sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Koulujenloppu

Heipodei!
Mielikuvituksellinen otsikko. Ei se haittaa. Luvassa on paljon kuvia. Koulujenlopusta. (you don't say)

Ihana päästä taas blogiin pariin! Tuntuu että viimeviikko meni niin hujauksessa, etten ehtinyt muuten rentoutua paitsi kun nukkumaan meni, ja sekin kyllä aina vähän venähti... Mutta viimeviikosta sitten myöhemmässä postauksessa lisää.

Koska meikäläinen siirtyy nyt kakkoselle, niin ei ollut mitään erityistä juhlittavaakaan ,itseni osalta siis. Lakitustilaisuus alkoi 10.00 hämeenkaaressa, ja kesti 2h. Siinä kohtaa kun tuoreet ylioppilaat sai laittaa valkolakin päähänsä, niin mun iho meni ihan kananlihalle... Varmasti hieno tunne! Onnea kaikki ylioppilaat ja tietysti muutkin valmistuneet!

Lakituksen jälkeen oli kiire lähteä pikkuserkun ylppäreihin Järvenpäähän, joten kuvia ei siinä sitten ehtinyt napsia, paitsi luokan kanssa otettiin kuva, tosin en tiedä kenellä se on, ja sitten Kaisan ja Karon kanssa yhteiskuva, muiden kanssa ei ole mitään kuvia, mikä hieman kyllä harmittaa. Ja minustahan ei ole kuin yksi kuva missä näyn kokonaan... Nooh, ehkä me selvitään.

Päällä mulla oli Moda Laaksosta hankittu mekko, takaa pidempi, ja graafista kuviota. Ihan erilainen mitä mä yleensä käytän, ,mutta tykkään silti ihan hirveästi. Hintaa löytyi 34.95€. Ei paha.  Kenkinä mulla oli mun rippikengät, eli mustat rusettiavokkaat. Se vaan kun ne on venyny, ja lonksuu jalassa kun kävelee... Mulle kyllä tilattiin ihanat mustat korkeat avokkaat sinisellä platolla ja tolppakorolla, mutta tilasin liian pienen koon, joten ne piti vaihtaa isompiin, mutta ne ei sitten ehtinyt tulla vielä, tai no siis mä en ole vielä jaksanut viedä vanhojakaan postiin... Hupsista, mutta siis ei ne olisi muutenkaan ehtinyt... Ompahan sitten tuliterät kengät rippijuhliin (siis kun isosena olen).


Entäs päivän ohjelma? Niin, ei tosiaan mitään ihmeellistä. Lakituksen jälkeen mentiin sinne pikkuserkun Laurin ylppäreihin, sieltä mä kävin vaihtamassa korkkarit tennareihin, muuten mulla oli samat vaatteet kaupungilla kun aiemminkin, ja farkkutakkikin oli laukussa, jotta olisi sitten hyvä mennä kuuntelemaan Raappanaa Linnanpuistoon. Raappanan jälkeen mentiin Kaisalle ja Karolle minne sitten tuli meidän perusporukka, ja sitten heiteltiin vesi-ilmapalloja ;D Sieltä sitten kaupungille hyttysten ruuaksi, sitten käppäiltiin kaupungissa, ja sieltä mentiin Sofian kaverin isän kämpille loppuillasta, tosi tämä Soffen kaveri ei sinne tullut :D Paitsi sitten kun mä lähdin kotiin nukkumaan. Kämpille mentäessä oltiin hieman jo erkaannuttu, ja vanhasta porukasta oli jäljellä enää minä Sofia ja Kaisa.

Vaikka ei mitään erikoista tapahtunut, mulla oli ihan älyttömän hauskaa! Mä join melkein 2 litraa play maitokaakaota mikä on mun vakkarijuoma aina kun menen johonki, joten se sokerin määrä saattoi myöskin vaikuttaa siihen hauskuuteen ;) mutta humalattoman hauskaa oli niinkuin aina ennenkin! Suosittelen! Mä en ole ikinä alkoholia maistanut, mutta voin taata, että ilman alkoholia on parempi, ainakin seuraavana aamuna ;)

Nyt mä kirjottelen täällä ulkona Zito kainalossa, ei tunnu lomalta, mutta ei se haittaa!

Ihanaa kesälomaa kaikki, jotka tämän virkkeen lukee! ♥
tältä näytin aamulla, tosin takin otin jo autossa pois






tommonen ihana tolleri löyty ylppäreistä ♥





kyllä vielä ollaan ilosia ;)

hymy hyyty äkkiä ;) vaikka ohi menikin...



jaaa tältä näytin kun pääsin kotiin ♥

Kaisan ja Karon parveke on ihan paras paikka!



8 kommenttia:

  1. näin sut eilen :) siel kesäloma expressis :D

    VastaaPoista
  2. Mulla olis vinkki tähän blogiin :) Tykkäisn ainakin ite enemmän jos tekstiä ja kuvia olis sekaisin eikä tollai että ensin teksti sitten kuvat. Ainakin silloin ite jaksaisin lukea kaikki teksit paremmin kun olis enemmän jäsentelyä :)

    VastaaPoista
  3. Ihana toi tolleri, meiltä löytyy kotoa samanrotuinen urpo:3

    VastaaPoista
  4. Onks Karolla tatuointi kun tossa yhessä kuvassa se näyttää siltä että käsivarressa olis?;)

    VastaaPoista
  5. Onks toi Sofia tuolla takana tossa yheksännessä kuvassa ?:D

    VastaaPoista
  6. mitä tatuointeja karolla on !! apua haluan kuvia ja jos en nää niin pelottelen sua koko loppuelämän täällä kommenttiboksissa ja uaaah sitten tapahtuu hirveitä. EIVAAN mutta ois tositosi ihana nähä oikeestaan palan halusta nähä ne tatskat:--)

    VastaaPoista
  7. eli jään kommentoimaan tän saman joka kerta (: yhyy

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com