lauantai 14. syyskuuta 2013

MY LIFE STARTS AGAIN ♥

Heheheee ;) Nyt alkaa taas nää kävin koulussaPELISSÄlenkillä ;) Aivan, liiga on siis alkanut ♥ Noh, laitetaampa nyt vielä muutama sydän ♥♥♥ That's more like it! ;)

Aina kauden alkaaessa meikäläinen herää horroksestaan ja alan taas seuraamaan mitä ympärillä tapahtuu, olen kesän lapsi, ja rakastan kesää, se on mun lempivuodenaika, mutta kesällä en saa itsestäni mitään irti. Lähin eläinsukulaiseni olisi lahna, paitsi jos haluaisin olla joku muu kuin joku tyhmä kala, olisin laiskiainen.

Mutta entäs se itse peli? Joojoo hävisi, mutta 1-2 ei nyt ole paha! Ja huono pelihän ei ollut kyseessä, ainakaan minun mielestäni. Olisinhan mä sen pelin telkastakin nähnyt, mutta se tunnelma on siellä se minkä haluaa kokea aina vain uudestaan. Niin ja tiestysti lätkähän on parasta paikan päällä! Älkää kuitenkaan huoliko, en rupea analysoimaan peliä täällä, saisitte vain varmaankin nauraa... Vaikka itse luulen kuulostavani aivan ammattilaiselta, mutta muut voivat olla hieman eri mieltä... Jaaa nyt sit muutama kuva, otin järkkärin sinne mukaan, mutta kuvia en oikein ottanut, sillä olisi tyhmää maksaa siitä, että katsoisin peliä linssin läpi. Sama kuin katsoisi telkasta!





3 kommenttia:

  1. Pelicans on ykkönen! ;) Lahti on kiekkokaupunki. Joo oli mulla muutakin, kirjotat mun mielest tosi kivasti ja sulla on hyvälaatuisia kuvia joten jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
  2. oo noi sun kengät on niin ihanat!Miten raaskit ostaa ja ostitko itse?oon itte tollasista kans haaveillu mutta ei oo tullut ostettua sen takia että en oo varma onko niille nii käyttöä kun ne maksaa 185e :o

    kerro + ja - kengistä:)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com