sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Surprise!

Heido!

Silloin kun julkaisin day with me:en, monilta tuli kyselyitä, että missä mun vanhemmat oli, ja että asunko yksin. En, vaikka mieli tekisikin muuttaa Ziton kanssa johonkin pieneen kopperoon ♥

Olin kuitenkin yksin kotona, ja se oli ihanaa! Muu perhe oli Kuusamossa, mutta minä jäin hoitamaan Zitoa, siellä päässä kun ollaan allergisia, joskus tosim ollaan tehty poikkeus ja otettu se mukaan, mutta nyt kokeiltiin sillain että minä jään kotiin. Enkä kyllä katunut!

Mä tykkään vastuusta, ja nyt sain sitä. Tämä oli ensimmäinen kerta kun olen pidempään kuin päivän yksin kotona. Perhe lähti maanantaina, ja  palasi lauantaina.

Mutta tuosta otsikosta ei nyt vielä oikein ota selvää, eihän? Huomasin juuri, että otsikko on aika pieni osa tätä postausta.

Yllätys on se, että tein pitkän matkan matkaajille ruokaa kun he saapuivat. Grillasin porsasta, makkaraa, keitin riisiä, tein pienen salaatin, siivosin talon lattiasta kattoon, pesin pyykit ja astiat ja sitten vielä laitoin pihan priimakuntoon. Itse tiedän kokemuksesta, että mikään ei ole ihanampaa, kuin palata puhtaseen kotiin ja valmiiseen ruokapöytään!

Seuraavaksi muutama kuva ruuanteosta, ja tuliasista mitä sain, niin ja kattauksesta... Joka kyllä sai meikäläiseltä naurutuomion lautasliinojen osalta... En vain osaa taitella niitä!!

Hyvää toista lomaviikkoa, ja te jotka raadatte töissä, niin hyvää alkavaa työviikkoa!







5 kommenttia:

  1. Oi ihana idea ilahduttaa perhettä noin :)! Ja oli varmasti ihanaa myös olla z:n kanssa kaksin :)

    VastaaPoista
  2. Sulla on mielenkiintonen ja hyvä blogi:)!!

    Voitko käydä kattomassa mun blogin ja jos kiinnostaa nii liity ihmeessä lukijaksi:)!!

    http://annikonttinen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mä näin sut viime jouluna Kuusamon prismassa ! Ja asuuks sul sukulaisii täällä Kuusamossa :)?

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com