostuneita. En usko että alle tonnilla saa, zito on pieni urokseksi, ja maksoi 1300, vaikkakin todella hyvät vanhemmat ja sukupuu onkin!

      Poista
  3. Oot tosi hyvä bloggaaja:)
    oot tooooosi kaunis ja paras Sofian kans.
    ja mikä kamera sulla on?
    ja miten saat Ton 4viimeisen kuvan tollee että Se on tarkennettu vaan yöhön varikseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) laitan kamerasta pistetarkennukse ja alueeksi keskikohta ja sitten räpsäsin kuva, ja sitten picasalla vielä lomo-astetus :)

      Poista
    2. niin ja kamera on nikon d5100, suosittelen!

      Poista
  4. Vähänkö hienoja kuvia , ainaki tosta variksesta! :)

    VastaaPoista
  5. Aiku hienoja kuvia!

    T. Iskä

    VastaaPoista
  6. oot niin ihana ihminen ja kaunis ja niin hienoja kuvia :3

    VastaaPoista
  7. Vähänkö hienoi kuvii. Ootte Sofian kans mun lempi bloggaajia! Tiedän että teit just day with me:n, mutta haluisin et tekisit day with me:n tai jonkun muun videon. :)

    VastaaPoista
  8. Hauskoja kuvia, noi muokkaukset toimii hyvin! :)

    VastaaPoista
  9. ihania, rauhoittavia kuvia, Emmi!! piristät sun lukijoiden päivää aina. oot mun suosikki.

    VastaaPoista
  10. Mistä sie muuten katot Olipa kerran jaksoja? netistä? :p ku mie katon yhestä paikasta mut siel lagittaa kokoajan nii ois kiva löytää joku uus paikka..

    VastaaPoista
  11. käytkö ziton kanssa näyttelyissä, tokossa, agilityssä ym ym misää muussakaa. harrastatko sen kanssa ylipäätään yhtään mitään? (paitsi perus lenkkeilyä jota kaikki tekevät koiransa kanssa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. agissa ja näyttelyissä enemmän, tokossa vähän vähemmän, ja sitten tietysti kaikki koiratreffit :)

      Poista
    2. okeij. ajattelin kun et ikinä kerro mitää mitä oot tehny ziton kaa! :) (niinku harrastuksista)

      Poista
  12. etkö sä enää hengaa sun kavereiden kaa? esim soffen? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan normaalisti, ne nyt vaan on töissä viikot :)

      Poista
  13. oi ihana koikkeri (---: mun sylissä makoilee Joda koikkeri, 18 viikkonen pippurine pakkaus :D

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com