tiistai 10. syyskuuta 2013

Treenipostaus-video


16 kommenttia:

  1. Voisikko tehä day with me videon joku päivä?

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. ehkei sua, mutta useaa kyllä :)

      voisit koittaa joskus tehä videon, missä et sano kertaakaa "tota", siinä sulle haaste ;) hhi

      Poista
    2. VÄHÄN NIINKU SUAKAA KU ET EES KOMMENTOINU ;)

      Poista
    3. Mua kiinnosti ja paaaljon!! Ihan yli hyvä postaus!

      Poista
  3. Kiva video ehkä vähä liian pitkkä vaa mun makuu:))

    veerahenriikka.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. kiva :) voitko tehä day whit me, joku päivä?:)

    VastaaPoista
  5. ja totaaaaa ja totaaaaaaaaa ja totaaaaa

    VastaaPoista
  6. Haluan jakaa omat kokemukseni sun kans (en kyllä ees tiä miks, mut jaampahan kuitenki).

    Mä oon aina pienenä inhonnu urheilua ja kaikkee siihen liittyvää, suurimmaks osaks koska mun iskä tuputti mulle aina kaiken maailman hiihtoo yms, ja siitä jäi kai vähä niinku "traumat", mun keho alko näyttää jo tosi nuorena just siltä etten liiku yhtää. Sit kun mä olin jonku yhdentoista vanha (oon nyt 20 vee) nii innostuin suunnattomasti heposista ja ratsastamisesta ja kävin vakkari tunnilla joka viikko, mut siinä mun kehoni ei vielä kokenu mitää huimaa muodonmuutosta, mutta urheiluinho teki totaalisen turn aroundin ku mä vuonna 2010 menin ekalle zumba tunnille ja jäin koukkuun. Zumbaa harrastan vielä tänä päivänäki, mutta mukaan mahtuu monia muitaki ryhmäliikuntalajeja mm. Bodypump(suosittelen lämmöllä, aivan mahtava ja todella vaativa tunti ja kehityksen huomasin itselläni jo toisella kerralla, kun painoja sai lisätä reippaasti) Bodycombat(täyttä rakkautta), steppi, booiaka ja mitä vielä ah! Vaihtelen tuntien paikkoja ja suunnittelen viikkoni niin että minulla olisi 4 tuntia viikossa:))

    VastaaPoista
  7. Niin siis tiedätkö se mistä NHL on lyhenne ku sä tunnuit olevan vähä hukassa ku puhuit siitä XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin siis kuuntelitko mitä mä sanoin ^_^ eli siis kyllä, tiedän näin lätkän ystävänä mitä se tarkoittaa, yritin vain olla hauska ;)

      Poista
  8. Miks sä teet yleisellä paikalla videoo jos oot kokoajan noin paskana ohi menevistä ihmisistä XD

    VastaaPoista
  9. Kiva video:) vaihtelua pituuteen ku oli pitempi:-)
    Mites se sun syöminen on menny?
    Itellä himo aina kaikkeen makeaan, ku söin sitä ennen hirveesti..
    Ideoita mikä vois auttaa makeen nälkään?
    Tsemppii ihana emmi!:)

    VastaaPoista
  10. ennen kuin aloin katsomaan tätä videoo, niin veikkasin että ihan varmasti sanot alkutervehdyksen jälkeen "nyt totaa" ja sieltä se tuli!! niinkuin aina

    VastaaPoista
  11. vähä liian pitkä video...ja miks sulla oli aurinkolasit ku arska paisto sun takaa :'D

    VastaaPoista
  12. Joo siis ekaks, miks kuvaat tollasella paikalla jos sua nolottaa ohikulkevat ihmiset? Ja toiseks, miten paljo sä syöt, koska oot ton kokonen ja liikut noin paljo, nii miten oot ton kokonen? Kannattas kirjottaa ylös mitä aiot kertoo nii ei tarvii totaa totaa totaa miettii mitä sanoo.... Tykkään sun blogista mut jotkut seikat ärsyttää. Ja tiedän monet tulee kommentoimaan tähän, että miks luet blogii, jos ärsyttää, ja just siks luen, koska Emmillä on tosi hyvä blogi, mut kukaan ei oo täydellinen, niinkuin en ole minäkään.

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com